Grand Theft Auto V

  • 218 718
  • 676

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
VPD:ltä tuli itseasiassa lisätiedotetta lähetystä koskien eli GTA V postitetaan siten että se saapuu tiistaina, lähetysseurantakoodit aktivoituu maanantaina.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
cdon.com ennakkotilattu. Eilen tostaina oli tullut sähköposti, että peli on postitettu. Saas nähä mikä päivä tulee laatikkoon. Viimeistään tiistaina, luulen. Kait ne on silleen sen laskenu.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
cdon.com ennakkotilattu. Eilen tostaina oli tullut sähköposti, että peli on postitettu. Saas nähä mikä päivä tulee laatikkoon. Viimeistään tiistaina, luulen. Kait ne on silleen sen laskenu.

Normaalin postitusajan puitteissa tiistai, ja suurimmalle osalle varmasti tulee silloin. Mutta takaamaan sitä ei pysty, voi hyvin myöhäsyäkin päivällä.

Vuosi sitten Änäri myöhästyi päivällä, ja oli vielä väärän konsolin versio :D
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Bongasin facebookista että frendi olisi jo saanut tämän pelin käsiinsä, ei suostunut kertomaan miten. Voiko olla mitenkään mahdollista vai onko vetänyt kaikkia höplästä?
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Vuosi sitten Änäri myöhästyi päivällä, ja oli vielä väärän konsolin versio :D

Mua ei silleen haittaa vaikka en saisi tiistaina peliä käsiini, kun arkena ei kuiteskaan hirveesti kerkii pelaamaan. Mutta jos noin käy että ne postittaa XBOX -version niin sitten repee pelihousut.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
GTA Vice Cityn jälkeen en ole pelannut oikeastaan mitään konsoli- tai tietokonepeliä oikein aktiivisemmin. Mitä nyt joskus Änäriä tai Fifaa kavereiden kanssa. Tämä peli herättää kuitenkin odotuksia ja ennakkotilasin sen myös hyvissä ajoin.

Konsolin hankin vasta keväällä, kun oli töiden kautta mahdollisuus saada PS3 12 GB:n Flash-muistilla poikkeuksellisen halvalla. Nyt vaan mietityttää, että riittääkö tuo tallennustila ollenkaan tulevalle pelille, vai täytyisikö heti alkuviikosta hankkia kovalevy varalle...
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Latauksessa on nyt ps3 storesta. Pakko tehdä tämä homma näin kun ei suostu tuo konsoli enää lukemaan levyjä. Ilman GTA V:tä en kuitenkaan ajatellut elää.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Tilasin joku aika sitten tän paikallisesta Gamestopista ja maksoin 5e ennakon. Muuta tuolta ei ole kuulunut kuin että jos maksaa loppuun sen niin voi hakee ma-ti yönä tuon. En yöllä ajatellut hakea.

Mut onko se muuten varma että pelin saa haettua sitten tiistaina kun mitään muuta vahvistusta ei ole tullut?
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tilasin joku aika sitten tän paikallisesta Gamestopista ja maksoin 5e ennakon. Muuta tuolta ei ole kuulunut kuin että jos maksaa loppuun sen niin voi hakee ma-ti yönä tuon. En yöllä ajatellut hakea.

Mut onko se muuten varma että pelin saa haettua sitten tiistaina kun mitään muuta vahvistusta ei ole tullut?
Ainakin änärin kanssa tuo onnistui. Gamestopin kuitin mukaan ennakkovaraukset pidetään varattuina 48 tuntia julkaisun jälkeen.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Latauksessa on nyt ps3 storesta. Pakko tehdä tämä homma näin kun ei suostu tuo konsoli enää lukemaan levyjä. Ilman GTA V:tä en kuitenkaan ajatellut elää.

Ja näemmä oli tuo mötkäle jo latautunutkin. Kiva homma. Piti tottakai myös heti käydä tyyppaamassa lähtisikö se jo toimimaankin mutta ei nyt sentään. Tiistaihin asti täytyy vielä jaksaa..
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri peli asennuksessa PS3:lle. Kokoa 8GB eli kyllä tuo riittää mikäli et muita pelejä juurikaan pelaa.

Itse en tiedä miten tuo asennusten kanssa menee, mutta ainakin PS-Storesta ladattaessa PS3 vaatii tuplamäärän tilaa verattuna itse ladattavan tiedoston kokoon. Eli esimerkiksi PS3 vaatisi 16GB tuon GTA:n asennukseen, vaikka käyttää siitä vain kahdeksan.

En tiedä mikä koko homman pointti on ja onko sama homma asennettaessa, mutta tuossa lienee selitys jos Skeletorilla peli rupeaisi herjaamaan liian vähäisestä tilasta.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Itse en tiedä miten tuo asennusten kanssa menee, mutta ainakin PS-Storesta ladattaessa PS3 vaatii tuplamäärän tilaa verattuna itse ladattavan tiedoston kokoon. Eli esimerkiksi PS3 vaatisi 16GB tuon GTA:n asennukseen, vaikka käyttää siitä vain kahdeksan.

En tiedä mikä koko homman pointti on ja onko sama homma asennettaessa, mutta tuossa lienee selitys jos Skeletorilla peli rupeaisi herjaamaan liian vähäisestä tilasta.

Jep, Storesta ladattaessa tarvitsee kaksinkertaisen määrän muistia (GTA V 8GB -> 16GB). Ensimmäiset 8GB menee pelin lataukseen ja jälkimmäiset 8GB pelin asennukseen. Kaupallisen version tarvitsee vain asentaa, joten 8GB on ihan riittävä.

Koko aamuyö on tullut pelin parissa viihdyttyä ja täytyy sanoa, että tuo pelialue on aivan julmetun suuri. Karttaa katsoessa olin ihan Los Santosin laidalla, mutta keskikaupungin pilvenpiirtäjät näkyi jossain kaukana horisontissa. Tällä kertaa yö tuntuu jopa yöltä, Grapeseedilla autolla ajaessa ainoa asia mikä edessä näkyi oli ajovalot. Mikäli muuten haluatte peliin heti alusta alkaen aivan uuden ulottuvuuden, ottakaa mini-map pois näytöltä. Pari kertaa tuli jo eksyttyä. :D
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Jep, Storesta ladattaessa tarvitsee kaksinkertaisen määrän muistia (GTA V 8GB -> 16GB). Ensimmäiset 8GB menee pelin lataukseen ja jälkimmäiset 8GB pelin asennukseen. Kaupallisen version tarvitsee vain asentaa, joten 8GB on ihan riittävä.

En nyt tiedä missaanko jotain, mutta oma GTA oli 18gb, eikä suinkaan 8. Jouduin poistelemaan kaikki NHL ja FIFA Early Accessit, jotta sain sen mahtumaan. Ei mikään järjetön menetys tosin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Torstaina tuli jo oma kopio haettua, työkiireiden takia pääsin vasta yöllä pelin kimppuun joten ei siitä "etumatkasta" kyllä paljoa hyötyä ollut. :D

Mistä ihmeestä sait jo torstaina pelin? Melkoista, kun Rockstar ohjeistanut PAINAVALLA sanalla, ettei missään nimessä saa olla vielä tänäänkään asiakkailla tuo peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös