Työkaveri tiesi kertoa, että Gamehousella jono oli yltänyt Passionin terassille asti! Itsehän sain pelini ennakkotilaamatta ja jonottamatta suoraan työpaikalleni kesken lounastauon. :) Ensikosketukseni tähän pelisarjaan...
Riittääkö 12GB PS3:n tämän asentamiseen kiintolevylle?
Mulla on PS3 12 GB -versio ja ainakin siinä tila riitti asentamiseen ja riittää pelaamiseen. Kunhan kaikki muut vaan poistaa...
En yllättyisi, jos Rockstar julkaisisi tarinalle jatkoa ladattavan sisällön kautta, tuo kun on peleissä nykyään melko yleistä, ja niin tekivät GTA IV:n kohdallakin. Luulisi ainakin, että tuohon GTA Onlineen tullaan ajan myötä julkaisemaan uutta sisältöä.Päätehtävien määrä näyttäisi pudonneen sitten GTA IV:n (88 -> 69), no eiköhän tuossakin riitä puuhasteltavaa ja sitten vielä parikymmentä sivumissionia.
Ei ole täällä päin ollut jäätymisongelmia, mutta kyllä tuo konsoli näyttäisi olevan vähän tavallista kovemmalla kulutuksella tämän pelin käsittelyssä. Näin ainakin päättelin siitä äänestä, mitä tuo normaalisti hiljainen konsoli piti eilen. Tosin tänään tajusin asentaa pelin kovalevylle vielä tuon kakkoslevyn kautta sen lisäksi että aluksi tein asennuksen vain tuon asennuslevyn kautta. Kyllä tuo tuntui vähän nopeuttavan peliä (esim. henkilön vaihdossa) ja konsolikin hiljeni. Eli kannattaa kokeilla myös Disc 2:n asennusta boxin kovolle, jos siihen vain on tarpeeksi tilaa.Onko muilla peli jäätyillyt? Xboxilla ainakin itsellä jo kaksi kertaa jäätynyt nimenomaan kesken tehtävän.
Vastauksena kysymykseen: en ole, mutta tuli testattua siviilien valppautta ihan vahingossa. Olin jalan liikkeellä jossain päin Los Santosin ghettoja, ja sitten päätin napata auton läheiseltä parkkipaikalta. Siinä muutaman metrin päässä oli neljän-viiden henkilön porukka juttelemassa keskenään. Kun sitten huomasivat, että isken kuskin oven ikkunaa säpäleiksi, niin jokainen jannu kaivoi pistoolit esiin ja alkoi tulittamaan kohti autoa. Eipä siinä tainnut ehtiä edes autoa käynnistämään, kun wasted-teksti lävähti ruutuun. Toki kyseessä saattoi olla jotain gang bangereita, mutta pääsi yllättämään silti pahasti.Jokos täällä on porukka kokeillut virkavallan ammattipätevyyttä?
Koskakohan online aukeaa? Ei ollut julkaistu tai jotain vielä???
Mitenköhän tässä "The Long Stretch - Lose The Cops" tehtävässä pitäisi oikein toimia?
Olen nyt delannu ainakin 10 kertaa putkeen, enkä saa poliiseja karistettua kannoiltani. Milläköhän taktiikalla minun pitäisi toimia?
Mitenköhän tässä "The Long Stretch - Lose The Cops" tehtävässä pitäisi oikein toimia?
Olen nyt delannu ainakin 10 kertaa putkeen, enkä saa poliiseja karistettua kannoiltani. Milläköhän taktiikalla minun pitäisi toimia?
Hyvä pointti. Onneksi olen tässä ihan rauhassa tehnyt noita tehtäviä ja kuluttanut aikaa noissa muissa aktiviteetsissa. Mutta on kyllä niin huikea peli että kyllä tää on syönyt kaiken vapaa-ajan ja ainakin itsellä on fiilis että pakko pitää pieni breikki pelaamisesta ja käydä vaikka lätkämatsissa.Päätehtävien määrä näyttäisi pudonneen sitten GTA IV:n (88 -> 69), no eiköhän tuossakin riitä puuhasteltavaa ja sitten vielä parikymmentä sivumissionia.