Huikeaa. Nyt vain joutuu miettimään kummanko syksyllä ostaa, tämän vai NHL 14 pelin?
Jos sulla on 13 niin turhaan ostat 14.
Itse en ole vieläkään kovinkaan paljoa tähän hypeen päässyt mukaan. Katsellaan rauhassa vielä..
Huikeaa. Nyt vain joutuu miettimään kummanko syksyllä ostaa, tämän vai NHL 14 pelin?
Rockstar jossain videossa kertoi, että IV:n hieman kelluvan oloinen ohjaus olisi muutettu täysin ja autot olisivat realistisempia. Minusta on aivan sama onko auto yli- vai aliohjautuva kunhan se on uskottava. Etuvetoisella kun harvemmin driftataan niin mielestäni asia on autosta kiinni. En halua kaikista autoista mitään turboversioita.Hyvältä näyttää! Toivottavasti se melko tökerö liikkuminen hahmolla oltaisiin saatu sulavammaksi. GTA 4 oli myös autolla ajo melko työlään tuntuista verrattuna aikasempiin, minä ainakin haikailen enemmän driftaus tyyppisen ohjaamisen perään.
Rockstar jossain videossa kertoi, että IV:n hieman kelluvan oloinen ohjaus olisi muutettu täysin ja autot olisivat realistisempia. Minusta on aivan sama onko auto yli- vai aliohjautuva kunhan se on uskottava. Etuvetoisella kun harvemmin driftataan niin mielestäni asia on autosta kiinni. En halua kaikista autoista mitään turboversioita.
"tapa yksin 30 vihollista, tapa seuraavassa paikassa 30 lisää, ja toista kaavaa 30 kertaa eri paikoissa" tehtävärakenteen vuoksi.
Mutta kehittetävää olisi paljon, tässä mitä itse näen:
...- Sivuhahmot voivat kuolla tai jäädä henkiin entisen ehdottoman rakenteen sijaan
Sivuhahmothan vaikuttavat pelin juoneen, ja esiintyvät useimmiten usemmassa kuin yhdessä tehtävässä. Jos nyt kelataan että henkilö X nirhaantuu tehtävässä A niin pelissähän pitäisi olla vaihtoehtoinen käsikirjoitus, koska henkilö X saattaa alkuperäisen kirjoituksen mukaan esiintyä myös tehtävässä B .
GTA:ssa on perinteisesti ollut "aika" monta sivuhahmoa veikkaisin noin 20-50 per peli joten jos niitä hemmoja napsitaan pois pelaajan mielen mukaan, pitäisi pelissä olla vähintään se 20-50 vaihtoehtoista juonta. Toki eihän kaikkia sivuhahmoja ole mitenkään mahdollista tappaa mutta silti.
Kyllä esim. Mass Effect sarjassa onnistui varsin hyvin tuollainen juonirakenne, jossa osan sivuhenkilöistä kohtalo on avoin. Kaikki sivujuonet kun eivät ole toisistaan riippuvaisia.
Pelin julkaisuun enää n. 18 päivää! Eilen julkaistiin viimeinen traileri.
Grand Theft Auto V: The Official Trailer - YouTube
Ei millää jaksais odottaa! Peliä on tällä hetkellä tilattu ennakkoon:
Xbox 360: 1,477,043 kpl
PS3: 962,839 kpl
Lähde: USA Pre-Order Chart - VGChartz
Mistähän kannattaisi tilata ennakkoon että saisi julkaisupäivänä vai kävelisikö Prismaan silloin?
Yksi suuri toivomus olisi, että pelin koko kartta olisi vihdoin auki, eikä avautuisi osissa kuten tähän mennessä.
Niinpä GTA5 tarjoaa heti alussa aiempia Rockstarin pelejä laajemman avoimen maailman kokemuksen. Koko kartta on auki. Kaikkia kolmea päähenkilöä voi peluuttaa heti alusta. Voit vain nauttia. Tarinatehtäviin ei tarvitse koskea ollenkaan. Älä Ole, Elä.
Todella kiinnostavia paljastuksia, tässähän ihan hype nousee. Ennakkotilauksen kävinkin jättämässä sisään alkuviikosta.Tämä homma on hoidossa ilmeisesti:
Grand Theft Auto V –ensikosketus – viivaa, viinaa ja aseita (osa 2) – Dome.fi
Linkki dome.fi-sivustolle GTA V-aiheiseen "uutiseen".
Malttamattomana tätä jo odottelee, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Kysymys koskien cdon.comin toimintaa:
Ennakkotilasin pelin jo hyvissä ajoin alkuvuodesta mutta en huomannu kyseisenä ajankohtana tarkistaa miten kyseinen pulju toimittaa ennakotilatut pelit. Tutkailin tuossa taannoin lähetyssysteemiä ja sieltä käy ilmi että pelit postitetaan julkaisupäivänä. Onko kellään kokemuksia, onko ennakkotilattuja tuotteita toimitettu mahdollisesti aikaisemmin vai pitääkö minun tosiaan kämmenet syyhyten odotella 2-5 arkipäivää julkaisun jälkeen?
Itse tilasin ennen kaiken cdon.comista. Pelit/leffat/musat jne. Mutta sitten aloin juuri huomata että julkaisupäiväksi ei tule tavara ja leffojen kotelot ovat rikki ja levyt naarmuilla. Ja sitten piti palautella tavaroita ja odotella uusia tilalle. Minusta heidän palvelussaan on tapahtunut selvä tasonlasku viimeisen parin vuoden aikana. Syytä en tiedä ja voihan minulla olla vain huonoa tuuria. Mut pulju vaihtui aikoja sitten toiseen.Kysymys koskien cdon.comin toimintaa:
Ennakkotilasin pelin jo hyvissä ajoin alkuvuodesta mutta en huomannu kyseisenä ajankohtana tarkistaa miten kyseinen pulju toimittaa ennakotilatut pelit. Tutkailin tuossa taannoin lähetyssysteemiä ja sieltä käy ilmi että pelit postitetaan julkaisupäivänä. Onko kellään kokemuksia, onko ennakkotilattuja tuotteita toimitettu mahdollisesti aikaisemmin vai pitääkö minun tosiaan kämmenet syyhyten odotella 2-5 arkipäivää julkaisun jälkeen?