Ihan oikeasti? Kun GT5:ssähän on yhteensä yli 1000 autoa. Itse en ainakaan muista, että aikaisemmissa olisi ollut yhtä paljon. :) Ei tietenkään heti pelin aluksi ole kaikki autot avattuina, mutta mitä enemmän pelaa, sitä enemmän saa autoja auki jne.
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-official-car-list/
Tuossa vielä linkkiä autolistaan.
Tietääkö joku miten tuon vaurio-ominaisuuden saa päälle? Pelaan siis GT-tilaa, en verkossa...
Course Pack ($4.99)
Spa Francorchamps (with weather effects)
Kart Space I/II (at night)
Racing Car Pack ($7.99)
Red Bull X2011 Protytpe ’11
Dodge Challenger SRT8 Touring Car
Honda CR-Z Touring Car
Mazda Roadster Touring Car
Mazda RX-7 Touring Car
Mitsubishi Lancer Evolution X Touring Car
Nissan GT-R R35 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R33 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R32 Touring Car
Nissan Skyline GT-R R34 Touring Car
Subaru Impreza Touring Car
Toyota Prius Touring Car
Gran Turismo Racing Kart Jr.
Gran Turismo Racing Kart 100
Gran Turismo Racing Kart 125
Racing Gear Pack ($2.99)
Includes suits and helmets of over 8 famous WRC and NASCAR drivers and 12 new helmets.
Paint Pack ($1.99)
Over 100 new paint colors.
Complete Pack ($11.99)
Includes all other packs in one convenient bundle.
Eli onko jotain vastaavaa tekelettä PC:llekin?
Tulee ihan mutulta, mutta oiskohan Forzaa koneelle? Jos on niin siinä vois ehkä olla sellanen. Harmittaa ittee kun tota GT5 ei oo boxille, niin ei pääse nauttimaan kyseisestä pelistä.
Boxilaisten yksinoikeus.
-Niks-, jos vielä omistat kyseisen pelin, niin käy ihmeessä testaamassa seasonal eventesejä. Loppuu se tylsyys.
No, Silverstonen jälkeen ajetaan Sunday Cup ja Clubman Cup, jonka jälkeen pääsee ajelemaan Academy -karsinta aikoja. Pohja-ajat on todella kovia, itsekkin jään niistä reilut kolme sekuntia.GT6 demo(tai siis Academy) tuli tuossa aiemmin viikolla lataukseen, onko kukaan perannut tätä sen syvällisemmin, itse kokeilin vähän alusta, mutta en vielä ole tuota Silverstonen kokeilukierrosta enempää ajellut. Siinäkin mätti se että manuaalivaihteistoa ei saanut päälle.
Kannatetaan. Kuitenkin muutaman viikon jauhamisen jälkeen GT7 nousee ihan väkisin omassa yli 30 vuotisessa pelaamishistoriassa yhdeksi parhaaksi peliksi ikinä. Vertailu on hankalaa eri lajityypin pelien kesken, mutta tässä on kilpa-autopeliksi melkein kaikki.Eikö tästä voisi pyöräyttää yleisen Gran Turismo -ketjun?
Lisäksi odotan valtavalla innolla siirtymistäni circuit experiencen puolelle, jossa jo peikkona odottelee varmaankin täysimittaisen Nurburgringin kierros alle kulta-ajan. Jäi ikuinen muisto/arpi Sportista, jossa pari iltaa piti kulta-aikaa yrittää. Rata niin pitkä (9 minuuttia autosta riippuen), ettei voi muistaa ihan kaikkia mutkia.
Nuo rulettiarvonnat on kyllä outoja. Varmaan 4/5 saa sen arvottomimman voiton ja viidennellä tulee se toiseksi arvottomin. Samoin kun kolmesta "sekoitetusta" kortista valitsee palkintoauton, niin mulla on ainakin ollut niin ikään nyt 4/5 se paras auto aina vasemmalla.
Juuri samaa olen alkanut ajatella, kun menossa on joku menu book nro. 28. Lisäksi meni 15 tuntia itselläni varmaankin ennen kuin sain multiplayerin auki tuota "uraa tahkoamalla" - tosin hinkkasin niitä ajokouluja ja tehtäviä melkoisella pieteetillä erityisesti alkupuolella. Ei tartte sitten omassa feedissä lueskella, kuinka joku on alittanut oman ajan. Ja rata-autoilusta tykkään enemmän kuin rallittelusta juuri tuon tuhannesosien viilaamisen vuoksi.Olisin toivonut uusimpaan Turismoon vapaampaa "uramoodia" (vertaa aiempiin osiin), mutta muuten tämä on silkkaa rautaa. Koukuttavaa paukutella lisenssitesteistä ja missioneista kulta-aikoja ja onhan ajaminen muutenkin mukavaa.
Hyvin kyllä huomaa meikäläisen "formulataustan", kun ei millään meinaa aivot loksahtaa siihen asentoon, että nämä tavanomaiset autot eivät pysähdy ihan samalla tapaa, eivätkä varsinkaan kulje mutkissa kuten formulat. Innolla kyllä odotan sitäkin, että pääsen Super Formulaa kokeilemaan tässä.