Golfin harrastajat

  • 491 446
  • 2 952

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole avautunut musiikin kuuntelu kentällä meikäläiselle. En ole siihen kyllä tainnut törmätäkään. Tai siis että mikä juttu. Eihän se nyt voi kovin hyvältä kuulostaa, varsinkin jos ja kun sitä pitää soittaa niin hiljaisella että viereinen väylä ei kuule. Kuunteleeko joku radiotakin pelatessaan vai häh. Aika tarkkaan pitäisi soittolista käydä läpi, että itse suostuisin kallisarvoisen (varsinkin ajankäytöllisesti) kierrokseni pilaamaan jonkun toisen paskalla musamaulla. Pilaan sen yleensä ihan itse.
Tosiaan jotkut golf-kentällä käytävät juomakilpailut ja muut hassuttelut sitten erikseen, niissä soikoon.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Eiköhän aihe ala olla loppuun kaluttu, jos jumps jumps kuuluu vieressä puttaville tai avauslyöntiä lyöville, niin musiikkilaitteet jorpakkoon, jos siinä omassa ryhmässä se vain kuuluu, niin siitä vain.

Onko golfkyynärpään vaiva tuttu? Joko se tai joku muu kyynärpään sisäreunalla nyt hiukan haittaa pelaamista, onneksi kausi alkaa olla vähissä, niin on kohta aikaa parannella vaivaa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä ketään jolla on pelioikeus Keimolaan? Harkinnassa sinne pelioikeus ensi kaudelle ja kiinnostaisi tietää miten se niiden palloränni oikeasti toimii? Se mitä olen siitä lukenut ei oikein vakuuta. Itse tykkään mennä kentälle pelaamaan enkä odottamaan pelaamaan pääsyä. Varsinkin näin syysarkena töitten jälkeen, kun pitää taistella pimeän tuloa vastaan.
 

F#21

Jäsen
Onko täällä ketään jolla on pelioikeus Keimolaan? Harkinnassa sinne pelioikeus ensi kaudelle ja kiinnostaisi tietää miten se niiden palloränni oikeasti toimii? Se mitä olen siitä lukenut ei oikein vakuuta. Itse tykkään mennä kentälle pelaamaan enkä odottamaan pelaamaan pääsyä. Varsinkin näin syysarkena töitten jälkeen, kun pitää taistella pimeän tuloa vastaan.
Mulla on tämän kauden ollut. Ensi vuodelle vaihdan muualle.

Palloränni toimii ihan ok. Yksin jos pelaa niin pääsee nopeasti kentälle, jos kolme pelaajaa niin saattaa mennä jopa tunti. Toisen ysin saa varattua 2h10min ensimmäisestä, jos on tilaa. Välillä ysi on mennyt 90min ja välillä 140min, eli haastava saada tuo toisen ysin aika osumaan.

Päällisin puolin jäi vähän huono maku Keimolasta. Kenttä oli pitkään huonossa kunnossa ja aikoja on ollut vaikea saada. Myöskään puiden alustoja ei kauhean hyvin siivota pudonneista lehdistä, joten pallot hukkuvat helposti. Rangella on useimmiten lyöty matolta, eli ei olla saatu nurmea kauhean usein käyttöön.

Nyt aloittavat Sarakselle muutaman väylän osalta remontit, niin saa nähdä mitä keksivät. Tuo kakkosväylä on ollut vaikea, mutta mielenkiintoinen haaste, joten harmi, että muuttavat sitä.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Onko golfkyynärpään vaiva tuttu? Joko se tai joku muu kyynärpään sisäreunalla nyt hiukan haittaa pelaamista, onneksi kausi alkaa olla vähissä, niin on kohta aikaa parannella vaivaa.
On, vaivasi monta vuotta sitten useamman kauden peräkkäin. SIlloin oli lyönti aika riuhtomista ts löin ihan saatanan kovaa. Nyttemin kun ikää tullut niin swingi rauhoittunut eikä vaivaa enää.
Viikon buranakuuri auttoi hyvin, seuraavana kesänä vähän tiukempi lääkitys. Ja kävin muistaakseni Instrusta tms ostamassa ns tenniskyynärpää tuen joka oli todella hyvä ja auttoi pahimpien vaivojen yli.

ps. autohommaan kommentti; kilpailuissa saa nykyään käyttää autoa ilman lääkärintodistusta. Jos vaan moraali antaa periksi...
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palloränni toimii ihan ok. Yksin jos pelaa niin pääsee nopeasti kentälle, jos kolme pelaajaa niin saattaa mennä jopa tunti. Toisen ysin saa varattua 2h10min ensimmäisestä, jos on tilaa. Välillä ysi on mennyt 90min ja välillä 140min, eli haastava saada tuo toisen ysin aika osumaan.
Kiitos vastauksesta. Porukalla sinne olisi tarkoitus mennä ja kyllä tuo vahvistaa tunnetta ettei se palloränni toimi siihen tarkoitukseen. Jos vertaa esim. Nurmijärven palloränniin, niin onhan se paljon parempi.
Mites sitten ne normi 18-väylien varaukset? Osakkaat saa varata viikkoa ennen niin jääkö sinne pelioikeutetuille hyviä tyhjiä lähtöaikoja enää neljän porukalle?
 

F#21

Jäsen
Kiitos vastauksesta. Porukalla sinne olisi tarkoitus mennä ja kyllä tuo vahvistaa tunnetta ettei se palloränni toimi siihen tarkoitukseen. Jos vertaa esim. Nurmijärven palloränniin, niin onhan se paljon parempi.
Mites sitten ne normi 18-väylien varaukset? Osakkaat saa varata viikkoa ennen niin jääkö sinne pelioikeutetuille hyviä tyhjiä lähtöaikoja enää neljän porukalle?
Pelioikeutetut saavat myös varata viikkoa ennen. Jos ajoissa tekee varaukset niin saa hyvin aikoja, mutta paria päivää aiemmin jo melko heikosti. Muistaakseni tällä kaudella oli myös maks 4 varausta viikkoon.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin alkuviikosta fittaamassa mailoja Golfskyssä. Olikin erittäin hyvä ja mielenkiintoinen kokemus ja uusien mailojen valinta helpottui huomattavasti. Jonkinlaista säätöä rautamailoille pitääkin tehdä (lie- kulman muutos, jotta ne on taivutettu vähän flatin puolelle). Joku muu varmaan ymmärtää tästä enemmän kuin minä.

Nyt olen arponut sitten, että mitkä rautamailat sitä hankkisi. Mizuno JPX921 Hot Metal soveltuisi parhaiten lyönnilleni, mutta jotenkin TaylorMaden Stealth kiinnostaisi kummasti myös ja nekin olivat hyvinkin sopivat minulle. Hintaluokaltaan nuo ovat täysin samaa luokkaa, joten sikäli asialla ei ole merkitystä. Kai se kannattaisi vaan mennä sillä mikä on omalle svingille paras ratkaisu. Sitäkin tietysti miettii, että kun pelaamista on takana vasta reilu kausi, niin miten nuo mailat sitten soveltuvat jatkossa lyönnin kehittyessä.

Eipä tästä nyt tietysti kannata maailman isointa asiaa tehdä, kun liikutaan kuitenkin ihan kohtuullisessa hintaluokassakin. Mielipiteet tietysti kokeneemmilta konkareilta kiinnostaa.

Sikäli mikäli simulaattorin mittauksiin on luottamista, niin pituutta tulisi uusilla raudoilla aika merkittävästi lisää ja se tuo peliin tietysti paljon uusia mahdollisuuksia (ja uhkia).

Draiveriksi valikoitui Titleistin TSi 1. Alennukset tuntuu olevan aika mukavia tällä hetkellä.
 
Kävin alkuviikosta fittaamassa mailoja Golfskyssä. Olikin erittäin hyvä ja mielenkiintoinen kokemus ja uusien mailojen valinta helpottui huomattavasti. Jonkinlaista säätöä rautamailoille pitääkin tehdä (lie- kulman muutos, jotta ne on taivutettu vähän flatin puolelle). Joku muu varmaan ymmärtää tästä enemmän kuin minä.

Nyt olen arponut sitten, että mitkä rautamailat sitä hankkisi. Mizuno JPX921 Hot Metal soveltuisi parhaiten lyönnilleni, mutta jotenkin TaylorMaden Stealth kiinnostaisi kummasti myös ja nekin olivat hyvinkin sopivat minulle. Hintaluokaltaan nuo ovat täysin samaa luokkaa, joten sikäli asialla ei ole merkitystä. Kai se kannattaisi vaan mennä sillä mikä on omalle svingille paras ratkaisu. Sitäkin tietysti miettii, että kun pelaamista on takana vasta reilu kausi, niin miten nuo mailat sitten soveltuvat jatkossa lyönnin kehittyessä.

Eipä tästä nyt tietysti kannata maailman isointa asiaa tehdä, kun liikutaan kuitenkin ihan kohtuullisessa hintaluokassakin. Mielipiteet tietysti kokeneemmilta konkareilta kiinnostaa.

Sikäli mikäli simulaattorin mittauksiin on luottamista, niin pituutta tulisi uusilla raudoilla aika merkittävästi lisää ja se tuo peliin tietysti paljon uusia mahdollisuuksia (ja uhkia).

Draiveriksi valikoitui Titleistin TSi 1. Alennukset tuntuu olevan aika mukavia tällä hetkellä.
Golfskyssä taitaa olla aika hyvä valikoima eri valmistajien mailoja? Kiinnostaisi itseänikin fittaus heidän liikkeessään rautamailoille sekä putterille.
 

F#21

Jäsen
Kävin alkuviikosta fittaamassa mailoja Golfskyssä. Olikin erittäin hyvä ja mielenkiintoinen kokemus ja uusien mailojen valinta helpottui huomattavasti. Jonkinlaista säätöä rautamailoille pitääkin tehdä (lie- kulman muutos, jotta ne on taivutettu vähän flatin puolelle). Joku muu varmaan ymmärtää tästä enemmän kuin minä.

Nyt olen arponut sitten, että mitkä rautamailat sitä hankkisi. Mizuno JPX921 Hot Metal soveltuisi parhaiten lyönnilleni, mutta jotenkin TaylorMaden Stealth kiinnostaisi kummasti myös ja nekin olivat hyvinkin sopivat minulle. Hintaluokaltaan nuo ovat täysin samaa luokkaa, joten sikäli asialla ei ole merkitystä. Kai se kannattaisi vaan mennä sillä mikä on omalle svingille paras ratkaisu. Sitäkin tietysti miettii, että kun pelaamista on takana vasta reilu kausi, niin miten nuo mailat sitten soveltuvat jatkossa lyönnin kehittyessä.

Eipä tästä nyt tietysti kannata maailman isointa asiaa tehdä, kun liikutaan kuitenkin ihan kohtuullisessa hintaluokassakin. Mielipiteet tietysti kokeneemmilta konkareilta kiinnostaa.

Sikäli mikäli simulaattorin mittauksiin on luottamista, niin pituutta tulisi uusilla raudoilla aika merkittävästi lisää ja se tuo peliin tietysti paljon uusia mahdollisuuksia (ja uhkia).

Draiveriksi valikoitui Titleistin TSi 1. Alennukset tuntuu olevan aika mukavia tällä hetkellä.
Rahaa saa tietysti harrastuksiinsa käyttää, mutta kannattaa miettiä myös käytettyjä mailoja kun vasta vuoden tullut pelattua. Sanoisin, että sulla saattaa jo ensi kesän jälkeen olla lyönti sen verta kehittynyt, ettei nuo nyt fitatut mailat enää ole parhaimmat. Tämä siis perustuen omiin kokemuksiin.

Esim. Golfpisteen pörssissä näytti olevan hyväkuntoiset Taylormaden P790 5-PW kepit, jotka voisivat toimia parikin vuotta. Jos varsi on sopiva, niin nuo voi käydä liikkeessä vääntämässä maks pari astetta flatiksi.

Molemmat nuo mainitsemasi raudat ovat melko vahvoja lofteiltaan, joten pituutta tulee ihan sitä kautta. Oliko sulla mitkä raudat nyt?

@speedygonzales Ainakin muutama vuosi sitten Golfskyn puttifittaus oli vain matolta reikään puttailua ja eri keppien testaamista. Golf Centerissä kävin pari vuotta sitten putterin fittauksessa ja siinä käytettiin tuota SAM Putt Lab -työkalua. Silloin tunsin saavani rahalle vastinetta ja myyjä ei oikeastaan edes suositellut uutta putteria mulle vaan väännettiin nykyinen vähän sopivammaksi - tämä kuului ainakin silloin vielä palvelun hintaan.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Näkkäri noista kääntyisin Mizunon puoleen ja tarkastaisin vielä Hot Metal Pro -mallin. Mizunossa omasta mielestäni maksetaan enemmän laadusta kuin markkinoinnista (Taylormade). Minulla on nuo Prot (vuodelta 2019) ja niillä on tiputtu händärissä 18 paikkeilta --> 8. Erittäin helpot mailat ja näyttääkin ihan päteviltä, kun taso nousee (pelkät Hot Metalit ovat aika lapiot). Juuri nyt ostaisin aika erilaiset mailat (heikommat loftit ja pienemmät välit niissä), mutta en näe syytä vaihtamiselle näillä treenimäärillä (kerran rangella tänä vuonna).

Jos rahaa on ja intoa, niin mailat ostoon vaan heti. Turha sitä on elämässä liikaa venailemaan, kun vaikka huomenna voi jäädä rekan alle. Itse odottelin ihan liian pitkään uusien mailojen fittaamista, kun juuri se fittaaminen myös kiihdyttää kehittymistä (ihan myös mentaalipuolella, kun tietää että kepit on kunnossa). Mittasuhteesi kuitenkaan eivät tule muuttumaan ja varsinkin jos fittauksen mukaan sinulle sopii suhteellisen vakiot kulmat (ei mitään 4-5 asteen kääntelyitä), niin riski on aika pieni, etteivätkö mailat enää sopisi sinulle jatkossa. Lisäksi niitä voi käydä taivuttelemassa uudestaan.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Golfskyssä taitaa olla aika hyvä valikoima eri valmistajien mailoja? Kiinnostaisi itseänikin fittaus heidän liikkeessään rautamailoille sekä putterille.
Itse testailin varmaan 4-5 eri rautamailaa ja kuten jo mainitsinkin, niin ehdottoman suositeltava kokemus kyllä oli.

@F#21 ja @Fat Cat :ille kiitokset kommenteista. Itse kyselin juurikin tästä lyönnin kehittymisestä ja siitä, että jääkö mailat nopeasti tavallaan sitten liian "helpoiksi". Fittaajan näkemyksen mukaan näin ei tule nopeasti käymään ja näissä mailoissa on kehittymiselle kyllä varaa. Hänen mukaansa esim. noilla Mizunoilla voi pelata vielä hyvin alle 20 tasoituksella. Minulle se on nyt aika tarkkaan 30 pinnassa.

Intoa on ja noihin mailoihin kyllä varaakin, joten enköhän tästä kohta pääse tilailemaan. Hinnasta olen yrittänyt vielä vähän keskustella. Jostain saisi muutaman kympin halvemmalla, mutta mieluiten sitä ehkä tilaisi valmiiksi oikein taivutetut mailat tehtaalta, varsinkin kun tarkat speksit löytyy vain liikkeen tietokoneen takaa.
 

Sambody

Jäsen
Itse kyselin juurikin tästä lyönnin kehittymisestä ja siitä, että jääkö mailat nopeasti tavallaan sitten liian "helpoiksi". Fittaajan näkemyksen mukaan näin ei tule nopeasti käymään ja näissä mailoissa on kehittymiselle kyllä varaa. Hänen mukaansa esim. noilla Mizunoilla voi pelata vielä hyvin alle 20 tasoituksella. Minulle se on nyt aika tarkkaan 30 pinnassa.
Eiköhän noilla Hot Metal Mizukoillakin pelimies pelaa vaikka scratchi golfia, joten ei varmaan siitä jää kiinni vaikka kehitystä tapahtuisikin.

Itse olen pelannut 5 vuotta ja nykyään händäri 11,x. Pelasin ensimmäiset kaksi vuotta vanhoilla regu vartisilla Callaway Big Bertha raudoilla. Olivat ns. helpommat. Sitten vaihdoin Taylormade P770 rautoihin missä sirommat taotut mailanpäät, isommat nostokulma ja jäykemmät varret. Omasta kokemuksesta suosittelisin pelaamaan sen verran niillä mailoilla mitkä vain käsiinsä saa, että tietää golf-kärpäsen puraisseen. Sen jälkeen unohtaisin suoraan nuo valetut isonuppiset raudat ja ottaisin jotain semisiroa ja taottua bägiin. Eivät ainakaan nuo P770 niin paljoa vaikeampia ole lyödä, mutta antavat ihan eri tavalla aistillista palautetta lyönnistä kuin mitkään game improvement raudat mitä tullut kokeiltua. Yleensä myös isompi nostokulma on ystäväsi griiniä lähestyessä. Toki pitkiin rautoihin mennessä voi tulla ikäviä kokemuksia ns. paremmilla mailoilla, jos ei löydy tarpeeksi swingistä vauhtia, mutta toisaalta siinä tapauksessa voi harkita pitkien rautojen korvaamista hybrideillä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Sambody

Ei taida vaan itsellä nyt olla pokeria heittää fittaustuloksia romukoppaan ja valita kylmästi jotain aivan muuta rautaa, kuin mihin tulokset viittaavat. Uskoisin, että mikäli päädyn noihin Mizunoihin, niin pelaan niillä kyllä helposti muutaman vuoden ja se on tuon hintaluokan mailoille jo ihan riittämiin.
 

F#21

Jäsen
@Näkkäri muistatko mitkä varret olivat sinulle parhaat? Ja ihan mielenkiinnosta, muistatko mitä lapoja testasit?

Mulle isoin juttu oli löytää sopiva varsi ja sitten silmälle miellyttävä lapa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Näkkäri muistatko mitkä varret olivat sinulle parhaat? Ja ihan mielenkiinnosta, muistatko mitä lapoja testasit?

Mulle isoin juttu oli löytää sopiva varsi ja sitten silmälle miellyttävä lapa.
Varreksi valikoitui tämä:

Nippon Shaft | Realizing Pro Golfers' Tour Dreams

En muista kaikkia lapoja, mutta muutamaa eri merkkiä ja mallia siinä testailtiin. Mizuno antoi myös parhaan spinnin ja ero oli joihinkin hyvinkin merkittävä.

Siinä tulee keskityttyä helposti niin paljon vain lyömiseen, että jää muu havainnointi vähän heikommaksi. Kaveri tarjoaa uutta mailaa kouraan ja taas mennään.

Varmasti joku enemmän pelannut ja mailoihin perehtynyt saisi tuosta tilaisuudesta vielä paljon enemmän irti kuin minä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Viikonloppuna tuli oltua itselleni ensimmäisessä oikeassa isommassa kisassa, kun Midtourin joukkue SM:t oli Tawastilla. Itse pelasin lauantaina aamulla four ballia ja iltapäivällä foursomea, sunnuntain henk. koht kierroksen skippasin että kaikki sai tasaisesti kokemusta kisasta. Perjantaille harkkakierros ja sunnuntaina sitten Aulangon Eversti niin tulihan siinä golfia viikonloppuun oikein kivasti.

Rundeista sen verran, että ihan hyvin pelattiin parin kanssa, molemmilla kierroksilla reikä 14 osoittautui liian kovaksi ja tehtiin siihen isompi tulos, muuten suht hyvää tekemistä höystettynä parilla turhalla bogilla.

Jospa ensi kesänä tulisi kierreltyä noita Midejä enemmänkin.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muista kirjoittelinko tästä jo aiemmin, mutta laitetaan varmuuden vuoksi uudestaan.

Tein radikaalin ratkaisun täksi kaudeksi, ja lopetin harjoittelun kokonaan. Ei siis rangereissuja eikä saapumista klubille ajoissa, vain pari puttia ja chippiä ennen kierrosta ja suoraan tiiboksiin. Syy tähän on yksinkertaisesti se, että päivätyöt vie aikaa harrastuksilta ja kentälle ajaa kuitenkin sen 40 minuuttia. Kaikki aika minkä pystyy, käytän siis mielummin pelaamiseen. On myös hyvä oppia lyömään ensimmäinen avaus kylmiltään.

Vahvistuksen tälle päätökselle sain ensimmäisellä kierroksella, sillä swingi oli niin timanttia kuin voi olla, vaikken ollut talvella koskenutkaan mailoihin. Olen aiempina kolmena vuotena panostanut aika lailla lajiin, käynyt prolla, treeniryhmissä sekä harjoitellut aika paljon. Ei ole siis enää ihan kauheasti, mitä en omasta lyönnistäni ja taidoistani tiedä. Osaan kyllä lyödä palloa ja tiedän oikeat ratkaisut, varsinkin kun omalla kentällä pelaa.

Tasollisesti olen ollut erittäin tyytyväinen. Händäri on pysynyt siinä mihin se päätyi viime kaudella (nyt 7.9, on seilannut siinä 7.8-8.7) ja kierrokset ovat karkeasti siinä 80 lyönnin paikkeilla. Nyt satuin pelaamaan ensimmäiset back to back alle 80 kierrokset (79-78). En ikinä kuvitellut pääseväni tälle tasolle ja olen äärimmäisen tyytyväinen, osaan myös nauttia golfista enemmän kuin koskaan ennen. Varsinaisia tavoitteita ei enää ole, 80 on alitettu ja paras tulos on 74 (+2), eikä siitä enää treenaamatta hirveästi paranneta. Välillä swingi katoaa kuin taikaiskusta, mutta on se joka kerta tänä kesänä tullut takaisin sen kummempia viilaamatta.

Nyt siis vaan naatitaan. Meni viime vuonna ja varsinkin sitä edellisenä vuonna ajoittain todella puristamiseksi ja välillä alkoi jännittämään kierros jo kentälle ajaessa. Siinähän ei ole mitään tolkkua. Nyt tavoitteena on lähinnä maksimoida nautinto, viettää aikaa kavereiden kanssa ja lyödä hyviä lyöntejä.

Tässä ei ollut mitään varsinaista pointtia, pelkästään havaintoja maailmanhistorian vaikeimman lajin harrastamisesta.
 

F#21

Jäsen
@Fat Cat Mulla on ollut nyt tällä kaudella sama meininki. Harjoittelu jäänyt vähemmälle vaikka muutama kerta on rangella ja lähipelialueella käyty. Alkukaudella ei niinkään jaksanut rangella käydä ennen kierrosta, mutta aloin huomata ettei oma kroppa lämmittelemättä toimi. Silloin tällöin tulee käytyä rangella, varsinkin jos on aamulähtö, mutta muutoin tulee tehtyä joku pieni jumppa joka auttaa kierrokselle lähtöä.

Rangellakin on lähinnä tullut lyötyä puolittaisia wedgejä sekä harjoitellut hybridillä lyömistä (ei vain ole sopinut omaan käteen). Eli lähinnä niitä alueita mitkä omassa pelissä jää vähemmälle, mutta silloin tällöin tarvitaan.

Suosittelen! Olen huomannut saman, ettei tule enää puristettua mailaa vaan enemmän nautittua hetkestä.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Onko täällä kokemusta supergolfista? Kuinka toimiva on ja täytyykö tuossa oikeasti soittaa cädärille vai voiko varsinaisen tiiajan varata NexGolf/WiseGolf kun on allokoinnut ensin SG:stä pelin.

Mietin vain, että tuo voisi muodostaa hyvän kombon pelioikeuden kanssa ensi kaudella. Noita SG kenttiä kun on useampia kohtuullisen matkan sisällä.

Nyt siis ollut pelioikeus ja yksi 10-kortti (kun halvalla sai) ja sitten ajoittain yksittäisiä greenfeetä. Tuon 10-kortin jätän kyllä ensi kaudella pois.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko täällä kokemusta supergolfista? Kuinka toimiva on ja täytyykö tuossa oikeasti soittaa cädärille vai voiko varsinaisen tiiajan varata NexGolf/WiseGolf kun on allokoinnut ensin SG:stä pelin.
Joo, sinulla pitää olla täpättynä superi sille päivälle, jolle olet varannut Nexgolfissa tiiajan. Kun käyt vahvistamassa paikallaolon kädärille, ilmoitat pelaavasi supergolf-päiväpelioikeudella. Vastasinko kysymykseen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JaSa

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Vastasinko kysymykseen?
Kyllä vastasit, tosin ehkä vähän huomaamattasi :) Tuo superin täppäys oli kyllä jo selkeä, mutta hain takaa tuota varsinaisen tiiajan varaus prosessia sen jälkeen kun täppäys on tehty. Tähän vastaus oli NexGolf kohdassa, kiitoksia :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: rico

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Miten korjata ongelma kun mailanpää tulee downswingissä ulkoa sisään ja aiheuttaa ainakin draiverilla ihan jäätävän slaissin. Olen koittanut treenata sitä jättämällä melkein kokonaan vartalon pois ja pelkillä käsillä viedä svingin läpi. Vaikka kuinka päin yrittäisi tuohon keskittyä niin suoraan takaa kuvattu video viimeistään paljastaa karun totuuden. Onko jotain toimivia vinkkejä tai videoita, missä olisi hyviä harjoitteita tuohon mailan reittiin. Kaikki perus slaissivideot on tullut youtubesta kyllä koluttua läpi, mutta ei tunnu auttavan tuohon ongelmaan.
 

Trashtalk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten korjata ongelma kun mailanpää tulee downswingissä ulkoa sisään ja aiheuttaa ainakin draiverilla ihan jäätävän slaissin. Olen koittanut treenata sitä jättämällä melkein kokonaan vartalon pois ja pelkillä käsillä viedä svingin läpi. Vaikka kuinka päin yrittäisi tuohon keskittyä niin suoraan takaa kuvattu video viimeistään paljastaa karun totuuden. Onko jotain toimivia vinkkejä tai videoita, missä olisi hyviä harjoitteita tuohon mailan reittiin. Kaikki perus slaissivideot on tullut youtubesta kyllä koluttua läpi, mutta ei tunnu auttavan tuohon ongelmaan.
Itsellä homma korjaantui niin että pidän ihan kunnolla, voisi jopa sanoa ylikorostetusti lapaa suljettuna taakseviennissä. Mulla ongelma oli että yläasennossa lapa vaan jostain syystä aukesi todella pahasti.
Ja toinen pikku fiksi oli että keskityn pitämään kädet niin lähellä kroppaa kuin vaan pystyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös