Se on juuri näin. Toivottavasti silloin lainataan palloa Italiallekin hieman enemmän.
Ei väliä lainaavatko vai ei kunhan yrittävät hyökätä.
Se on juuri näin. Toivottavasti silloin lainataan palloa Italiallekin hieman enemmän.
Joo Belgia putosi ja se varmaan ottaa päähän kun omat otti kakkoseen vai miten sen hienosti argumentoit?
Se ottaa päähän sen minkä ottaa mutta täytyy sanoa että harvoin olen nähnyt yhtä huonoa voittajaa.
Hispaanit hallitsivat keskikenttää kuin parhaina päivinään ja juoksuttivat gigoloita kuin rakkeja narussa. Noin pelaavat todelliset aristokraatit, peli otetaan haltuun omalla tyylillä.
Ymmärrän että fanina ottaa päähän kun oma suosikki ottaa kakkoseen ja siksi yrität todistella peliä tylsäksi.
Todella erikoisia kommentteja Italian kannattajalle siihen nähden, että Italia voitti ottelun ja varmisti juuri paikan EM-finaalissa :D pitäisikö hieman löysentää pipoa, kiristää korkkia tai tehdä jotakin muuta, jottei tuota pahaa oloa täytyisi muihin täällä foorumilla purkaa?
Mitä ihmeen pahaa oloa? Ei minulla ole paha olo. Näin tänään erinomaisen upean jalkapallo-ottelun jonka Italia voitti, ei minulla ole mitään syytä olla pipo kireällä.
Siihen toki kiinnitin huomiota että palstan kovaäänisimmällä Italia-fanilla oli kova kiire julistaa peli tylsäksi kun oma joukkue oli pahan kerran alakynnessä. Se ehkä kertoo jostakin ja sitä siis kommentoin.
Olet muutenkin kirjoittanut tähän ketjuun toiseksi eniten viestejä ja pelkkää valitusta joten miksi yrität väittää ettei sinulla olisi pahaa oloa? Muutkin sen jo näkevät. Onko se vihaa Italialaisia kohtaan vai onko se henkilökohtaista koska olet porilainen ja Lukko oli viime kaudella liian kova ja olen ottanut siitä liikaa iloa irti?
Ja mitä sitten vaikka vihaisin italialaista jalkapalloa ja toisin sitä palstalla julki? Suuret tunteet ja vastakkainasettelut kai kuuluvat jalkapalloon. Tämä on muutenkin keskustelupalsta, on aika selvä että ihmiset eivät saa olla täällä omaa mieltään vaan aina joku väittää vastaan. Sen sitten kukin käsittelee parhaan kykynsä mukaan.
Sori nyt mutta liittyi se jalkapalloon tai mihin tahansa niin jos käyt jatkuvasti vain valittamassa ja vinkumassa joka ikisestä asiasta oli se Italialainen yhteiskunta tai jalkapallo tai meikäläisen argumentit niin jos lähdet vittuilemaan niin älä näytä yllättyneeltä jos saat sitä takaisin.
Kivasti on kyllä Italia uudistanut peli-ilmettään ja vakuuttavasti etenee. Edelleen kaipailen semmoista maalitykkiä kärkeen, tyyliin Vieri, Baggio yms., jotka varmasti pistävät pallon reppuun. Vaikka Immobile ja Belotti kovia ovatkin Serie A:ssa, niin hieman tuhnuja ovat tähän saakka olleet. Chiesa taas oikein positiivinen yllätys.
Olettaisin samaa käsien heiluttelua tapahtuvan ihmisten elämässä muutenkin. Käsillä puhuminen on opittu tapa. Itse joskus kiinnitin asiaa huomiota, kun tuli enemmän esiinnyttyä ettei vain seiso jäykkänä. Jossain vaiheessa tajusin, että tulee epäsuomailesti puhuttua käsillä. Pari entistä italialaista kolleegaa ovat olleet samaa luokkaa ja stereotypisestihän tapa yhdistetään italialaisiin. Näkeehän kisoissa muiltakin levittelyö, kun ollaan kovinviattomia tai vaikka Pepen rukoilueleet kun vastustajalle kuuluisi kortti.Kertokaa mistä johtuu italialaisten tapa levitellä käsiä ihan joka tilanteen jälkeen? Todella koomisen näköistä tuollainen suurieleisyys.
Niin, kai pelin voi tylsäksi todeta jos se sellaista on, oli oma joukkue alakynnessä tai ei? En usko, että Italian faneille on kauheasti merkitystä sillä, että Espanja hallitsi palloa kun isot numerot ja finaalipaikka menivät täysin ansaitusti Italialle.Mitä ihmeen pahaa oloa? Ei minulla ole paha olo. Näin tänään erinomaisen upean jalkapallo-ottelun jonka Italia voitti, ei minulla ole mitään syytä olla pipo kireällä.
Siihen toki kiinnitin huomiota että palstan kovaäänisimmällä Italia-fanilla oli kova kiire julistaa peli tylsäksi kun oma joukkue oli pahan kerran alakynnessä. Se ehkä kertoo jostakin ja sitä siis kommentoin.
Niin, kai pelin voi tylsäksi todeta jos se sellaista on, oli oma joukkue alakynnessä tai ei? En usko, että Italian faneille on kauheasti merkitystä sillä, että Espanja hallitsi palloa kun isot numerot ja finaalipaikka menivät täysin ansaitusti Italialle.
Ei varmasti ole merkitystä koska tulos ratkaisee. Paksutkaan värilasit eivät kuitenkaan peitä takana piilevää epävarmuutta.
Tämä on arvokisoissa suuri viisaus.Ei tarvitse olla hyvä kunhan on paras paikallaolijoista.
Ihan hauska yksityiskohta myös. Donnarumma on 22-vuotias ja on pelannut urallaan jo 290 virallista ottelua.