Tämä on se juttu. Vähän vaikea ymmärtää että miten miehestä on maksettu lähemmäs 200 kiloa, jos lähtökohtaisesti olisi joulun jälkeen kunnossa. En sano että Estephan on huono pelaaja, mutta rooliin ja palkkaan nähden ei ole ollenkaan sitä mitä pitäisi olla. Itse antaisin aikaa tuonne kuukauden päästä alkavalle maajoukkuetauolle ja sitten katsoisi vaihtoehtoja.
Varmaksi hintaa en tietystikään tiedä, mutta tuollakaan liksamäärällä markkinasta saa pelkästään arvan, joka voi onnistua tai mennä metsään. Se on realismia.
Samoin jargoni kärkisentteriksi tehdystä hankinnasta. Voihan kampaviinerin ääressä olla päätetty, että hommataan riittävä sentteri ja panostetaan omiin lahjakkuuksiin?
Lopulta tuosta hinta kategoriasta saa ostaa arvan, mutta ilman voittotakuuta.
Jaan käsityksen, ettei ole herralla putkeen lähtenyt, mutta katselen paljolti eri asioita arvioidessani kuin täällä yleensä on tapana. Minun näkemyksen pihvi on tuottaako viisikossaan vaiko ei tuota. Siinä mennään fifty fifty, osa asioista sujuu ja ihan yhtä iso osa ei. Eväät on parempaan pelikäsityksen pohjalta, mutta saako toteutumaan jää vielä arvailuun.
Se on minusta höpöä ja turhaa pätemistä laitella asioita jonkun piikkiin tietäväisenä, Viitanen sai shekin, jossa oli summa jolla saa arvan ja arpa tuli. Saadaanko siitä arvoa, aika näyttää. Mitään purkua on turha odotella tai voi tapahtua ainoastaan siinä tilanteessa, että pelaaja itse sitä haluaa. Niin se menee.