Lisää mielihyvää tuotti maajoukkuekapteeni Väänäsen haastattelu kun kysyttiin mielipidettä tapahtuneeseen; "Kaikkihan sen näki" Näin puhuu mies joka oli vastapuolella järjestämässä toisen maajoukkuekapteenin pieksämistä järjestämällä tilaa Ben-Amorille. Kapteeni Parkkipaikka nykyään.
Veikkaan, että molemmat iltapäivälehdet jeesustelevat tapauksen tiimoilta isoilla otsikoilla?
Ai ai, klassista Rudia! Pienellä niiauksella #25 tilasi juuri tälle spedelle lentolipun kotiin... <3 Sinällään huvittavaa, koska olisihan Gillies nyt vähän kovempaankin koulutukseen pystynyt, mutta ei näemmä kasetti yllättäen kestänyt sinne asti.
Jos joku Liigapelaaja pitäisi valita ottamaan tuollainen sucker punch vastaan niin valintani olisi ehdottomasti Jarkko Ruutu joten siinä mielessä oikeaan osoitteeseen Gilliesin hyökkäys kyllä meni.
Ihailtavan napakasti Gilliesin oikea suora kyllä lähtee. Ruutu ei kerennyt kissaa sanomaan kun jo kolahti. Harmi vain että taisi kolahtaa kypärään eikä leukaan. Olisi meinaan Ruutu ottanut todennäköisesti oikeasti lukua jos tuo lyönti olisi vielä osunut kunnolla leuan kärkeen.
Mieluummin olisin toki nähnyt kun Ruutu ottaa rehdisti turpaansa mutta sehän on pelkkää unelmaa. Rudi ei varmasti lähde nyrkkihippasille jos vähänkään vastus on sellainen että saattaa tulla pataan.
Memento-nimisessä leffassa oli kanssa tuollainen ukko, jolta katosi lähimuisti ihan kokonaan.Täytyy nyt kysellä että mitä niin kauheaa se Jarkko muka on tehnyt että "ansaitsee" tuon iskun?
En oikeastaan sanonut että hän ansaitsee tuollaisen iskun. Sanoin vain että mikäli minun pitäisi valita joku pelaaja Liigasta vastaanottamaan tuollaisen iskun, valitsisin empimättä Ruudun.Täytyy nyt kysellä että mitä niin kauheaa se Jarkko muka on tehnyt että "ansaitsee" tuon iskun?
Että GilliesilläKIN on tässä vastuuta. Jotenkin ilmeisesti pahasti kukkahattuistunut vuosien myötä, mutta hämmästelen nykyisin tätä. Missä muussa lajissa on jonkun mielestä ihan ok vetää toista yksipuolisesti turpaan kun se on ikävä ja kettuilee. Tai missä ylipäänsä elämässä. Välillä sitä yrittää palata kiekon pariin mutta onhan tämä jotenkin... mikä se ketju olikaan tuolla vapaan puolella. Lippalakki päässä syöminen on vielä pientä.
Sitä saa mitä tilaa. Ihana niitti Gilliesiltä oikeaan osoitteeseen.
Nyt kun tuli katsottua koosteena tuo kaksikon pelin aikainen sanailu ja tökkiminen niin hyvin Ruutu kyllä haki tuota tunteenpurkausta. Tosin todennäköisesti oli jo ennen peliä päätetty että näin käy ja Ramilla suunnitelmissa oli Lämsän potkujen sinetöinti ja Ruudun nöyryytys... :) Ensi reaktioni oli siis otteluseurannassa liian voimakas.
Kokonaisuudessa tilanne meni Gillies - Ruutu, 0 - 100.
Kieltämättä tämä osui nyt oikeaan kohteeseen ja toivottavasti kurinpito sen myös muistaa selvästi lieventävänä asiana.
Jos itse kokoajan possuilee ja tekee törkeyksiä niin pitää niihin uskaltaa vastata, jota Ruutu ei uskaltanut varsinkin kun liigassa Ruutu on itse sitä raskasta osastoa ja pelitaidoiltaankin hyvää tasoa.
Mutta kun ei sitten itse ota mitään vastuuta noista sikailuistaan.