Naurettavan helppo 5+20 Jokereille. Rudi ainakin tiesi jo alussa että hän tuon hommaa nätillä kuolemalla. En tajua miten Hifk moiseen lähti. "liigassa"kun ei ole mitään miehekkäitä koodeja, on vain säälittävää itkua. Gilles ei valitettavasti ole samaa "liigaa"
NA
Ei mikään reiluin kepponen ja mikäli kohteena olis ollut kuka tahansa muu, tuomitsisin teon jyrkästi asennossa stondaten ja etusormea heiluttaen.
Mielenkiintoista nähdä mitä säpinää tämä Ruutu/Gillies parivaljakko tarjoaa tulevaisuudessa. Tuskin Jarkko nyt kehtaa kilppariakaan enää vetää tuollaisen törkylyönnin jälkeen? Vai mitä mieltä olette?
Kieltämättä tämä osui nyt oikeaan kohteeseen ja toivottavasti kurinpito sen myös muistaa selvästi lieventävänä asiana.
Jos itse kokoajan possuilee ja tekee törkeyksiä niin pitää niihin uskaltaa vastata, jota Ruutu ei uskaltanut varsinkin kun liigassa Ruutu on itse sitä raskasta osastoa ja pelitaidoiltaankin hyvää tasoa.
Mutta kun ei sitten itse ota mitään vastuuta noista sikailuistaan.
Jos joku Liigapelaaja pitäisi valita ottamaan tuollainen sucker punch vastaan niin valintani olisi ehdottomasti Jarkko Ruutu joten siinä mielessä oikeaan osoitteeseen Gilliesin hyökkäys kyllä meni.
Ihailtavan napakasti Gilliesin oikea suora kyllä lähtee. Ruutu ei kerennyt kissaa sanomaan kun jo kolahti.
Mieluummin olisin toki nähnyt kun Ruutu ottaa rehdisti turpaansa mutta sehän on pelkkää unelmaa. Rudi ei varmasti lähde nyrkkihippasille jos vähänkään vastus on sellainen että saattaa tulla pataan.
Ihan varmasti kehtaa.
Melkoinen kolaus IFK:n julkisuuskuvalle. Paskaa tulee tällä hetkellä joka tuutista. Voi olla että muutama sponsorikin kaikkoaa. Mitä tulee tuohon itse tekoon niin kyllähän tuo selkeä suckerpunch on, aika neitimäinen teko sanoisin. Mutta totuus on kuitenkin se että kyllähän Rudi on tuota kerjännyt jo pidemmän aikaa. Ei siinä mun mielestä ole kahta sanaa. Gilliesille ja IFK:lle tottakai kunnon rangaistukset niin kuin jatkoajan artikkelissakin puhuttiin, mutta Ruutu jos kuka tuon ansaitsi. Ja loppujen lopuksi, eihän tuossa nyt kenellekään pahemmin käynyt joten loppu hyvin kaikki hyvin. Ainakin Jokerien kannalta.
Odottelen Peltosen kommenttia. "Annetaan puolustautua" "Minun kahdenkymmenen vuoden kokemuksella... Sellaisten "ammattilaisten" kuin Summanen, Gillies ja Ville Peltonen joukkueessa tapahtuu tälläistä.
Herätys siellä Ilmalassa Ruutu jatkaa tuota samaa sikailuaan kokoajan, eikä ole valmis vastaamaan teoistaan niin silloin sattuu näitä.Saako polvitaklaukseen vastata polvitaklauksella ja jälkimmäisessä tapauksessa se nähtäisiin lieventävänä asianhaarana, jos osui "oikeeseen kohteeseen"?
Jos joku tekis Semirille saman, kuin Semir viime vuonna Peltoseen, niin tulisiko rangaistusten olla pienempiä, koska se meni "oikeeseen osoitteeseen"?
Herätys.
Tämähän on sitä hyvin suoraselkäistä ja periaatteiden mukaista asennetta. Olisko Ben-Amorin temppu viime vuonna ollut täysin hyväksytty jos kohteena olisi ollut vaikkapa Liivik tai Melart? Sovitaanko et tuomitaan teot tekojen mukaan, vaikka tiedän sen tuottavan suurta tuskaa ja ongelmaa ifk-faneille.
Iha nopeesti tähän välii kysyn, mitä alla oleva linkki eroaa Gilliesin tämän päivän teosta? Oma muisti ei riitä kertomaan, saiko Sammalkangasta tuosta jäähyä/sanktiota.
https://www.youtube.com/watch?v=6CKXRyWT-Qc
Ruutu on suosikkipelaajiani Jokereissa, silti tämä välikohtaus oli jossain määrin ok, jotta HIFK saa kunniamielessä ainakin osin kuitattua Ben-Amorin rikoksen. Nyt mielestäni ainakin jokerileirissä voitaisiin tänään tapahtunut kuitata hyvin vähällä, koska Ruutu ei loukkaantunut, ja suunnata katsetta eteenpäin.
Gilliesille sopisi sellaiset 2-5 ottelua pelikieltoa ja HIFK:lle n. 10 000 euron sakot. Koston kierrettä ei tarvitse jatkaa enää yhtään. Mikä alkoi (tai ainakin räjähti käsiin) 1.9.2012, on nyt päättynyt.
Iha nopeesti tähän välii kysyn, mitä alla oleva linkki eroaa Gilliesin tämän päivän teosta? Oma muisti ei riitä kertomaan, saiko Sammalkangasta tuosta jäähyä/sanktiota.
https://www.youtube.com/watch?v=6CKXRyWT-Qc
Ihanko tosissaan kysyt miten eroaa Gilliesin teosta?
Ruutu ei hipaissuttakaan Gilliesta kun taas tuossa videossa Pelicansin pelaaja hakkaa mailalla pohkeeseen ja provosoi Sammalkangasta. Älä esitä tyhmää, päivän pohjat!