Nyt se on vihdoin täällä! Aito kotimainen japanilainen gameshöw ja kauan pelätty finaalikierros. Tervetuloa! Minä olen Riitta V.
Viisi finalistia kysyy vuorollaan kysymyksen (lähettää oikean vastauksen minulle, Riitalle, yksityisviestinä, antaa vihjeen ja muut yrittävät arvata (spoileriin vastaus). Erisnimet ja yhdyssanat käy, mutta kaksi- tai useampiosaiset sanat ei. Mennään kaksi kierrosta myötäpäivään. Vasemmalta alhaalta aloitetaan.
Finalistikisailijat ovat:
@FASlapsi
@Ikävänkantaja
@Espoon Siniset
@mikko600
@Patarouva
Nyt serpentiiniä ja likööriä kaikille!
Sääntötarkennuksia:
E1: Oma vuoro on niin kauan voimassa, kunnes seuraava visailija on vastannut. Eli vastaustaan saa muuttaa. Mutta ei editoimalla vaan laittamalla uuden viestin.
E2: Pelivuoro on maksimissaan 24 tuntia.
Viisi finalistia kysyy vuorollaan kysymyksen (lähettää oikean vastauksen minulle, Riitalle, yksityisviestinä, antaa vihjeen ja muut yrittävät arvata (spoileriin vastaus). Erisnimet ja yhdyssanat käy, mutta kaksi- tai useampiosaiset sanat ei. Mennään kaksi kierrosta myötäpäivään. Vasemmalta alhaalta aloitetaan.
1 oikea vastaus: 1000 jeniä kummallekin (kysyjä & oikeinarvannut)
2 oikeaa vastausta: kaikille kolmelle 300 jeniä
3 oikeaa vastausta: näille 100 jeniä per nokka
4 oikeaa eli kaikki tiennyt: kysyjälle -500 jeniä
5 Ja tietenkin jos kukaan ei ole tiennyt tulee kysyjälle myös -500 jeniä
"Kerava-kortin" voi halutessaan ottaa jolloin minä annan sanan ja visailijan täytyy lennosta keksiä vihje. Pisteet tuplana tottakai kuten mahdolliset miinuksetkin (kysyjälle).
2 oikeaa vastausta: kaikille kolmelle 300 jeniä
3 oikeaa vastausta: näille 100 jeniä per nokka
4 oikeaa eli kaikki tiennyt: kysyjälle -500 jeniä
5 Ja tietenkin jos kukaan ei ole tiennyt tulee kysyjälle myös -500 jeniä
"Kerava-kortin" voi halutessaan ottaa jolloin minä annan sanan ja visailijan täytyy lennosta keksiä vihje. Pisteet tuplana tottakai kuten mahdolliset miinuksetkin (kysyjälle).
Finalistikisailijat ovat:
@FASlapsi
@Ikävänkantaja
@Espoon Siniset
@mikko600
@Patarouva
Nyt serpentiiniä ja likööriä kaikille!
Sääntötarkennuksia:
E1: Oma vuoro on niin kauan voimassa, kunnes seuraava visailija on vastannut. Eli vastaustaan saa muuttaa. Mutta ei editoimalla vaan laittamalla uuden viestin.
E2: Pelivuoro on maksimissaan 24 tuntia.
Liitteet
Viimeksi muokattu: