Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 923 793
  • 6 153

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ihmisten kännykkäterrorismi.

Tällä tarkoitetaan siis seuraavia asioita.

1. Minulle soitetaan 10 sekunnin välein, kun puhun toista puhelua. Ennätys taitaa olla 11 puhelua minulle sillä välin, kun puhun toista puhelua. Jännittävää ja kyllä vituttaa. Minä soitan takaisin, kun olen puhunut toisen puhelun loppuun. Jos joku on kuollut, on se sitä vielä 5 minuutin kuluttuakin.

2. Painan punaista luuria, kun en yksinkertaisesti voi vastata. Ja sama toistuu 10 kertaa. Onko se niin vaikeaa ymmärtää, etten juuri silloin voi puhua?

3. En vastaa ollenkaan, koska olen tavoittamattomissa, kuten töissä.
Kun ehdin tarkistaa kännykän, on samalta henkilöltä tullut 62 puhelua ja 7 viestiä. Soitan, kun pystyn. Ei se ainakaan auta sitä, että minua kiinnostaa soittaa, jos on soitettu miljoona kertaa minulle.
Pari puhelua ymmärrän kyllä, joskus voi olla vaikka paskalla, kun puhelin soi eikä ole kuullut sen soimista.

Näistä ekan ja vikan olen päässyt tänä viikonloppuna kokemaan, keskimmäisen viikko sitten.
Uh ja puh, kun helpotti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pariskuntien tapa "kullitella" toisiaan. Jos ja kun itselleni naisen jostain rämeestä löydän, en tasan tarkkaan rupea vastaamaan jokaiseen hältä saatuun puheluun sanoilla "hei kulta".
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää joidenkin tapa keskeyttää yhteinen tekeminen joidenkin turhien asioiden takia. Tässä joulupyhinä pelasimme eräällä porukalla erinäisiä lautapelejä ja eräs tietty henkilö keskeytti pelin toistuvasti n.10-15minuutin välein. Milloin piti käydä röökillä ja milloin vessassa tai jutella tyttöystävän kanssa luurissa ja milloin mitäkin. Yritimme sopia yhteisiä taukoja esim tunnin välein mutta eihän se käynyt hänelle.

Aiemminkin olen vastaavaan törmännyt eri yhteyksissä ja tuntuu että jokaisessa vastaavassa tilanteessa on aina vähintään yksi "hidastelija"
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tehokas vastaustapa on "helou darling!". Riippumatta soittajasta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ärsyttää joidenkin tapa keskeyttää yhteinen tekeminen joidenkin turhien asioiden takia.

Tuttua. Pitääkin yleensä tarkkaan miettiä mitä lähtee tekemään, koska minäkin pyrin sitoutumaan lautapeli -projekteihin ja vastaaviin 100% laittaen mm. kännykästä äänet pois. Ihan turha alkaa pelaamaan mitään jos sitä ei saada koskaan valmiiksi.

Vituttaa vieläkin yks petanque-turnaus, jota varten laadin tarkan otteluohjelman. Turnaus eteni hyvin johonkin puoliväliin asti. Sitten alkoi varmaan promillejakin olemaan joillain liikaa ja tärkeämpää tekemistä oli mm. tunnin mittaiset puhelut entisille työkavereille jne. Se oli sitten siinä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en jaksa enää yhtään uutista Vesa Keskisen ja tämän helvetin Hamamatin riidoista. Joka ikinen päivä hyppää jostain joku uusi otsikko silmille, milloin on Hamamat kateissa ja milloin on Vesan luona käymässä ja milloin missäkin.

Ja ihan yhtä täynnä olen tämän uuden "hassunhauskan" sketsihahmon Munamiehen vittumaisen näköistä naamaa. Koko Putous on ihan vitun paska ja aivoton TV-ohjelma ja nämä kaikki helvetin Marja Tyrnit ja Munamiehen ihan helvetin teennäisiä ja paskoja hahmoja.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minä en jaksa enää yhtään uutista Vesa Keskisen ja tämän helvetin Hamamatin riidoista. Joka ikinen päivä hyppää jostain joku uusi otsikko silmille, milloin on Hamamat kateissa ja milloin on Vesan luona käymässä ja milloin missäkin.
Joku palstan turha julkkis voi paljastaa miten nämä hommat oikein toimii. Soittaako/sähköpostittaako/faxaako turhake toimittajalle itse uutisen ettei nyt ole irmasta mitään kuulunut tai kankiveikko on teillä tietymättömillä? Vai meneekö se niin päin, että toimittaja ottaa yhteyttä josko olisi jotain myyvää kerrottavana. Tai ylipäätään mitään mitä voisi lehden täyteeksi pistää?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku palstan turha julkkis voi paljastaa miten nämä hommat oikein toimii. Soittaako/sähköpostittaako/faxaako turhake toimittajalle itse uutisen ettei nyt ole irmasta mitään kuulunut tai kankiveikko on teillä tietymättömillä? Vai meneekö se niin päin, että toimittaja ottaa yhteyttä josko olisi jotain myyvää kerrottavana. Tai ylipäätään mitään mitä voisi lehden täyteeksi pistää?

Minä vähän luulen että tuo toimii molempiin suuntiin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi ärsyttävimmistä asioista Facebookissa on joidenkin fanisivujen ja -ryhmien vetäjien tapa kysellä seinillään aivan turhia asioita.

Esimerkiksi "Pedophiles should be named and shamed not protected"-nimisessä ryhmässä tällainen regular Einstein päätti kysellä joulukuun lopussa, että mites päivä on mennyt. Olin hieman epäuskoinen, kun ensimmäisen kerran luin tuon päivityksen. Nyttemmin vastaavia älyttömyyksiä on tullut vastaan lähes joka paikassa kyseisellä saitilla.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Munamies. Molo ollut tasan kerran töllössä mutta hehkutetaan kuin jotain kulttihahmoa.

Toni Immonen urheiluselostajana ja uutisankkurina. Ollut vuosia ruudussa mutta joka kerta näyttää ja kuulostaa kuin olis ekaa kertaa asialla.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avasin radion. Juha Hiitelä on äänessä. Suljin radion.

En yhtään ihmettele. Minäkin laitan radion yleensä kiinni erätaukojen ajaksi ja seuraan mieluummin UrhoTV:ltä tulevaa lähetystä sen aikaa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Tommi Kovasesta puhuttaessa taidelasin ja vegetarismin alleviivaaminen on kohtuullisen väsynyt läppä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
SM-liigan ulkoilmaottelun hypetys. Mitä hienoa siinä on että jengi menee palelemaan jonnekin stadionille, jonka istumapaikoilta ei edes näe kiekkoa kuin epämääräisenä mustana pisteenä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
SM-liigan ulkoilmaottelun hypetys. Mitä hienoa siinä on että jengi menee palelemaan jonnekin stadionille, jonka istumapaikoilta ei edes näe kiekkoa kuin epämääräisenä mustana pisteenä.
Sinä olet hieno mies. Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Todella ärsyttävä talviklassikkohypetys. Mä inhoan kaikkia tuollaisia ilmiöitä.

Yhtään munamies-sketsiä en ole nähnyt, mutta olen silti aivan tavattoman ärsyyntynyt.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Laiskat nykynuoret(?).

Simonin viimeisimmät viestit Naisasiat-ketjussa saivat päiväni tuntumaan paremmalta enkä häpeä myöntää sitä. En jaksa linkittää, mutta sieltä voi käydä lukaisemassa ne.

Loistavaa materiaalia, täydet pointsit.

Tuonnehan nuo (mahdollisesti hauskatkin) jutut hukkuvat moniongelmaisten jorinoiden joukkoon eli aika haastavaksi menee, jos joutuu alkamaan selaimaan kaikkien idrottsföreningenkamraternahelsingfors:n tilitysten joukosta.

Hieman samaan kastiin menee myös siinä "Parhaat allekirjoitukset"-ketjussa (tjsp.) olevat vastaavanlaiset kirjoitukset.

PildeM@rco92 kirjoitti:
Nimi Merkillä Van Halen on aivan loistava alle-kirjoitus

Sitten riennät tätä katsomaan, kun halpojen naurujen toivossa aikojen päästä ketjua selaat, ja tekstiturhailun alta löytyykin joku

SaiPa on rulez
 
Bad Hair Day -pipon käyttäjät. Ihan oikeesti mauttomin päähine ikinä. Nykyään tuntuu, että joka toisella vastaankulkijalla on tuommoinen päässä. Naisilla ja miehillä. Idiootit. Ylipäätään kaikki "teksti/asenne" -pipot pitäisi hävittää maan päältä.

"vitun päivänsäde"... hehheh.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joukkueosioissa ketjunavaukset uuista pelaajista tyyliin:

Etunimi Sukunimi X-Joukkueen!

Mitä hittoa varten siihen pitää laittaa huutomerkki perään? Tajuaahan sen ilman sitäkin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joukkueosioissa ketjunavaukset uuista pelaajista tyyliin:

Etunimi Sukunimi X-Joukkueen!

Mitä hittoa varten siihen pitää laittaa huutomerkki perään? Tajuaahan sen ilman sitäkin.

Mitä tuo esimerkkiotsikkosi edes tarkoittaa? Etunimi Sukunimi vahingossa koko joukkueen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös