Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 931 789
  • 6 181

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jo jonkin aikaa on ärsyttänyt S-Marketeissa ja Prismoissa lähes aina kaiuttimista kuuluvan tekopirteän ämmän ääni, joka käskee kaikkia kaupassa käyviä suuntaamaan askeleensa heti korvakorujen, härän sisäfileen ja tiesminkätilpehöörin luo. Kaiken kruunaa se jumalaton "musakki" siinä taustalla.
En v*tussa osta mitään sellaista, mitä tuo akka käskee ostaa.
 
Enään-sanan käyttö ärsyttää. Ei sellaista muotoa ole olemassakaan enää-sanasta.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä suhteellisen hermojarepivää kuunnella esim. työkaveria joka koko ajan viheltää ihan helvetin epävireisesti jokaisen soivan biisin tahdissa.
Mua taas vituttaa äärimmäisen paljon kun koulukaveri rummuttaa jalloillaan koko vitun ajan. Ja kun se rummutus on pelkkää tuplabasaria koko ajan.
Ja eihän siitä kehtaa sille sanoa mitään. Oletettavasti joskus menee hermot ja sitten tulee sanottua...
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos mennään isolla porukalla jonnekin pitämään hauskaa, niin pitääkö se vitun pokerisalkku ottaa heti ekana esille ja siihen sitten osa porukasta pelaamaan holdemia?

Täysin samaa mieltä. Samaa sarjaa ovat pleikkarin pelaajat. Kerran jätin väliin vähemmän tuttujen ihmisten bileet, joissa olisi ollut naisiakin, ja menin ns. parempien kavereiden luokse ryyppäämään. Noh, pojat kiitti pelaamalla dindendoa. Kyllä vitutti. Muutenkin, aikuiset miehet pelaa jotain videopelejä, mitä vittua?
 

Rocco

Jäsen
Jos mennään isolla porukalla jonnekin pitämään hauskaa, niin pitääkö se vitun pokerisalkku ottaa heti ekana esille ja siihen sitten osa porukasta pelaamaan holdemia?

Samaa sarjaa ovat pleikkarin pelaajat. Kerran jätin väliin vähemmän tuttujen ihmisten bileet, joissa olisi ollut naisiakin, ja menin ns. parempien kavereiden luokse ryyppäämään.
Pahimpiahan ovat SingStarin suurkuluttajat. Ne eivät missään vaiheessa edes tajua kuinka kamalalta kuulostavat, ja eivät tajua sitäkään että kaikki ei halua laulaa. Sitten he suuttuvat ja pitävät tylsänä ihmisenä sellaista joka ei laula. Pokerista ja pleikkarista voi kieltäytyä ja selvitä ilman ihmettelyjä.
 

passenger

Jäsen
Pahimpiahan ovat SingStarin suurkuluttajat. Ne eivät missään vaiheessa edes tajua kuinka kamalalta kuulostavat, ja eivät tajua sitäkään että kaikki ei halua laulaa. Sitten he suuttuvat ja pitävät tylsänä ihmisenä sellaista joka ei laula. Pokerista ja pleikkarista voi kieltäytyä ja selvitä ilman ihmettelyjä.

Erittäin samaa mieltä näistä kaikista. Pokeri ja pleikkarin pelaamiset käsitelty jo aikasemminkin, mutta tämä SingStar-homma myös. Jos ihan oikeasti tietää olevansa paska laulamaan eikä kiinnosta koko homma niin kuitenkin jonkun pitää väkisin yrittää saada mukaan tähän hulvattoman hauskaan toimintaan. Tämä on yleensä ainakin omassa kaveripiireissä naisten hommia, sitten olet tosiaan tylsä, jos et halua laulaa.

Toinen vähän sama juttu on tanssiminen, tässä keskiviikkona viimeksi eräs tuttu tsirpuna koitti väkisin saada tanssimaan, kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin, että ei huvita tanssia, olen tässä kavereiden kanssa käymässä yhdellä. Helvetin kauhea vonkaus sinne tanssilattialle ja järkyttävät tilitykset kuinka tylsä ihminen olen. Jeesus mitä touhua. Miespuolisissa kavereissa on se hyvä puoli että ei puoliväkisin pakoteta pelaamaan sitä pleikkaria, mutta yritäppäs kieltäytyä jostain "hauskasta" ajanvietteestä tältä kauniimmalta sukupuolelta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Punttisalien, uimahallien yms. pukuhuoneissa törmää jatkuvasti idiootteihin, joiden on lähes tyhjässä pukuhuoneessa pakko änkeä juuri siihen viereiselle kaapille vaihtamaan vaatteitaan. Ymmärrän kyllä, että ruuhka-aikoina on pakko ottaa se kaappi mikä on vapaa, mutta pyrin käymään em. paikoissa päiväaikoihin, jolloin pääsääntöisesti on vähemmän kävijöitä ja varaa valita se kaappinsa jostain muualta kuin minuutti aikaisemmin tulleen kaverin iholta.

Eikö järki sano, että on mukavampi vaihtaa vermeitä vähän väljemmissä oloissa, kun että kaksi tai useampi hikistä äijää ähisee neliömetrin tilassa tuuppien ja tönien toisiaan?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Liitytään sitten kerhoon. Tuo tanssimaan/laulamaan pakottaminen on aivan helvetin ärsyttävää. Ei siinä mitään jos kysytään kerran tai kaks, mutta sit ku jäädään jankuttamaan sen saman asian kanssa pitkäksi aikaa niin tekee mieli lähteä johonki toiseen baariin vaikka yksin vittu istumaan. Kerran olen laulanu karaokea julkisesti ja onneksi olin niin vitun päissä etten muista mitään.

Toinen on sit nää "kaverit" jotka suurinpiirtein koko illan ruinaa tarjoamaan. Vittuako lähette baariin jos ootte köyhiä? "Vittu oot niin hyvä jätkä, tarjoa ny yks?"
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämän kaltaiset uutiset:

HS: Lapsia vastassa poltettu Raamattu ja lasinsirpaleet.

Naurettavia pellejä. Ja hui, poltettu raamattu, hurjaa anarkiaa.. Itseäni ärsyttävät kyllä välillä lapsilaumat esim. julkisissa kulkuneuvoissa, eikä noita tietääkseni omiakaan ole, mutta silti tällaiset uutiset pistävät vihaksi.

Lisäksi kestoaihe eli narkit. Töissä kävi taannoin yksi pyörimässä, haisi metrin päähän asetonille tms. liuottimelle ja silmät seisoi vaan päässä. Lähti kyllä kohtuullisen nopeasti, mutta pisti miettimään mihin tuollakin kannattaa enää omia tavaroitaan jättää. Jollain tekstaripalstalla ollut viesti hieman hymähdytti, "viinan hinta se on taas nousussa, mutta nistit saavat omat aineensa ilmaiseksi korvaushoitona".
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ärsyttää ihmiset jotka eivät osaa olla hetkeäkään hiljaa. Jos eivät puhu koko ajan jostain jonninjoutavasta paskasta niin sitten viheltävät, hyräilevät, mölähtelevät jotain ihmeellistä tai vaikka naputtavat pöytää sormillaan jos eivät muuta keksi. Mutta hetkeäkään eivät vaan voi olla ihan hiljaa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kate Perry. Kyseiseltä tyrkyltä ei jumalauta voi välttyä missään julkisessa tilassa, jossa on radio auki. Ja jep, videot epäilemättä ovatkin se olennaisin juttu... mutta ainakin seppolaiän ohittanutta muoviset kiekunarallatukset rasittavat kiitettävästi.
Iästä puheen ollen: eilisestä treenistä tullut tajuton niskahartiajumi kuuluu sitten jo vitutusketjuun.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja bussimatkustusta. Istutaan reilusti ikkunapaikalla ja käytäväpaikka on vapaa, mutta mikä vittu siinä on ettei voi istua kuin ihmiset konsanaan? Mieshenkilö röhnöttää jalat levällään, toinen kinttu vie osan käytäväpaikan penkistä, ei syliin viitsi istua, olen sentään sen verran rääpäle että mahdun penkillekin. Onko niin jumalattoman kokoiset vehkeet ettei jalkoja saa kapeammalle, itsellä kun tätä ongelmaa ei ole, niin en voi tietää. Kertokaa joku jättimuna onko tilanne näin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ja bussimatkustusta. Istutaan reilusti ikkunapaikalla ja käytäväpaikka on vapaa, mutta mikä vittu siinä on ettei voi istua kuin ihmiset konsanaan? Mieshenkilö röhnöttää jalat levällään, toinen kinttu vie osan käytäväpaikan penkistä, ei syliin viitsi istua, olen sentään sen verran rääpäle että mahdun penkillekin.
..

Tuosta jättimunasta en usko, mutta itse joudun kulkemaan bussilla päivittäin ja vaikka olen vain 184 pitkä, en pysty läheskään jokaisessa bussissa istumaan normaalisti. Jotkin bussit on niin ahtaita, että kertakaikkisesti polvet on edellä olevassa penkin selkänojassa todella tiukasti ja kun nuo bussit on niin totaalisen paskoja, voit kuvitella kuinka miellyttävältä se polvissa tuntuu.

Bussilla matkustaminen on muutenkin ihmisen henkistä itsemurhaa. Uskomatonta paskaa!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tuosta jättimunasta en usko, mutta itse joudun kulkemaan bussilla päivittäin ja vaikka olen vain 184 pitkä, en pysty läheskään jokaisessa bussissa istumaan normaalisti.
Tämä jamppa oli minun mittainen, huikeat 175 senttiä jalkapohjista päänharjaan. Itse mahdun ihan mainiosti ainakin TKL:n penkkeihin, ettei sekään syynä ollut levään asentoon, taisi olla reilusti idiootti kyseessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viime aikoina on ärsyttänyt ihmiset, jotka kertovat jo monta kertaa aiemmin kertomiaan juttuja yhä uudelleen ja uudelleen. Kohteliaisuuttani en ole sanonut, että olet kertonut tämän jo aiemmin, mutta kaiketi pitää heittää korrekti käyttäytyminen ojaan ja sanoa asiat niin kuin ne ovat.

Lisäksi peppu-sanan viljely ärsyttää enemmän kuin vähän. Minun sanakirjassani ja käyttämässäni kielessä se on perse.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joka vuosi tähän aikaan kaudesta ylösnousevat heti kaikille kenkää Jokereissa/HIFKissä/Kärpissä ketjut.

Ja se, että joskus tietyt ruoat paistuu täydellisen rapeiksi ja seuraavalla kerralla vetiseksi mössöksi, vaikka kuinka yrität aina samalla tavalla tehdä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tuosta jättimunasta en usko, mutta itse joudun kulkemaan bussilla päivittäin ja vaikka olen vain 184 pitkä, en pysty läheskään jokaisessa bussissa istumaan normaalisti.

Itse olen vielä vähän pidempi; n. 187. On kyllä joissain busseissa ihan järkyttävää istua, kun on polvet tukevasti kiinni edessä olevassa penkissä. Sama, jos joutuu seisomaan täydessä bussissa ihan siellä perällä, pää katossa kiinni ja polvet koukussa joutuu seisomaan.

Sitten kun joskus on varaa ajokorttiin, niin poltan TKL:n linja-autovaraston.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää se, että joskus jossain asioidessa kun kysytään syntymäaikaa, niin ilmoitettuani sen seuraa usein pieni tauko, ja sitten asiakaspalvelija sanoo "...ja loppuosa?" Mikä ihmeen loppuosa? Syntymäaika on muotoa pp.kk.vvvv eikä siinä ole mielestäni mitään ylimääräistä loppuosaa. Tässä kohdassa rattaat raksuttavat pääni sisällä ja oivallan, että ahaa, henkilötunnusta tässä taidetaankin kysyä. Kysyisivät suoraan henkilötunnusta, ettei asiaa tarvitsisi hoitaa noin monimutkaisesti.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ärsyttää se, että joskus jossain asioidessa kun kysytään syntymäaikaa, niin ilmoitettuani sen seuraa usein pieni tauko, ja sitten asiakaspalvelija sanoo "...ja loppuosa?" Mikä ihmeen loppuosa? Syntymäaika on muotoa pp.kk.vvvv eikä siinä ole mielestäni mitään ylimääräistä loppuosaa.

Tähän kyllä törmää aivan helvetin usein. Jostain syystä mun aivot vielä toimii sillä tavalla, et vastaan siihen esitettyyn kysymykseen jonka jälkeen kysyjä jää kattelemaan tyhmän näkösenä kunnes kysyy sitä "loppuosaa".

Ärsyttää nää "aamut" jotenki ihan sairaasti.. Illalla ois virtaa vaikka mihin, mutta aamulla on aina ihan koomassa - sama kuinka pitkään on nukkunu. Toinen on sit ettei pysty oikein mitään syömään vielä pariin tuntiin heräämisen jälkeen. Joskus sain opetettua itseni väkisin vetämään jotain jugurttia aamulla, mut onpahan tuoki taito unohtunu. Sitten toki ajoittain käy niin et töissä on niin helvetin kiire et päivän ensimmäinen ruoka tulee vedettyä siellä neljän-viiden aikaan. No se meneeki jo kyllä vitutuksen puolelle..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt tuntuu tämä bussikeskustelu olevan kuumimmillaan, joten osallistutaan sitten siihenkin.

Stadilla tuntuu olevan tapana valita kaikkein epäkäytännöllisimmät eli pienimmät bussit pahimpiin ruuhka-aikoihin. Olen asunut 10 vuotta itäosassa kaupunkia, mutta toisinaan olen eksynyt myös länteen. Molemmilla alueilla on kohtalaisen paljon ajossa niitä maakaasulla käyviä rotiskoja, joihin mahtuu hyvällä tuurilla päiväkoti-ikäiset nappulat istumaan kohtuullisen mukavasti. Näitä suuremmat henkilöt joutuvat ahtautumaan todella pieniin istuimiin, joissa polvitila loppuu kesken jo normaalipituiselta ihmiseltä.

Miksi näitä vaunuja on edelleen liikenteessä? HBL voisi myydä ne vaikka venäläisille tahi Bulgariaan, sillä ne eivät palvele nykyistä asiakaskuntaa riittävällä tehokkuudella. Lisäksi niissä haisee paska ja kusi.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Stuart Baxterin sujuva puhetulva, jossa ei jumalauta lopulta sanota mitään - viimeksi äsken TV2:ssa miesten Suomen cupfinaalin tauolla. OK, hyvä esiintyjä, ei mikään tyhmä äijä ja monelle joukkueelle (mutta ei ehkä Suomelle...) varmaan hyvä koutsikin, mutta tuo loputon jargonin suoltaminen alkaa rasittaa. Ei tosin yhtä paljon kuin muutamien futismedioiden munaton marttyyrifani"journalismi".
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
The Game.. aikuiset ihmiset, hei oikeesti? Anteeksi nyt kauheasti, jos pilasin jonkun pelin. Vituttaa kun jotkut täysi-ikäiset kehtaavat ihan oikeasti tuollaista pelata. (tarkastakaa itse wikipediasta, minunkin oli pakko)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
The Game.. aikuiset ihmiset, hei oikeesti? Anteeksi nyt kauheasti, jos pilasin jonkun pelin. Vituttaa kun jotkut täysi-ikäiset kehtaavat ihan oikeasti tuollaista pelata. (tarkastakaa itse wikipediasta, minunkin oli pakko)
En ymmärrä. Eipä tuossa mitään järkeä ole, mutta varmaan joillekin emoille tai muille vajakeille todella ihanaa puuhaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Liian pitkät sormenkynnet näppiksellä kirjoittaessa. Tuntuu, ettei näppäimiin saa kunnon tuntumaa ja typojen määrä kasvaa entisestään. Joskus täällä toimistossa näkee mammoilla jos minkäpituisia rakennekynsiä, ja täytyy ihmetellä kuinka heiltä onnistuu kirjoittaminen moisten raateluvälineiden kanssa.

On myös perin ärsyttävää, jos yksi kynsi on toisia selvästi lyhyempi esim. lohkeamisen takia. Tämäkin kärjistyy näppäimistöä käytettäessä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ärsyttää melkein vitutukseen asti, kun luentosalissa ihmiset alkavat pakkaamaan tavaroitaan muutamaa minuuttia ennen luennon päättymistä. Varsinkin isoissa luentosaleissa ensimmäinen vetoketjun ääni aiheuttaa pysäyttämättömän dominoefektin. Papereiden rapistelun ja penkkien kolinan keskeltä ei usein ole toivoakaan saada selvää luennoitsijan viimeisistä lauseista.

Miksi näin tehdään? Jotta pääsisi 5 sekuntia aikaisemmin pois salista? Jos luennolla ei ole läsnäolopakkoa eikä ko. luento kiinnosta, tee kuten minä: jää kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös