Cemetery Gates
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kyllä se vaan korpeaa, kun Kierrätyskeskus pursuaa näitä PS-/Xbox-ketjuja sun muita managerointihöttöjä. Nördet kyykkyyn.
Kyllä se vaan korpeaa, kun Kierrätyskeskus pursuaa näitä PS-/Xbox-ketjuja sun muita managerointihöttöjä. Nördet kyykkyyn.
En tiedä, keiden raumalaisten olet kuullut puhuvan, mutta Kunnarin puhetyylillä ei mielestäni ole mitään tekemistä länsirannikon / Rauman murteen kanssa. Ja eikös useimmat Kummeli-hahmot puhu tamperelaisittain?MTV3:n kiekkotoimittaja Timo Kunnarin murre(?) tai puhetyyli. Kuulostaa ihan joltain Kummeli-hahmolta. Jos en ihan väärässä ole, niin raumalaiset puhuvat juurikin samalla murteella.
En ole mikään murreasiantuntija, joten älkää ampuko, jos olen väärässä tai jotain.
Kokeiltu on, eli tiedän mistä puhun, perseestä moinen touhu. Kuten tuolta vapaan keskustelun mode-ketjusta ilmenee, en ole ainoa, jota kyseiset ketjut ärsyttävät.Pelaaminen on hauskaa. Kokeilisit itsekin!
Kuulostaa epäilyttävästi joko lahtelaiselta tai itä-suomalaiselta henkilöltä. Lahessa tai esim. Imatralla ei perusteta "d-kielestä", näin olen antanut itselleni kertoa.Työkaverin puhetapa, lieneekö joku murreperäinenvika vai mikä. D kirjainta ei saa sitten mihinkään lauseesees. Unohin, ahistaa, pöyälle jne
Työkaverin puhetapa, lieneekö joku murreperäinenvika vai mikä. D kirjainta ei saa sitten mihinkään lauseesees. Unohin, ahistaa, pöyälle jne
Tuo viittaa siihen, että työkaverisi on jostain päin Kymenlaaksoa kotoisin. Siellä murrealueella tuo D-kirjain loistaa poissaolollaan.Työkaverin puhetapa, lieneekö joku murreperäinenvika vai mikä. D kirjainta ei saa sitten mihinkään lauseesees. Unohin, ahistaa, pöyälle jne
Mertarannan jatkuva kuuluisa-sanan hokeminen.
+ kuuluisat mukahassuttelut.
+ entisen tytön tekemiset. Antero on ollut liian kauan selostuskopissa. Hyvä luomaan tunnelmaa, mutta selviä virheitä + noita iänikuisia "hauskuuksia" tulee liikaa. Ei jatkoon.
Kertokaa minulle vielä kerran, miksi selostajan pitää luoda tunnelmaa. Jos matsi on hyvä, sillä selostajan tunnelmalla ei ole mitään lisäarvoa. Jos matsi on huono, ei se paska muutu parfyymiksi.
Kertokaa minulle vielä kerran, miksi selostajan pitää luoda tunnelmaa. Jos matsi on hyvä, sillä selostajan tunnelmalla ei ole mitään lisäarvoa. Jos matsi on huono, ei se paska muutu parfyymiksi.
Kyllä, ärsyttää meikäläistä ainakin aivan saatanasti. Samalle viivalle pääsee tahallinen roskaaminen. Tuosta hattu päässä syömisestä sen verran, että onko joku sellainen ikiaikainen tapa/tottumus vielä olemassa, että naisten olisi ns. sallittua ruokailla hattu päässä? Mielestäni kaikkien tulisi ruokailla paljain päin, mutta joskus on tästä aiheesta väännetty peistä jonkun naiseuksen kanssa.Tästähän on täälläkin joskus väännetty, mutta en kyllä mahda mitään sille, että ainakin omiin silmiin hatun päässä pitäminen syödessä on merkki aikalailla alkeellistenkin käytöstapojen ja pelisilmän puutteesta.
Tästähän on täälläkin joskus väännetty, mutta en kyllä mahda mitään sille, että ainakin omiin silmiin hatun päässä pitäminen syödessä on merkki aikalailla alkeellistenkin käytöstapojen ja pelisilmän puutteesta. Tuli vaan vastaan taas [liite]Matkaoppaiden[/liite] jaksoa katsellessa.
Kyllä, ärsyttää meikäläistä ainakin aivan saatanasti. Samalle viivalle pääsee tahallinen roskaaminen. Tuosta hattu päässä syömisestä sen verran, että onko joku sellainen ikiaikainen tapa/tottumus vielä olemassa, että naisten olisi ns. sallittua ruokailla hattu päässä? Mielestäni kaikkien tulisi ruokailla paljain päin, mutta joskus on tästä aiheesta väännetty peistä jonkun naiseuksen kanssa.
Miksei lattialle saa räkiä? Ihan sama minulle, mihin jengi räkii. Miksi kädet pitää pestä ennen ruokailua? Miksi vaatteet pitää vaihtaa, kun ne haisevat ihan saatanan pahalle?Minkä takia alunperin pitänyt ottaa hattu pois päästä syödessä? Mikä on tämän tavan tarkoitus? Itselleni on ihan se ja sama, että miten kukin ruokansa nauttii.
Miksei lattialle saa räkiä? Ihan sama minulle, mihin jengi räkii. Miksi kädet pitää pestä ennen ruokailua? Miksi vaatteet pitää vaihtaa, kun ne haisevat ihan saatanan pahalle?
Voi jeesus tätä ihmisten tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä.