Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 966 377
  • 6 384

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
No ei sit olla sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä. Kai sä nyt sentään otat ees hatun pois päästä ruokapöydässä?
Tottakai otan, se on opetettu minulle jo lapsesta pitäen. En myöskään mässyätä, enkä puhu ruoka suussa. Nämä ovat niitä perus käytöstapoja kuten myös se, että ruuasta kiitetään. Ne tulevat luonnostaan.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän tämä ole vaikea ymmärtää. Eihän ruoka tule mistään metsästä tai pelloilta vaan jumala sen loi.
Eikö kauppasetä- ja tätioletetut teekkään niitä?? Onko mua kustu linssiin koko meikäläisen elämän ajan? Saatana.

Yksi vielä mikä ärsyttää on muuten minäminäminä-ihmiset. Ugh.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koska tämä ei varsinaisesti vituta, avaudun vain lievästi tänne. Viasatilla on ollut tulevia live-lähetyksiä varten oma nettisivu. Toteutus oli todella selkeä ja toimiva. Nyt se on rikottu. Ensinnäkin, siellä ei ole aikoihin ollut muuta liveä tarjolla kuin golfia. Kanavilta on kyllä tullut suorana vaikka mitä. Nyt sivut ovat uudistuneet ja yllättäen toteutus on aivan susi. Sieltä puuttuvat juuri ne suomalaiset kanavat (futis ja hoki), joilla on paras tarjonta. Muuten vituttaisi, mutta telkku.comin kautta sentään näkee vielä, mitä siellä on tarjolla.

Koska tämä ei varsinaisesti vituta, avaudun vain lievästi tänne. Viasatilla on ollut tulevia live-lähetyksiä varten oma nettisivu. Toteutus oli todella selkeä ja toimiva. Nyt se on rikottu. Ensinnäkin, siellä ei ole aikoihin ollut muuta liveä tarjolla kuin golfia. Kanavilta on kyllä tullut suorana vaikka mitä. Nyt sivut ovat uudistuneet ja yllättäen toteutus on aivan susi. Sieltä puuttuvat juuri ne suomalaiset kanavat (futis ja hoki), joilla on paras tarjonta. Muuten vituttaisi, mutta telkku.comin kautta sentään näkee vielä, mitä siellä on tarjolla.
Kiitos palautteesta. Kotisivujemme live-urheilu -osio oli tosiaan valitettavasti rikki kesän aikana - pahoittelut siitä luonnollisesti. Live-urheilu -osio on jälleen pystyssä.

Sivun lay-outia on muutettu siten, että suorat urheilulähetykset on nyt järjestetty alkamisajan mukaan siinä missä ne aikaisemmin oli järjestetty kanavan mukaan. Suomalaiset kanavamme ovat mukana sivulla.

- Hemmo

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kiitos palautteesta. Kotisivujemme live-urheilu -osio oli tosiaan valitettavasti rikki kesän aikana - pahoittelut siitä luonnollisesti. Live-urheilu -osio on jälleen pystyssä.

Sivun lay-outia on muutettu siten, että suorat urheilulähetykset on nyt järjestetty alkamisajan mukaan siinä missä ne aikaisemmin oli järjestetty kanavan mukaan. Suomalaiset kanavamme ovat mukana sivulla.

- Hemmo
Hiukan tosiaan eilisestä muuttunut leiska, nyt suomalaiset kanavat mukana ja jopa Valioliigan peli näkyy ohjelmakartassa, em. syystä. Mutta mihin on kadonnut viikkonäkymä? Se oli ihan paras. Eilen sen sai kokeilemalla kotikoneella (Linux Mint + FF) sitä yhtä liukunappia tms., mutta nyt en löydä työkoneella tuota vaihtoehtoa (Win10 + Opera/FF).

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pienesti ärsyttävä asia, jos joku mainospulju pörrää juuri täällä missä ihmiset oikeasti pitää vain hauskaa.

Telia on pysynyt omalla tontillaan, mutta osa kaupallisista ei ole siinä onnistunut. Ei kuulu minulle tai edes tavallaan haittaa, mutta eihän tätä nyt voi olla huomaamatta.

Ja oikeasti haittaa vaan kun itsemoderointi ei ole sallittua, niin pitää jättää kaikki muille.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tottakai otan, se on opetettu minulle jo lapsesta pitäen. En myöskään mässyätä, enkä puhu ruoka suussa. Nämä ovat niitä perus käytöstapoja kuten myös se, että ruuasta kiitetään. Ne tulevat luonnostaan.
Tähän liittyen ärsyttää jonnet ja jonnat (sekä myös aikuiset), jotka ruokailevat lätsä päässä. En siis tarkoita, että grillimätön ajaksi pitäisi ottaa pipa pois päästä - ihan siis ravintoloissa (johon tullaan usein myös t-paita päällä). Kesällä hävetti käydä muutamissa tiekirkoissa t-paita ja shortsit jalassa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pienesti ärsyttävä asia, jos joku mainospulju pörrää juuri täällä missä ihmiset oikeasti pitää vain hauskaa.
Minä olen vain ilahtunut, kun joku noteerasi puolivitutukseni. Jos menen ao. palveluntarjoajan sivulle tarkistamaan tulevan ohjelmatarjonnan, ovat kyllä kärkkäästi kysymässä, mistä vitun paketista olen juuri nyt kiinnostunut. Kerran suivaannuin niin, että vastasin siihen chattiin, että "tajuatteko, arvon tampiot, että mulla on se paketti, ja olen vain tarkistamassa tulevaa ohjelmistoa". On se nyt helvetti, ettei voi rajoittaa sitä chattia sinne kanavapakettisivulle. Hiukan sama, jos telkku.comissa tulisi joka kerta kaikki palveluntarjoajat chattaamaan, että haluaisinko ehkä tilata jotain.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä olen vain ilahtunut, kun joku noteerasi puolivitutukseni. Jos menen ao. palveluntarjoajan sivulle tarkistamaan tulevan ohjelmatarjonnan, ovat kyllä kärkkäästi kysymässä, mistä vitun paketista olen juuri nyt kiinnostunut. Kerran suivaannuin niin, että vastasin siihen chattiin, että "tajuatteko, arvon tampiot, että mulla on se paketti, ja olen vain tarkistamassa tulevaa ohjelmistoa". On se nyt helvetti, ettei voi rajoittaa sitä chattia sinne kanavapakettisivulle. Hiukan sama, jos telkku.comissa tulisi joka kerta kaikki palveluntarjoajat chattaamaan, että haluaisinko ehkä tilata jotain.
Kai sinä olet ymmärtänyt että se avaa sen chatin automaattisesti ja siinä on valmiina se kysymys paketeista. Se itse chat yhdistyy vasta kun itse kirjoitat siihen lootaan jotain.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kai sinä olet ymmärtänyt että se avaa sen chatin automaattisesti ja siinä on valmiina se kysymys paketeista. Se itse chat yhdistyy vasta kun itse kirjoitat siihen lootaan jotain.
Tottakai ymmärrän, miten nuo chatit toimivat. Kuten kerroin, kerran vaan rupesi se chatti vituttamaan niin, että päätin avautua.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

On muuten välillä hieman hankalaa ymmärtää miten nämä toimii. En juuri koskaan käy hifk.fi -sivustolla, koska ei siellä ole mitään sellaista mitä en kuulisi muuta kautta. Menin tutkimaan ja yleensä on pamahtanut se todella turha ja ärsyttävä tsättilaatikko siihen,

Nyt tyrkytetään vain kausikortteja ja kerrotaan kuinka saa ladata mobiiliapin.

Ei chat-ominaisuutta, eikä mitään mainintaa CHL:sta. Hienosti toimittu. En kokeile mitä mahdollisesti tapahtuisi ilman AdBlockia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meillä on broidin (perheineen) kanssa yhteinen mökki ja siitä tietenkin on kuluja, on sähköä, paskakaivon tyhjennystä, aurausta talvisin jne. Sitä silmällä pitäen pidämme tietenkin taulukkoa missä kumpikin laittaa mitä on maksanut ja miksi, tätä sitten tasataan muutaman kuukauden välein. Ihan toimiva systeemi, ei siinä mitään. Broidi vaan on ollut liikaa jenkkien kanssa tekemisissä, se kun lähes aina laittaa pisteen eurojen ja senttien väliin. Mun Exceliin tuo ei sovi, aina joutuu korjaamaan. Se kun olen aina mä kun sen tasauslakelman tekee.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on broidin (perheineen) kanssa yhteinen mökki ja siitä tietenkin on kuluja, on sähköä, paskakaivon tyhjennystä, aurausta talvisin jne. Sitä silmällä pitäen pidämme tietenkin taulukkoa missä kumpikin laittaa mitä on maksanut ja miksi, tätä sitten tasataan muutaman kuukauden välein. Ihan toimiva systeemi, ei siinä mitään. Broidi vaan on ollut liikaa jenkkien kanssa tekemisissä, se kun lähes aina laittaa pisteen eurojen ja senttien väliin. Mun Exceliin tuo ei sovi, aina joutuu korjaamaan. Se kun olen aina mä kun sen tasauslakelman tekee.

Niin, meneehän tuohon muuttamiseen se hurjat melkein kymmenen sekuntia "Find&Replace" -toiminnolla (Ctrl+F). Jotkut ovat jopa niin laiskoja että tekevät tuohonkin makron jolloin sen saa seuraavalla kertaa tehtyä alle sekunnissa.

Mutta siis juu ihan oikeassa ketjussa olet.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, meneehän tuohon muuttamiseen se hurjat melkein kymmenen sekuntia "Find&Replace" -toiminnolla (Ctrl+F). Jotkut ovat jopa niin laiskoja että tekevät tuohonkin makron jolloin sen saa seuraavalla kertaa tehtyä alle sekunnissa.

Mutta siis juu ihan oikeassa ketjussa olet.
Juu, helppoahan tuo on (ko värme on pääasiallinen työkaluni). Pieniä, mutta ärsyttäviä nämä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, helppoahan tuo on (ko värme on pääasiallinen työkaluni). Pieniä, mutta ärsyttäviä nämä.
No minä taas käytän englanninkielistä wordiä, exceliä yms. siis ihan töissäkin. Siis siksi koska jos jokin asia ei heti onnistu, vaikka muka aika paljon tiedänkin, niin helpommin saa ohjeet englanniksi, kuin suomeksi. Arvaappas millainen ruljanssi se on, kun muilla on sitten excelit suomeksi. Onneksi tuossa on sisäänrakennettuna tuo valinta että käytetäänkö desimaalien erotteluna . vai , ja se osaa ne sitten kääntää automaattisesti.

teppana

Jäsen
Meillä on taloyhtiössä kaksi hissiä. Aina kun appiukko tulee käymään se jotenkin onnistuu painamaan hissin nappia väärin. Eli on kaksi nappia, toinen menee ylös ja toinen alas. Oon sen kans pari kertaa käynyt läpi, miksi pitää painaa siihen suuntaan mihin on menossa. Mutta ei saatana, aina kerta toisensa jälkeen se painaa päinvastaista nappia. Erittäin pieni asia ja maksimissaan joskus joudutaan käydä rundi eri suunnassa. Mutta aivan tajuttoman ärsyttävää. Enkä kehtaa enää asiasta sanoa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
No minä taas käytän englanninkielistä wordiä, exceliä yms. siis ihan töissäkin. Siis siksi koska jos jokin asia ei heti onnistu, vaikka muka aika paljon tiedänkin, niin helpommin saa ohjeet englanniksi, kuin suomeksi. Arvaappas millainen ruljanssi se on, kun muilla on sitten excelit suomeksi. Onneksi tuossa on sisäänrakennettuna tuo valinta että käytetäänkö desimaalien erotteluna . vai , ja se osaa ne sitten kääntää automaattisesti.
No niin muullakin duunissa on kolmannella kotimaisella. Kaippa tuo himakone pitäisi kääntää puhumaan samaa kieltä. Sitten tosin tulee mutsin kanssa ongelmia tod näk, sillä kun on suomeksi ja niidenkin raha-asioita hoidan. Ehkä pidän entisellään, pääsen vähemmällä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin muullakin duunissa on kolmannella kotimaisella. Kaippa tuo himakone pitäisi kääntää puhumaan samaa kieltä. Sitten tosin tulee mutsin kanssa ongelmia tod näk, sillä kun on suomeksi ja niidenkin raha-asioita hoidan. Ehkä pidän entisellään, pääsen vähemmällä.
Minä veikkaan että kannattaisi kääntää se veljen wordi englannin desimaaleihin, kun nyt noi pisteet rikkoisi sen kaavat, mitä se ei varmana siis käytä. Sillä on siis suomi kielenä ja sitten käyttää pisteitä. Vaihtamalla sillä sen pisteen sieltä asetuksista desimaalinilmaisijaksi myös sinun exceli alkaa toimimaan kuin vettä vaan. Ei ollut kyllä tarkoitus tässä alkaa miksikään opastajaksi, tuli vaan mieleen.

Löytyy muuten yleensä windows napin alta (siis excelissä), sieltä excelin asetukset ja sieltä lisäasetuksista desimaalin ja tuhansien erottajat kohdasta.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
@BlackWolf noin se taitaa olla, tosin sillä on Omenaa himakoneena, niin mullakin. Kaavojahan broidin jälkeen joutuu muutenkin aina korjata, sitä en tiedä tekeekö lisäyksiä duuni- vai kotikoneella. Mut ei tää niin vakavaa ole.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaupassa käydessä ne idiootit ärsyttävät ketkä tukkii kärryineen koko käytävän, pitää jäädä ihmettelemään jotain tuotteita hyllystä ja samalla kärry on poikittain käytävällä. Tekis mieli aina heittää hiuksista mäkeen tommoset muita ajattelemattomat ihmiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy