Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 922 185
  • 6 153

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekosyiden keksiminen. En voi tehdä sitä ja tätä kun on nyt muuta jne.. miks ei voi suoraan sanoo et ei vittu kiinnosta.

Mulla on yks kaveri joka aina puhuu kun pitäs alottaa liikkuminen ja salilla käynti, no aina kun kysyn salille mukaan tai vaikka tennistä pelaamaan nii "ei nyt pysty ku katon elokuvaa ja sit pitääkin kaupassa käydä jne". Saatanan ärsyttävää tommonen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Käristyskupoli sanana ärsyttää. Samoin kuin idioottimaiset iltapäivälehtitoimittajat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tekosyiden keksiminen. En voi tehdä sitä ja tätä kun on nyt muuta jne.. miks ei voi suoraan sanoo et ei vittu kiinnosta.

Tämä ei ole todellakaan oikeassa ketjussa, koska ärsytys on valtaisan jättimäinen. Ehkä on aina ei. Miksi ei vain voi sanoa ei kiinnosta tai muija ei päästä.

Voi olla isompikin peli ja koitat saada porukkaa kasaan, niin vastaus on "enmä vielä tiedä, pitää kattoo." Sitä on oppinut tuntemaan ihmisiä miltä ei kannata edes kysyä.

Ei, elämän ei pidä olla sellaista missä aina suunnitellaan kaikki etukäteen tarkasti. Mutta kun sen pitää olla sellaista missä sanotaan, että ei kiinnosta, en lähde tuonne.

Ja se on aivan vitusta, kun et edes torstaina vielä tiedä kuka lähtee viikonloppuna jonnekin, vaikka olisi isompi tapahtuma eikä mikään randomi. Onneksi useimpiin paikkoihin voi mennä yksinkin.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Niimpä, sit nää vetää joskus herneet nenään ku ei oo kutsua tullu jonnekkin. Ennen tätä on sata kertaa kieltäytynyt mitä naurettavimmista syistä.
Yhdyn kyllä teihin. Mulla oli yks kaveri, jonka kanssa käytiin keikoilla aika paljon. Nyt viimeisen kahden vuoden ajan on vastaus ollut aina kielteinen milloin minkäkin syyn takia. Yleisin lienee ettei voi viikolla dokaa. No nyt en enää viitsi kysellä edes kun tiedän vastauksen. Odotan innolla kiukkua kun en enää pyydäkään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Yhdyn kyllä teihin. Mulla oli yks kaveri, jonka kanssa käytiin keikoilla aika paljon. Nyt viimeisen kahden vuoden ajan on vastaus ollut aina kielteinen milloin minkäkin syyn takia. Yleisin lienee ettei voi viikolla dokaa. No nyt en enää viitsi kysellä edes kun tiedän vastauksen. Odotan innolla kiukkua kun en enää pyydäkään.

Tästä on omakohtaistakin kokemusta. Yhden opiskeluvuoden tein töitä lauantaisin ja sunnuntaisin klo 6-18. Siitä sai kivasti rahaa viikolla ryyppäämiseen, mutta jopa yllättävänkin nopeasti kaikki viikonloppukutsut loppui. Joskus olin käymässä bileissä ja siinä klo 22 alkoi miettiä pitää mennä taas hommiin huomenna.

Mutta siitä ei voi eikä saa ottaa pulttia, jos ei kutsuta. Pitäisi itse ymmärtää mistä on kyse. Aivan liian monet ei vain tajua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mässytys - Kuinka vitun vaikea sitä ruokaa on syödä suu kiinni? Ei saatana ole mitään raivostuttavampaa kuin, että koitat itse nauttia ruokatauostasi ja viereen tulee joku saatanan nuupahtanut vatussi, joka mässyttää, mässyttää, mässyttää...

Ruoka suussa puhuminen - ks. Ylempi, sillä erotuksella, että tämä rokkinorsu vielä yrittää puhua kanssasi...

Kynällä kirjoittamisen ääni - Varsin outo ärsytyksen aihe, mutta ei voi mitään. On aivan saatanan ärsyttävää esimerkiksi töissä ollessa kun viereen istahtaa joku, saatanan Isto-Liina ja alkaa kirjoittaa romaania. Normaali kirjoittaminen harvoin häiritsee, mutta yllättävän moni hakkaa sitä kynää siihen paperiin ja pöytään. Saatana!

Idiootit - Yleisesti. Töissä on pari oikein kunnon laholatvaa, jotka tekevät jo pelkällä läsnäolollaan työpäivästä paskemman. Ja kun on pieni työpaikka niin ei näiden vittusaatanoiden jutuilta pysty edes välttymään. Jos minä en noteetaa teidän juttuja niin mua ei saatana kiinnosta! Mutta ettehän te sitä tajua..
Tapakouluttajat nimen omaan opettaa puhumaan ruoka suussa. Mässytys on sitten toki eri asia. Mutta noin yleensä, niin pitää ottaa niin pienia palasia kerrallaan suuhun että voi mukavasti keskustella se ruoka suussa. Katsos kun mennään kunnon gaalaillalliselle, niin pitää osata käyttäytyä. Silloin siihen ruokailuun liittyy myös keskustelu.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tapakouluttajat nimen omaan opettaa puhumaan ruoka suussa. Mässytys on sitten toki eri asia. Mutta noin yleensä, niin pitää ottaa niin pienia palasia kerrallaan suuhun että voi mukavasti keskustella se ruoka suussa. Katsos kun mennään kunnon gaalaillalliselle, niin pitää osata käyttäytyä. Silloin siihen ruokailuun liittyy myös keskustelu.
Rahvaat pysykööt piireissään, minä kierrän gaalaillalliset kaukaa ja mielummin nautin jatkossakin makkaraperunoita grilliltä tai einesruokaa työpaikan jääkaapista! Nih!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Rahvaat pysykööt piireissään, minä kierrän gaalaillalliset kaukaa ja mielummin nautin jatkossakin makkaraperunoita grilliltä tai einesruokaa työpaikan jääkaapista! Nih!
No ei sit olla sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä. Kai sä nyt sentään otat ees hatun pois päästä ruokapöydässä?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
No ei sit olla sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä. Kai sä nyt sentään otat ees hatun pois päästä ruokapöydässä?
Tottakai otan, se on opetettu minulle jo lapsesta pitäen. En myöskään mässyätä, enkä puhu ruoka suussa. Nämä ovat niitä perus käytöstapoja kuten myös se, että ruuasta kiitetään. Ne tulevat luonnostaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eihän tämä ole vaikea ymmärtää. Eihän ruoka tule mistään metsästä tai pelloilta vaan jumala sen loi.
Eikö kauppasetä- ja tätioletetut teekkään niitä?? Onko mua kustu linssiin koko meikäläisen elämän ajan? Saatana.

Yksi vielä mikä ärsyttää on muuten minäminäminä-ihmiset. Ugh.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koska tämä ei varsinaisesti vituta, avaudun vain lievästi tänne. Viasatilla on ollut tulevia live-lähetyksiä varten oma nettisivu. Toteutus oli todella selkeä ja toimiva. Nyt se on rikottu. Ensinnäkin, siellä ei ole aikoihin ollut muuta liveä tarjolla kuin golfia. Kanavilta on kyllä tullut suorana vaikka mitä. Nyt sivut ovat uudistuneet ja yllättäen toteutus on aivan susi. Sieltä puuttuvat juuri ne suomalaiset kanavat (futis ja hoki), joilla on paras tarjonta. Muuten vituttaisi, mutta telkku.comin kautta sentään näkee vielä, mitä siellä on tarjolla.
 
Koska tämä ei varsinaisesti vituta, avaudun vain lievästi tänne. Viasatilla on ollut tulevia live-lähetyksiä varten oma nettisivu. Toteutus oli todella selkeä ja toimiva. Nyt se on rikottu. Ensinnäkin, siellä ei ole aikoihin ollut muuta liveä tarjolla kuin golfia. Kanavilta on kyllä tullut suorana vaikka mitä. Nyt sivut ovat uudistuneet ja yllättäen toteutus on aivan susi. Sieltä puuttuvat juuri ne suomalaiset kanavat (futis ja hoki), joilla on paras tarjonta. Muuten vituttaisi, mutta telkku.comin kautta sentään näkee vielä, mitä siellä on tarjolla.
Kiitos palautteesta. Kotisivujemme live-urheilu -osio oli tosiaan valitettavasti rikki kesän aikana - pahoittelut siitä luonnollisesti. Live-urheilu -osio on jälleen pystyssä.

Sivun lay-outia on muutettu siten, että suorat urheilulähetykset on nyt järjestetty alkamisajan mukaan siinä missä ne aikaisemmin oli järjestetty kanavan mukaan. Suomalaiset kanavamme ovat mukana sivulla.

- Hemmo
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kiitos palautteesta. Kotisivujemme live-urheilu -osio oli tosiaan valitettavasti rikki kesän aikana - pahoittelut siitä luonnollisesti. Live-urheilu -osio on jälleen pystyssä.

Sivun lay-outia on muutettu siten, että suorat urheilulähetykset on nyt järjestetty alkamisajan mukaan siinä missä ne aikaisemmin oli järjestetty kanavan mukaan. Suomalaiset kanavamme ovat mukana sivulla.

- Hemmo
Hiukan tosiaan eilisestä muuttunut leiska, nyt suomalaiset kanavat mukana ja jopa Valioliigan peli näkyy ohjelmakartassa, em. syystä. Mutta mihin on kadonnut viikkonäkymä? Se oli ihan paras. Eilen sen sai kokeilemalla kotikoneella (Linux Mint + FF) sitä yhtä liukunappia tms., mutta nyt en löydä työkoneella tuota vaihtoehtoa (Win10 + Opera/FF).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pienesti ärsyttävä asia, jos joku mainospulju pörrää juuri täällä missä ihmiset oikeasti pitää vain hauskaa.

Telia on pysynyt omalla tontillaan, mutta osa kaupallisista ei ole siinä onnistunut. Ei kuulu minulle tai edes tavallaan haittaa, mutta eihän tätä nyt voi olla huomaamatta.

Ja oikeasti haittaa vaan kun itsemoderointi ei ole sallittua, niin pitää jättää kaikki muille.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tottakai otan, se on opetettu minulle jo lapsesta pitäen. En myöskään mässyätä, enkä puhu ruoka suussa. Nämä ovat niitä perus käytöstapoja kuten myös se, että ruuasta kiitetään. Ne tulevat luonnostaan.
Tähän liittyen ärsyttää jonnet ja jonnat (sekä myös aikuiset), jotka ruokailevat lätsä päässä. En siis tarkoita, että grillimätön ajaksi pitäisi ottaa pipa pois päästä - ihan siis ravintoloissa (johon tullaan usein myös t-paita päällä). Kesällä hävetti käydä muutamissa tiekirkoissa t-paita ja shortsit jalassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pienesti ärsyttävä asia, jos joku mainospulju pörrää juuri täällä missä ihmiset oikeasti pitää vain hauskaa.
Minä olen vain ilahtunut, kun joku noteerasi puolivitutukseni. Jos menen ao. palveluntarjoajan sivulle tarkistamaan tulevan ohjelmatarjonnan, ovat kyllä kärkkäästi kysymässä, mistä vitun paketista olen juuri nyt kiinnostunut. Kerran suivaannuin niin, että vastasin siihen chattiin, että "tajuatteko, arvon tampiot, että mulla on se paketti, ja olen vain tarkistamassa tulevaa ohjelmistoa". On se nyt helvetti, ettei voi rajoittaa sitä chattia sinne kanavapakettisivulle. Hiukan sama, jos telkku.comissa tulisi joka kerta kaikki palveluntarjoajat chattaamaan, että haluaisinko ehkä tilata jotain.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä olen vain ilahtunut, kun joku noteerasi puolivitutukseni. Jos menen ao. palveluntarjoajan sivulle tarkistamaan tulevan ohjelmatarjonnan, ovat kyllä kärkkäästi kysymässä, mistä vitun paketista olen juuri nyt kiinnostunut. Kerran suivaannuin niin, että vastasin siihen chattiin, että "tajuatteko, arvon tampiot, että mulla on se paketti, ja olen vain tarkistamassa tulevaa ohjelmistoa". On se nyt helvetti, ettei voi rajoittaa sitä chattia sinne kanavapakettisivulle. Hiukan sama, jos telkku.comissa tulisi joka kerta kaikki palveluntarjoajat chattaamaan, että haluaisinko ehkä tilata jotain.
Kai sinä olet ymmärtänyt että se avaa sen chatin automaattisesti ja siinä on valmiina se kysymys paketeista. Se itse chat yhdistyy vasta kun itse kirjoitat siihen lootaan jotain.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kai sinä olet ymmärtänyt että se avaa sen chatin automaattisesti ja siinä on valmiina se kysymys paketeista. Se itse chat yhdistyy vasta kun itse kirjoitat siihen lootaan jotain.
Tottakai ymmärrän, miten nuo chatit toimivat. Kuten kerroin, kerran vaan rupesi se chatti vituttamaan niin, että päätin avautua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kai sinä olet ymmärtänyt että se avaa sen chatin automaattisesti ja siinä on valmiina se kysymys paketeista. Se itse chat yhdistyy vasta kun itse kirjoitat siihen lootaan jotain.

On muuten välillä hieman hankalaa ymmärtää miten nämä toimii. En juuri koskaan käy hifk.fi -sivustolla, koska ei siellä ole mitään sellaista mitä en kuulisi muuta kautta. Menin tutkimaan ja yleensä on pamahtanut se todella turha ja ärsyttävä tsättilaatikko siihen,

Nyt tyrkytetään vain kausikortteja ja kerrotaan kuinka saa ladata mobiiliapin.

Ei chat-ominaisuutta, eikä mitään mainintaa CHL:sta. Hienosti toimittu. En kokeile mitä mahdollisesti tapahtuisi ilman AdBlockia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös