Clark Kent
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti BigRedBob
Tähänkin olisi mukava saada hieman perusteluja. (muutakin kuin ulkonäöllisiä)
Kävisikö musiikki perusteeksi?
Tähänkin olisi mukava saada hieman perusteluja. (muutakin kuin ulkonäöllisiä)
Viestin lähetti Clark Kent
Kävisikö musiikki perusteeksi?
Aika mielenkiintoista. Miten Niskalaukauksen musiikista voi vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä skinhead-meiningin suuntaan? Itse olen aika tarkkaan kuunnellut, mutta en ole moista havainnut.
Viestin lähetti Clark Kent
Ok. Ei siis skini-musaa. Näin tv:stä jutun (olikohan Jyrkissä?) kyseisestä bändistä, ja olen kuullut/nähnyt yhden kipaleen joten pyydän anteeksi hätäistä mielipidettäni. Sen perusteella mitä olen heitä kuullut, niin en halua kuulla lisää...
Viestin lähetti Jii
kuunnelkaa CMX:n Ennustaja ja D on Huono T:n Riidankylväjä ja päätelkää itse.
Viestin lähetti rapster
Juu, kyllähän itsekin olen sen kummallisen "JD-fiiliksen" huomannut ainakin jollain tasolla, yliarvostettu bändi silti mielestäni. Mitäs olet mieltä tuosta New Orderista? Toinen bändi, jossa on vähän samaa, eli epäkomppeja ja -rytmejä, kummallista laulua ja kirkunaa ja pompompompom-bassokuvioita, on Pixies. Vaikka vertaukseni ontuu, on se lajissaan mielestäni huomattavasti Joy Divisionia lahjakkaampaa - heillä on jopa tarttuvia riffejä!
Sinullakin on laaja musiikkimaku? Arvostan sitä ihmisessä. Tuo, mitä turiset Mayhemistä on aivan totta. Monelle se on ainoa, alkuperäinen ja oikea, minulle paskoja saundeja ja huonoja biisejä. Immortalkin ansaitsee arvonsa paremmin.
Viestin lähetti Moto
Aikamoinen sattuma, että nuo molemmat ovat myös Asterix-albumeja. Pelkkää sattumaa?
Todellakin, meinasi ihan unohtua. Ja aina sillä on niitä sietämättömiä "radiohittejä", joita renkutetaan aivan jatkuvalla syötöllä.Viestin lähetti Mike
J. Karjalainen -Kauheaa sontaa, en ymmärrä kuinka noin ärsyttävällä äänellä varustettu kaveri on ikinä saanut mikin käteensä.
Uskon, uskon. Makunsa kullakin. Blur on noista brittipop-bändeistä kuitenkin se siedettävin. :)Viestin lähetti Yuppi
BigRedBob : Minä kuuntelen Bluria ja minusta se on jopa miellyttävää. :)
Viestin lähetti Keynet
minun listallani on Rolling Stones.
En koskaan kuunaan ikinä milloinkaan ole käsittänyt ko. orkesterin megalomaanista suosiota.
Aivan helveetin tyhjänpäiväistä ränttätänttää.
Ja sitäpaitsi ne ei osaa ees oikeesti soittaa.
Kakkossija menköön pyssyille ja ruusuille.
Perustelut kuten edellä.