Gallup: Kumpaa väriteemaa olet suosinut palstan uudistuttua?

  • 1 467
  • 24

Kumpi palstan väriteema on enemmän sinun makuusi?


  • Äänestäjiä
    72
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ajattelin puhtaasta uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta toteuttaa pienimuutoisen tutkimuksen/kyselyn aiheesta kumpi nykyisen palstan väriteema on käyttäjien keskuudessa suositumpi? Itse vaihdoin tähän tummaan teemaan samana päivänä kun tämä vaihtoehto tuli mahdolliseksi, enkä ole toistaiseksi edes harkinnut palaavani takaisin vaaleaan taustaan. Mites muilla?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Liitteet

  • teema.png
    teema.png
    3 KB · kertaa luettu: 130
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja siis ei tuo vaalea teemakaan ole minusta mitenkään kamala. Mielestäni tämä tummansininen tausta on kuitenkin silmille mukavampi ja sulautuu paremmin yhteen nykyisen palstaversion kanssa.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ja siis ei tuo vaalea teemakaan ole minusta mitenkään kamala. Mielestäni tämä tummansininen tausta on kuitenkin silmille mukavampi ja sulautuu paremmin yhteen nykyisen palstaversion kanssa.
Kyllä, jotenkin tuo vaalea on aivan liian kirkas omille silmille.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Once you go black you'll never go back. Vai mikä se meemi olikaan. Ihan sama. Tummaa käytän, en edes muistanut yhdessä vaiheessa vaihtoehtoja olevan.
 

redpecka

Jäsen
Riippuu kai päivänvalosta miten asetellut joskus ja sitten taas näköjään jäänyt... (valkoiseksi)

Haluaisin mediumin. Pieni mieli menee aina ihan kujalle kun pitää valita näin suurten kontrastien väliltä. Joku slaidi olis hyvä. Toki itselläni on näytössä kaksi vakkarisäätöä: päivällä kirkas ja ilalla himmeempi.

En tiedä vielä mitä äänestän.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeilin sitä vaaleaa.....hyi helvetti.

Tumma, ehdottomasti. Kaikki muutkin teemat (Windows, selain yms) ovat tummia.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Tummalla on tullu vedeltyä, vaihdoin youtubessakin tummaks teeman. Nyt kun on niihin tottunut, niin vaalea näyttäytyy minulle hyvin eriskummallisen näköisenä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tummalla on tullu vedeltyä, vaihdoin youtubessakin tummaks teeman. Nyt kun on niihin tottunut, niin vaalea näyttäytyy minulle hyvin eriskummallisen näköisenä.
Livetulokset.com saa muuten nykyisin myös vaihdettua tummaan teemaan, suosittelen! (siis sitten kun joskus taas urheillaan..)

Twitchissa ja Discordissa olen jo niin tottunut tummaan taustaan, että tuskin osaisin enää vaihtaa. Youtubessa vetelen vaihteeksi originaalilla valkealla taustalla, saa nähdä vaihdanko taas senkin joskus takaisin tummaan.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Livetulokset.com saa muuten nykyisin myös vaihdettua tummaan teemaan, suosittelen! (siis sitten kun joskus taas urheillaan..)

Twitchissa ja Discordissa olen jo niin tottunut tummaan taustaan, että tuskin osaisin enää vaihtaa. Youtubessa vetelen vaihteeksi originaalilla valkealla taustalla, saa nähdä vaihdanko taas senkin joskus takaisin tummaan.
Ite oon jostain syystä aina käyttäny livescore.comia ja se on valmiiks tumma.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tumma. Kauan pysyin vaaleassa, mutta lopulta se kontrasti alkoikin ahdistaa. Tästä saa toisaalta kivat fläsärit IRC-galleriaan, väritys mätsää mukavasti.
 
Nyt minäkin otin tämän tumman teeman kokeiluun ja alkoi jo tuntumaan heti siltä että tähän voisi tottua. Nyt annan tälle reilun mahdollisuuden, tämä voi sittenkin olla paljon parempi minulle kuin tuo vaalea. Niin se mieli muuttuu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tummaa olen käyttänyt itse asiassa koko ajan. Kahvissa sama, varma valinta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä suosin vaaleaa, naisissa tummaa.
 

redpecka

Jäsen
Tummalla on tullu vedeltyä, vaihdoin youtubessakin tummaks teeman. Nyt kun on niihin tottunut, niin vaalea näyttäytyy minulle hyvin eriskummallisen näköisenä.
Youtubessa tuo on ihan kätsä. Ehkä se tässäkin toimisi kun vain totuttelisi, joskus sellainen olikin mulla, mutta se on näköjään resetoitunut seuraavalla kerralla ja unohtunut.
 

redpecka

Jäsen
Tämä tumma on minulle parempi, päätin sen asian tänään. Tuo vaalea on silmilleni liian kirkas.
Se on totta, mutta eikö siinä playstationissa ole sellaista kontrastisäätöä? Mulla siis pöytäkone ja päivänvalossa on asetus A ja auringonlaskiessa laitan asetuksen B esisäädetyistä näytön tekniikka-moodeista. Mutta eipä siinä, se tumma on hieno, täytyy joskus taas kokeilla. Äänestää en vieläkään pysty - ahistun näin suurista valinnoista.
 
Nyt kun silmät ovat jo täysin tottuneet tähän tummaan teemaan, niin testasin vaaleaa teemaa ihan piruuttani että miltä se mahtaa näyttääkään. Muutama sekunti ja äkkiä tumma teema takaisin. Jännä miten silmät tottuvat eri juttuihin tällä tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös