Jos jaksat kaksi viestiä lukea taaksepäin, niin saatat tuon striimin löytää. Nykyaikana se on tosin paljon vaadittu! ;)Ei hitto, mahtava ketju. Juuri puhuin ystävän kanssa kyseisestä traditiosta ja lievästä vedonlyönnistä ei voinut välttyä. Onko tänä vuonna live-streamiä?
Toki voin.Katsoin nuo pari linkkiä, mutta en striimiä löytänyt. Voitko kertoa minulle vanhalle juntille, missä perinteinen realiaikainen streami on?
Ruotsalaiset ovat meitä tunnin perässä, joten mielestäni tuo on reaaliaikainen striimi.
Ruotsalaiset ovat meitä tunnin perässä, joten mielestäni tuo on reaaliaikainen striimi.
Onpas väkeä, liekö vallan soihtukulkue? Ilmeisesti tapahtuma kiihoittanut myös nettikansaa seuraamaan pukkia, kuva päivittyy 4-6 sekunnin välein.Kaveri laittoi viestiä oletko katsonut pukkia viime aikoina. No enpä ole aamun jälkeen. Siellä on täysi kansannousu ja kaaos menossa.
Jos olisit pyromaani, kuinka hoitelisit homman kotiin? Itse pyrkisin rakennusvaiheessa ujuttamaan pukin rakenteisiin kaukolaukaistavan räjähteen.
Jos olisit pyromaani, kuinka hoitelisit homman kotiin? Itse pyrkisin rakennusvaiheessa ujuttamaan pukin rakenteisiin kaukolaukaistavan räjähteen.
Pitäisikö järjestää kipinävuoroa odottamaan The Tiedotetta jossa kerrotaan pukin olevan tulessa? Helsingin IFK:n fanipoppoolle viestiä vaan niin saadaan alan ammattilaiset tänne kipinää pitämään.
Mitäs muuten, onko noita sytyttäjiä koskaan saatu kiinni ja jos, niin millaista penalttia tollasesta tempauksesta voisi napsahtaa? Selviäisikö pelkillä sakoilla vai voisiko ihan istumistakin tulla?
Itse ajattelisin dronea, jonka kyydissä termiittiä. Tuolla sitten pukin selän ylle ja eikun kemia töihin.Erilaiset dronet voisi toimia myös.
Sähköyhtiöillähän on käytössä ns. liekinheitin-droneja, joilla flekataan amppareita pesistään.Drone+omatekoinen napalmi+sytytin=pukki tulessa. Drone pitää vaan uhrata samalla kun satsin pudotaminen menee liian vakeaksi.
Nortamoseuralaiset ovat turvaamassa Gävlen olkipukkiaOnko Bockenilla vartija seuranaan, vai onko aitaukseen eksynyt seuraa pahat mielessään?
edit. meh, tuskin sitä kukaan huomioliiveissä polttaa kuitenkaan