Frisbeegolf-ketju

  • 130 203
  • 737

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Asia on juurikin näin kuten asian ilmaisit. Kiekkoon vain värjätään kuvio ja hinta nousee jälleenmyyjällä n. 30-50 %. Halutuissa kiekoissa hinta nousee toki enemmänkin, jopa moninkertaisesti.

Totta kai sen kuvion ansiosta kiekko lentää jopa puolet pidemmälle. Heh.
En kyllä ymmärrä tuota preemiumia. Erikoisstampit ymmärrän ja fundraiserit tai jos on pieni erä jotain spessumuovia, mutta että tuon yhden ja saman kuvion takia maksaa eurokaupalla enemmän?

Ja nyt on sitten näköjään joku seksimikohu päälle tässäkin lajissa. Jotain naispelaajien videoita kommentoitu seksistisesti. Tulis jo se Discraft Meteor.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Milläs tasolla normaali jantteri tätä peliä pelaa? Itse olen (oikeeta) golfia enemmän pelaillut (händäri noin kuusi) ja tätä frisbee golfia tullut mukaan satunnaisesti perheen ja lasten kanssa ulkoillessa.
Käydään heittämässä ehkä kahden viikon välein eli ihan totaali puuhastelusta kyse. Mä esim itse heitän aina yhdellä ja samalla frisbeellä sekä pitkät että lyhyet heitot.

Tässä alustus… oltiin pari viikkoa sitten Oittaalla ja siinä järven puolella joku lyhyehkö yhdeksän reikäinen kenttä. Tein ekalle parin ja loppuihin kahdeksaan väylään tein jokaiselle böördin.

Jos väylät ovat esimerkiksi tuollaisia n. 50-metrisiä niin ei kauheasti pysty mitään tasostasi sanomaan. Ihan neppailua se touhu on ainakin noilla väylien pituuksilla.

Nyt kun en tästä pelistä mitään tiedä niin oliko tämä tällaisen harrastelijan / aloittelijan tuuria vai olisiko tuolla pärjännyt maailmalla jo huippuja vastaan?

Ammattilaiset heittävät kiekkoa draiverilla tarkasti ehkäpä 120-140 metriä ja maksimipituudet tuolla 150-180 metriä. Toki pisimmillään parhaat heittävät 200+ metriä. Putit tähän päälle vielä kympin ringistä lähemmäs 100-prosenttisesti sisään. 10-20-metriset putit sitten vaikkapa 30-prosenttisesti sisään.

Ammattilaiset treenavat lajia päivittäin tavoitteellisesti. Kahden viikon välein tapahtuvat heittelyt eivät varmasti kauheasti tähän vertaudu.

Minkälaisia mittoja saat parhaimmillaan heitettyä?

Sanotaan nyt kuitenkin vastaus kysymykseen: tuskin. Kyllä ammattilainen olisi tehnyt birdien kaikkiin väyliin :)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Sanotaan nyt kuitenkin vastaus kysymykseen: tuskin. Kyllä ammattilainen olisi tehnyt birdien kaikkiin väyliin :)
Hieno kirjoitus, repesin erityisesti tälle vikalle.

@YamahaGPR, sanotaanko näin golf-vertauksena, että kyllä Dustin Johnsonin voi voittaa tuurilla jopa sellainen tasoituksen 6 omaava pelaaja, mutta ei se kovin todennäköistä ole. Minigolfradalla. Jos sielläkään. Ei muualla, ei mitenkään, vaan turpaan tulee, että tukka lähtee.

Sama koskee myös frisbeegolfia.

Jos sä golfissa draivaat keskimäärin 320 jaardia, niin varmasti voit laittaa Johnsonille kampoihin, mutta jos draivaat vain 220 jaardia, niin mahdollisuudet ovat luokkaa nolla.

Jos frisbeegolfissa draivaat 80 metriä ja ammattilaiset draivaavat 180 metriä, niin tästä voi jo matemaattisesti laskea, että onko mitään mahdollisuuksia, no ei ole, ja kuinka monta heittoa häviät keskimäärin per väylä. Arviolta vähintään 1,5 heittoa per väylä.
 

Sambody

Jäsen
Tuollainen lyhyt rata kuten Oittaan rantarata ei oikein tasostasi verrattuna huippuihin kerro mitään. Käy joku päivä heittämässä se viereinen Oittaan Kalliometsä läpi. Jos pelaat sen par tulokseen olet varmaan hyvä tasoinen harrastaja. Hyvä amatööri varmaan heittää sen noin -5 ja huiput todennäköisesti jotain -15.

Toki se heiton mittauttaminen ja putin testaaminenkin antaa jo lähtökohdat. Jos ei kiekkoa saa lingottua vähintään 140 metriä niin todennäköisesti et pärjää maailman huipuille heidän kiertämillä kisaradoilla. Myös jos kiekko ei löydä koriin 10 metristä 9 kertaa kymmenestä niin tuskin kannattaa pro tour kisoihin vielä lähteä. Toki pisin heitto ja puttidrilli ei vielä kerro onko hanskassa huipulle vaadittavat taidot, mutta antaa nyt jotain konkreettista osviittaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos väylät ovat esimerkiksi tuollaisia n. 50-metrisiä niin ei kauheasti pysty mitään tasostasi sanomaan. Ihan neppailua se touhu on ainakin noilla väylien pituuksilla.



Ammattilaiset heittävät kiekkoa draiverilla tarkasti ehkäpä 120-140 metriä ja maksimipituudet tuolla 150-180 metriä. Toki pisimmillään parhaat heittävät 200+ metriä. Putit tähän päälle vielä kympin ringistä lähemmäs 100-prosenttisesti sisään. 10-20-metriset putit sitten vaikkapa 30-prosenttisesti sisään.

Ammattilaiset treenavat lajia päivittäin tavoitteellisesti. Kahden viikon välein tapahtuvat heittelyt eivät varmasti kauheasti tähän vertaudu.

Minkälaisia mittoja saat parhaimmillaan heitettyä?

Sanotaan nyt kuitenkin vastaus kysymykseen: tuskin. Kyllä ammattilainen olisi tehnyt birdien kaikkiin väyliin :)

Kiitos vastauksista. Itselleni tuo tosiaan täysin tuntematon peli, tarkoitan siis millä levelillä maailman parhaat vetävät.

Mulla siis se yksi ja sama vaaleansininen kiekko, siinä lukee muistaakseni ”Xxxxxzx-distance”. Omat pojat minulle antaneet eli varmaan setin paskin kiekko :-) Tolla mä putitkin laitan sisään, ovat mulle vaihtoehtoja välillä tarjonneet mutta kohteliaasti kieltäytynyt kun tuo yksi lätty hallussa miten se liitää ja käyttäytyy.

Kyllä mä itseäni sporttisena kaverina pidän mutta en mä sitä omaa lekaa saa lähtemään kun varmaan joku 130-140 metriä ja silloinkin tarkkuus tietysti kärsii kuten varmaan melkein kaikilla.

Joo, ei ollut tarkoitus tehdä itsestäni mitään pro pelaajaa… vähän vaan kelasin että jos mä max 10-15 kertaa kesässä pelaavana painan jonkun radan -8 niin miten joku vaikka Suomenmestari? Ehkä enemmän yritin saada ajatusta siitä, että oikeassa golfissa birdie tai toinen perään on todella vaikeaa mutta tässä pelissä siis kahdeksan peräkkäin ”tosta noin” ilman mitään treeniä. Ikinä en yhtään harjoitusheittoa (range) ole heittänyt .
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuollainen lyhyt rata kuten Oittaan rantarata ei oikein tasostasi verrattuna huippuihin kerro mitään. Käy joku päivä heittämässä se viereinen Oittaan Kalliometsä läpi. Jos pelaat sen par tulokseen olet varmaan hyvä tasoinen harrastaja. Hyvä amatööri varmaan heittää sen noin -5 ja huiput todennäköisesti jotain -15.

Toki se heiton mittauttaminen ja putin testaaminenkin antaa jo lähtökohdat. Jos ei kiekkoa saa lingottua vähintään 140 metriä niin todennäköisesti et pärjää maailman huipuille heidän kiertämillä kisaradoilla. Myös jos kiekko ei löydä koriin 10 metristä 9 kertaa kymmenestä niin tuskin kannattaa pro tour kisoihin vielä lähteä. Toki pisin heitto ja puttidrilli ei vielä kerro onko hanskassa huipulle vaadittavat taidot, mutta antaa nyt jotain konkreettista osviittaa.

Joo, käytiin se pidempi kenttä kiertämässä tuon jälkeen. Yks poikien kaveri oli mukana ja ilme oli hyvä kun sen -8 jälkeen sanoin että ”nyt sitten ruvetaan pojat ihan tosissaan pelaamaan!”

No, se oli tosiaan ihan eri vaikeustason kenttä (paljon pidempiä väyliä)… olisko mennyt puolet väylistä par ja puolet bogiin noin yleistäen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kiitos vastauksista. Itselleni tuo tosiaan täysin tuntematon peli, tarkoitan siis millä levelillä maailman parhaat vetävät.

Mulla siis se yksi ja sama vaaleansininen kiekko, siinä lukee muistaakseni ”Xxxxxzx-distance”. Omat pojat minulle antaneet eli varmaan setin paskin kiekko :-) Tolla mä putitkin laitan sisään, ovat mulle vaihtoehtoja välillä tarjonneet mutta kohteliaasti kieltäytynyt kun tuo yksi lätty hallussa miten se liitää ja käyttäytyy.

Kyllä mä itseäni sporttisena kaverina pidän mutta en mä sitä omaa lekaa saa lähtemään kun varmaan joku 130-140 metriä ja silloinkin tarkkuus tietysti kärsii kuten varmaan melkein kaikilla.

Joo, ei ollut tarkoitus tehdä itsestäni mitään pro pelaajaa… vähän vaan kelasin että jos mä max 10-15 kertaa kesässä pelaavana painan jonkun radan -8 niin miten joku vaikka Suomenmestari? Ehkä enemmän yritin saada ajatusta siitä, että oikeassa golfissa birdie tai toinen perään on todella vaikeaa mutta tässä pelissä siis kahdeksan peräkkäin ”tosta noin” ilman mitään treeniä. Ikinä en yhtään harjoitusheittoa (range) ole heittänyt .

Oletko siis mitannut heittojesi pituuksia? 130-140 metriä kuivailemillasi heittomäärillä kuulostaa todella paljolta. Usein omat arviot omien heittojen pituuksista ovat huomattavan optimistisia.

Itselläni on takana kymmenisen vuotta harrastamista. Ehkäpä 1-2 kertaa viikossa käyn heittämässä. Treenaamiselle ei aikaa jää. Omat draivit siellä 100-120 metriä kohtuullisen tarkasti. Maksimit n. 140 metriä.

Tosiaan väylien pituudet ja ylipäätään radan vaikeusaste kertoo enemmän. Tuo Oittaan 9-väyläinen lienee tämä C1-tasoinen rata eli käytännössä helpoin mahdollinen.

Käy testaamassa tasoasi A1-tasoisella Oittaan Kalliometsän radalla. Siellä voi jo tasoaan oikeasti mitata. Helsingistä löytyvä Tali on jo oikeasti haastava rata. Siellä jyvät erotellaan akanoista.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oletko siis mitannut heittojesi pituuksia? 130-140 metriä kuivailemillasi heittomäärillä kuulostaa todella paljolta. Usein omat arviot omien heittojen pituuksista ovat huomattavan optimistisia.

Itselläni on takana kymmenisen vuotta harrastamista. Ehkäpä 1-2 kertaa viikossa käyn heittämässä. Treenaamiselle ei aikaa jää. Omat draivit siellä 100-120 metriä kohtuullisen tarkasti. Maksimit n. 140 metriä.

Tosiaan väylien pituudet ja ylipäätään radan vaikeusaste kertoo enemmän. Tuo Oittaan 9-väyläinen lienee tämä C1-tasoinen rata eli käytännössä helpoin mahdollinen.

Käy testaamassa tasoasi A1-tasoisella Oittaan Kalliometsän radalla. Siellä voi jo tasoaan oikeasti mitata. Helsingistä löytyvä Tali on jo oikeasti haastava rata. Siellä jyvät erotellaan akanoista.

No, keskiarvo ei mulla tietenkään tuolla 130-140 m mutta pisimmät heitot tuolla, otettu Sportstrackerilla metrit eli kohtuu tarkka vaikkei nyt ihan luotisuoraan ole varmaan kävelty.

Toi Kalliometsä tosiaan pelattu (viesti ylempänä), ei se siellä enää niin helppoa ollut :-) Enkä mä ainakaan pysty ihan kaikkea pituutta noilla väylillä edes yrittämään, muuten täytyy pojilta pyytää joku toinen kiekko :-)
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No, keskiarvo ei mulla tietenkään tuolla 130-140 m mutta pisimmät heitot tuolla, otettu Sportstrackerilla metrit eli kohtuu tarkka vaikkei nyt ihan luotisuoraan ole varmaan kävelty.

Toi Kalliometsä tosiaan pelattu (viesti ylempänä), ei se siellä enää niin helppoa ollut :-) Enkä mä ainakaan pysty ihan kaikkea pituutta noilla väylillä edes yrittämään, muuten täytyy pojilta pyytää joku toinen kiekko :-)

Ihan vähän epäilen noita heittometrejä. Viesteistäsi saa käsitelmän, että olet nakannut kiekkoa kerran tai kaksi elämässäsi ja lähtisi 130m? Tiedän kavereitani ketkä harrastaneet vuosia ja heittävät ”vain” 110-120m.

Jos oikeasti heität 130m, niin kyllä siellä pitää olla tekniikkaakin takana. Ei pelkällä voimalla heitetä tuollaisia kaaria.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan vähän epäilen noita heittometrejä. Viesteistäsi saa käsitelmän, että olet nakannut kiekkoa kerran tai kaksi elämässäsi ja lähtisi 130m? Tiedän kavereitani ketkä harrastaneet vuosia ja heittävät ”vain” 110-120m.

Jos oikeasti heität 130m, niin kyllä siellä pitää olla tekniikkaakin takana. Ei pelkällä voimalla heitetä tuollaisia kaaria.

No en nyt tekniikkaa kehuisi :-). Läheltä kroppaa ja hirveä nykäisy, urheilua harrastanut koko ikäni, edelleen päivittäin. 187/88.

Ei tosiaankaan ollut tarkoitus tulla tänne mitään pullistelemaan, Sorry jos joku ymmärsi väärin. Mua jäi tuo -8 tulos kiinnostamaan oliko se kova tulos vai peruskauraa täälläkin monelle?

Golfissa mulla kyllä ollut sama juttu, siinä missä moni ottaa rauta-7, mulle riittää samassa paikassa wedge.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei tosiaankaan ollut tarkoitus tulla tänne mitään pullistelemaan, Sorry jos joku ymmärsi väärin. Mua jäi tuo -8 tulos kiinnostamaan oliko se kova tulos vai peruskauraa täälläkin monelle?

Tähänhän jäi tosiaan harrastajan silmin vastaamatta. Väylien pituudet 34-61 metriä (ka. 48 m) eli peruskauraa. Heitot putterilla tai midarilla. En ole käynyt kyseistä rataa heittämässä, mutta lähtökohtaisesti: jos tulos tuolla olisi huonompi kuin -9, olisin pettynyt.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Drew Gibsonin kauden viimeisen Tourin kierroksen upeat putit ansaitsevat huomiota. Hän laittoi peräti neljä sisään yli 20 metristä! Ei varmasti montaa tällaista kierrosta ole sattunut ammattilaisille ja varsinkaan tällaiseen turnaukseen. Esimerkiksi Paul McBeth on toki voinut tähän joskus pystyä.

Tourin päätöskisan ja loistavan USDGC:n ansiosta Drew Gibson on solminut elinikäisen sopimuksen Infinite Discsin kanssa. Gibsonhan tunnetusti heittää "sekabägillä" eli Infiniten lisäksi mm. Innovan, Discraftin sekä Legacyn kiekoilla. Hän ei siis ole sidottu vain yhden valmistajan kiekkoihin. Sopimuksen tarkempaa sisältöä ei käsittääkseni ole julkistettu. Mihinkään McBethin ja Discraftin 10 vuotta/10 miljoonaa -tasolle ei sentään ylletä, vaikka miljoonista tässäkin sopimuksessa puhutaan.

Sopimukseen kuuluvat myös Gibsonin uudet nimikkokiekot vuodelle 2022.

Tuossa vielä ne putit:


 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan vähän epäilen noita heittometrejä. Viesteistäsi saa käsitelmän, että olet nakannut kiekkoa kerran tai kaksi elämässäsi ja lähtisi 130m? Tiedän kavereitani ketkä harrastaneet vuosia ja heittävät ”vain” 110-120m.

Jos oikeasti heität 130m, niin kyllä siellä pitää olla tekniikkaakin takana. Ei pelkällä voimalla heitetä tuollaisia kaaria.

Sanotaanko näin, että jos pitää kysellä frisbeegolffin tasosta tuommoisia kysymyksiä niin silloin ei heitä 130-140 metriä tai sitten on elvistelemässä.

Toki myrskytuuliin voi käydä pudottamassa kiekon ja hakea sen vaikka 300 metrin päästä, mutta normaaleissa olosuhteissa aloittelija ei heitä +130 metriä, vaikka olisi metrinen kulli.

Siinä mielessä kyllä kovia tuloksia, että suoraan aloittelijana pystyy haastamaan heittopituuksissa tuoreen Euroopan mestarin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Joko palstalaiset on avanneet kauden? Itse tullut käytyä Turun seudulla jo viikon verran lähes päivittäin viskomassa ja koukussa ollaan - taas.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Joko palstalaiset on avanneet kauden? Itse tullut käytyä Turun seudulla jo viikon verran lähes päivittäin viskomassa ja koukussa ollaan - taas.
Eipä näin tuulisella kelillä ole viittinyt Porissa missään käydä. Toki ei ole ollut edes aikaakaan. Luultavasti lykkääntyy sinne kesälomalle asti kauden avaus ja sitten se onkin jo kausi ohi, yhtäkkiä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joko palstalaiset on avanneet kauden? Itse tullut käytyä Turun seudulla jo viikon verran lähes päivittäin viskomassa ja koukussa ollaan - taas.
Kevät on ainakin täällä pohjoisessa sen verran myöhässä, että en ole kautta vielä avannut (minulle tämä on kesälaji).

Tätä menoa pääsee heittämään jo juhannuksena.
 

Crank

Jäsen
Joko palstalaiset on avanneet kauden? Itse tullut käytyä Turun seudulla jo viikon verran lähes päivittäin viskomassa ja koukussa ollaan - taas.
Puolitoista viikkoa sitten kausi avattu. Hiekkakuopan ympäristössä oleva rata oli ihan hyvässä kunnossa. Muutamissa paikoissa oli lunta vielä ja niistä kohdista heittäessä sai olla varovainen, mutta muuten oikein mainio avaus.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Amerikan puolella kisakausi on ollut jo kohta kolme kuukautta käynnissä jossa myös saatu nauttia Suomalaisten TOP3 sijoituksista. Kotimaisia heittäjiä on päässyt lähtemään Amerikan tourille todella paljon tällä kaudella ja syksyllä on tiedossa vielä isompi määrä, taitaa olla ennätys lukemat. Osahan sieltä on jo tullut takaisin kotimaahan ja lähtee takaisin Euroopassa vietetyn kesän jälkeen. Syksyllä myös MM-kisat Amerikan maalla jonne on lähdössä erittäin monta Suomalaista heittäjää.

Euroopassaki ruvetaan saada todenteolla kisakausi aluille. EPT alkoi jo pari viikkoa sitten Kööpenhaminassa loistavassa Suomalais menestyksessä. Tänä viikonloppuna alkaakin Suomen maalla korkein kiertue PDPT Talissa.

Mielenkiintoinen kausi Suomalaisten fanin silmin, 5x PDPT voittaja Väinö Mäkelä kiertää DGPT Jenkeissä joten uusi tourin voittaja luvassa. Sama homma myös naisten puolella tiedossa kun viimeiset kolme kautta voittanut Eveliina Salonen kiertää Amerikassa enemmän kesän aikana.

... Kohta se alkaa...
 

Stintti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Lapin kiekkoilu
Amerikan puolella kisakausi on ollut jo kohta kolme kuukautta käynnissä jossa myös saatu nauttia Suomalaisten TOP3 sijoituksista.
Ketkä Suomalaiset on napsinu top3 sijoja? Kuulostaa hyvältä! Jenkeissä kuitenkin taso on erittäin laaja ja ennen kaikkea terävimmän kärjen osalta hurjan laadukas varsinkin jenkkilän radoilla.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Ketkä Suomalaiset on napsinu top3 sijoja? Kuulostaa hyvältä! Jenkeissä kuitenkin taso on erittäin laaja ja ennen kaikkea terävimmän kärjen osalta hurjan laadukas varsinkin jenkkilän radoilla.

Mäkelä tosiaan otti viime viikonloppuna DDOssa sijan kolme, myös toinen Eurooppalainen oli toisena eli Saksan Lizotte.

Lehtinen otti aikaisemmin keväällä myös sijan kolme Music City Open kisassa joka oli silver seriesin tason kilpailu.

Viron edustaja naisissa Kristin Tattar on tällä hetkellä vakuuttavassa iskussa DGPTourilla, kaksi edellistä kisaa on lähtenyt isoin pokaali kainalossa kohti majoitusta. Onkohan Tattar menossa kohti maailmanmestaruutta?
 

Crank

Jäsen
Väinöltä upea suoritus todella haastavissa olosuhteissa! Oli siis jaettu kolmas sija neljän muun pelaajan kanssa.

Haastavista olosuhteista kertoo jotain, että esim. Paul McBethin kisa päättyi kolmeen kierrokseen, kun kolmen kierroksen jälkeen finaalikierrokselle pääsi vain top 40% MPO:n kisaajista. Karusti McBeth oli ensimmäisenä sen rajan alla.
 

Crank

Jäsen
Onkohan Tattar menossa kohti maailmanmestaruutta?
MM-kisoissahan ratana on tuo sama, missä DDO kisattiin. Tosin voitto tuli yhden heiton erolla Catrina Alleniin. Sitä en tiedä tehdäänkö radalle jotain muutoksia ennen sitä, mutta saattaa voitosta silti joku etulyöntiasema Tattarilla olla. Ja kuten nähty esim. viime vuonna, voi yksittäisessä kisassa tapahtua mitä tahansa kaiken mennessä nappiin, joten mestariksi voi kenties nousta kuka vain. Tosin naisten puolella ei ehkä niin paljoa vaihtoehtoja kuin MPO:n puolella..
 

Sambody

Jäsen
Amerikan maalla tosiaan Pro Tour kisoista Mäkelällä top3 sijoitus DDO:sta, joka pelattiin poikkeuksellisen tuulisissa olosuhteissa. Toinen ja kolmas kierroksen olosuhteissa laji näytti hyvin vähän frisbeegolfilta. Muista suomalaisista Pro Tour kisoissa Lauri Lehtinen oli 13. Jonesborossa ja Niklas Anttila myös 13. vuoden ensimmäisessä Major kisassa Champions Cupissa. Lehtisellä myös pykälää pienemmästä Silver Series kisasta tuo podium sija. Muut alku kaudella jenkeissä heittäneet suomalaismiehet(Rokkanen, Hyytiäinen, Rättyä, Häme) ovat raapineet tuloksiksi lähinnä ynnä muut sijoja.

Anttila ainakin taisi tulla jo takaisin Suomeen ja osallistuu Suomen Pro Tour avauskilpailuun Talissa tulevana viikonloppuna. Muistaakseni Lehtinen ja Mäkelä pelaavat vielä Masters Cupin ja OTB Openin jenkeissä ennen takaisin vanhalle mantereelle paluuta. Hyytiäinen taisi olla vielä pidempää jenkeissä.

Naisissa Henna Blomroos heittänyt omaan tasoon nähden keskinkertaisesti ja Eveliina Salonen olisi voittanut jo useamman Pro Tour kisan mikäli puttaisi edes keskinkertaisesti. Ollut tilastollisesti koko jenkkikiertueen paras heittäjä ja huonoin puttaaja. Jokin friikki henkinen lukko on Eveliinan putissa tällä hetkellä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Joko palstalaiset on avanneet kauden? Itse tullut käytyä Turun seudulla jo viikon verran lähes päivittäin viskomassa ja koukussa ollaan - taas.
Kausi avattu rauhallisesti, eli 1-2 kertaa viikossa käynyt heittelemässä Turun seudulla ja Tampereen seudulla. Eipä tosin kauheasti enempää olisikaan aikaa käydä, eli varmaan tuolla aktiivisuudella mennään yksittäisiä rykäisyjä lukuunottamatta koko kesä. Radat alkaakin olla jo pikkuhiljaa hyvässä kunnossa, mutta tekniikka heräilee kyllä vielä talviunilta. On se mielenkiintoista miten hankalaa heittäminen on taas muutaman kuukauden tauon jälkeen, vaikkakin osa ongelmaa voi olla se, että yritän nyt ajaa sisään muutamia tekniikkakorjauksia. Mutta onhan tuo niin mukavaa hommaa ja tulee samalla ulkoiltua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös