Ja kaupassa mukana oleva Toronton kakkonen on siis ilmeisesti Pensin varaus, joka siirtyi taannoin Winnik-kaupassa Leafsiin.Bob McKenzie @TSNBobMcKenzie 26s26 seconds ago
Kessel, Tyler Biggs, Tim Erixon and 2nd in 2016 for Kapanen, Harrington, Spaling, 1st and 3rd picks in 2016. TOR retains $1.25M/year.
Aika kriittistä palautetta Kapasesta tullu nyt. Mutta itse olen ollut ihan samaa mieltä.
Hippasen tylytetään studiossa Kapasta.
Edit: Sinänsä pointit olivat ihan relevantit.
Olisi totaalisen turha hankinta. Bruinsilla on jo Krug, joka on loistava ylivoimassa, mutta siinä ja tässä, riittävätkö kyvyt tasavoimalla kolmosparia ylemmäs.Green lähellä menossa Bostoniin?
Text from source: "Bruins close to signing Mike Green." #StayTuned #BostonBruins
Mitäs Kapasesta sanottiin?
Mitäs Kapasesta sanottiin?
Kyllä mun silmissä Torontolle kävi aika kylmät tässä kaupassa. 1,2milj. per vuosi seitsemän vuoden ajan syötynä. Kenenköhän idea oli ottaa Spaling tuolta myös ja heittää 2nd rounder Pensille? Kapasessa on kuitenkin aika iso bustin mahdollisuus mitä nyt itse on viimeisen kolmen vuoden aikana seurannut ja Harringtonin vaihtoarvo nyt ei karmean iso ole Pensin puolustusprospektien määrän (ja laadun) vuoksi.
Joo, ja vedellä one-timereitä kaarelta. Ohjausmaalitkin onnistuu paremmin maalin edestä kun laidan vierestä.Jotain siitä ,että pitäis ajaa maalille ja haastaa enemmän puolustajia eikä pyöriä kulmissa.
Tässä siis syy että ei Gortonia ei saatu Bostoniin takaisin houkuteltua.Sather siirtyy syrjään, Gorton ottaa ohjat Ragsissa.
Bruins sai kolme varausvuoroa, eikä yhtään pelaajaa.Ei sitten saanut Toronto ihan yhtä hyvää vastinetta Kesselistä, kuin Bruins aikanaan sai: Seguin, Hamilton ja Knight(32 pick).
Ei sitten saanut Toronto ihan yhtä hyvää vastinetta Kesselistä, kuin Bruins aikanaan sai: Seguin, Hamilton ja Knight(32 pick).
Totta, tosin Boston kusi tän vielä pahemmin sillä ei ole enää Seguinia eikä Hamiltonia tai joudutaan vielä tulevaisuuteen katsomaan kumpi voitti.
50 sopimuksen maksimin takia, Torontolla on se kokoajan ihan rajassa kiinni. Biggs on ihan puhdas bust, josta tuskin tulee ikinä yhtään mitään. Erixon poimittiin waivereista ja on kiertänyt vissiin kuusi jengiä läpi. Tuskin siitäkään enää mitään tulee. Harringtonista sentään voi vielä NHL-pelaaja tulla, kuten Kapasestakin.Kyllä tässä nyt Toronto ryöstettiin, eniten en tajua, miksi vitussa piti antaa vielä jotain muuta kuin Kessel. Ei toi Harrington nyt sen lupaavampi jos edes on (siis mun mielestä pienellä otannalla) ole kuin Erixon ja/tai Biggs?
Bruins sai kolme varausvuoroa, eikä yhtään pelaajaa.
Eikä ole muuten enää Knightiakaan.
Eipä tuossa ole kuin Spaling valmis pelaaja.