Free Agent Frenzy 2015

  • 132 955
  • 564

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Tor-Pit kauppa ei ole vielä täysin selvä. Kesselin paras kaveri ja virallinen puhemies Bozak myös Pittsburghiin? :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
1,2 milliä palkasta jää Torontoon.

Elikkäs 6,8 milj cap hit? Ei tuo pelaajan tasoon nähden kuulosta pahalta. Toki Penguins sitoo kyllä paljon rahaa kärkipelaajiinsa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Torontoon Spaling, Harrington, Kapanen ja kaksi pickiä, joista toinen ykkönen. Leafs pitää palkasta 15%, eli 1,2 miljoonaa. Pensiin Kessel ja kaksi sopimusta.

Elikkäs 6,8 milj cap hit? Ei tuo pelaajan tasoon nähden kuulosta pahalta. Toki Penguins sitoo kyllä paljon rahaa kärkipelaajiinsa.
Juuri näin.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Yllättävän täysipäisiä sopimuksia. Toki markkinahinnat ovat markkinahinnat, mutta pahimmat ylilyönnit on ainakin vielä näkemättä. Kessel-diilikin vaikuttaa ihan ok:lta molemmille joukkueille. En tosin ymmärrä tuota Pensin strategiaa joukkueen kasaamiseksi, mutta muuten.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Neuvirth Flyersiin, Enroth Kingsiin.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toivottavasti Pensissä tiedetään mitä tehdään, en oikein tykkää tästä joukkueen rakentamisesta. Viiime vuosina ovat pärjänneet jengit, joilla on leveä materiaali.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Hippasen tylytetään studiossa Kapasta.

Edit: Sinänsä pointit olivat ihan relevantit.
 
Aika kriittistä palautetta Kapasesta tullu nyt. Mutta itse olen ollut ihan samaa mieltä.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Yllättävän täysipäisiä sopimuksia. Toki markkinahinnat ovat markkinahinnat, mutta pahimmat ylilyönnit on ainakin vielä näkemättä.
Johtunee siitä, ettei Beleskeya ole vielä signattu. Tai ehkä sitten GM:t ovat tehneet läksynsä?
 

miski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Pens top 5 cap hit: Malkin 9,5. Crosby 8,7. Kessel 6,8. Letang 7,250 ja Fleury 5,750 = 38milj seuraavat 4 kautta.
Onhan tuossa hommia lopun joukkueen kasaamiseen tulevina vuosina.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllä mun silmissä Torontolle kävi aika kylmät tässä kaupassa. 1,2milj. per vuosi seitsemän vuoden ajan syötynä. Kenenköhän idea oli ottaa Spaling tuolta myös ja heittää 2nd rounder Pensille? Kapasessa on kuitenkin aika iso bustin mahdollisuus mitä nyt itse on viimeisen kolmen vuoden aikana seurannut ja Harringtonin vaihtoarvo nyt ei karmean iso ole Pensin puolustusprospektien määrän (ja laadun) vuoksi.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Tanska
  • 8.00
  • 6.40
  • 1.26
Saksa vs Kazakstan
  • 1.25
  • 6.60
  • 8.00
Tshekki vs Itävalta
  • 1.10
  • 10.00
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös