Puljujärvi jää odotetusti ilman QO:ta kuten myös toinen entinen ykköskierroksen varaus Dominik Bokk.
Jälkikäteen voidaan todeta että Armstrong onnistui äärimmäisen hyvin Justin Faulk-kaupassa jonka (iso) osa Bokk oli. Mutta harmittaa jotenkin Bokkin puolesta, ei onnistunut täysin lunastamaan potentiaaliaan. Kai näin voi sanoa vaikka on vasta 23-vuotias.Puljujärvi jää odotetusti ilman QO:ta kuten myös toinen entinen ykköskierroksen varaus Dominik Bokk.
Jälkikäteen voidaan todeta että Armstrong onnistui äärimmäisen hyvin Justin Faulk-kaupassa jonka (iso) osa Bokk oli.
Vastineessa kyllä, mutta olihan se kauppa muuten merkillinen, kun jostain syystä kapteeni Pietrangelo haluttiin vaihtaa halvempaan ja huonompaan Faulkiin.
Eli esim. Baileyn pitää mennä waivereiden kautta, mutta Wheelerin ei. Tämä oli minulle uutta tietoa.
Joo, edellisiä kompaten. Erikoinen kauppa ja valinta Armstrongilta. Faulk on tosin ollut Bluesissa parempi kuin odotin, mutta ei hän silti tietenkään Pietrangelon tasoa ole.Samaa mieltä. Ja Faulk sai silloin Armstrongilta samantien treidin yhteydessä tuon pitkän ja mun mielestä aivan liian kalliin jatkosopimuksen. Nythän Blues on ongelmissa tuon puolustuksensa kanssa kun iäkäs top 4 on kokonaan sidottu pitkillä ja kalliilla sopimuksilla, Faulk mukaanlukien. Ja kaikilla niillä vieläpä täydet siirron estävät pykälät. Krugin kohdalla jo huomattiin, ettei treidi mennyt läpi.
Bertuzzi lienee myös aika vahvoilla. Taitaa mennä jopa jonkinlaiseksi huutokaupaksi meno hänen osaltaan.Mitä veikkaatte kenen tämän kesän UFAn uusi sopimus menee kaikkein eniten överiksi?
Itselle kun katson tarjontaa, niin heitän nimet Matt Dumba ja Scott Mayfield.
Friedman selitti draft-lähetyksessä, että jos sopimuksessa ei ole siirron estäviä pykäliä, niin ulos ostettaessa pitää mennä waivereiden kautta. Jos pykälät löytyy, niin voi ostaa suoraan ulos. Eli esim. Baileyn pitää mennä waivereiden kautta, mutta Wheelerin ei. Tämä oli minulle uutta tietoa.
…tosin tämä tieto ei tainnut vanheta kovinkaan hyvin kuin luin Jetsin laittaneen Wheelerin waiversille tarkoituksena ulososto. Eli Friedman puheli höpöjä.
Bertuzzi lienee myös aika vahvoilla. Taitaa mennä jopa jonkinlaiseksi huutokaupaksi meno hänen osaltaan.
Mä en kyllä keksi mikä olisi se jengi joka tuollaisen sopimuksen tekisi?Veikkaan, että Bunting tulee saamaan tämän frenzyn rahakkaimman ja pisimmän sopimuksen. Hän ei ole vielä liian iäkäs(27v), että esim 7v soppari olisi kovin iso riski mutta pelityyli on kropalle kuluttava. Heittäisin jotain 7v*7M sopparia jos pitäisi arvata.
Oisko Pittsburgh? Dubasilla on hyvät näytöt tästä asiasta Torontosta. ;) Mutta niiden pitäs jostain nyt taikoa pelimiehiä Crosbyn ja Malkinin kumppaneiksi.Entä mikä joukkue tulee olemaan kaikkein anteliain, mitä tulee uusiin sopimuksiin?
Tuttu GM.Liian nuori Pensiin.
Seitsemän uutisten aikaan, kuten normaalistikin. Odottavan aika on pitkä.Moneltako markinnat aukeaa huomenna Suomen aikaa eli toisin sanoen mistä kellonajasta lähtien voi alkaa odottelemaan seurojen julkaisemia sopimuksia?
Yksi pikku kala Arizonasta markkinoille.