LostHorizon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche, Real Madrid
Guerin signasi vanhan joukkuekaverinsa, jonka kanssa voittivat Stanley Cupin yhdessä vuonna 2009.
Se on hyvä paikata Suterin ulosostorahoja kalliilla veteraanilla.
Guerin signasi vanhan joukkuekaverinsa, jonka kanssa voittivat Stanley Cupin yhdessä vuonna 2009.
Andersenille $4.5 miljoonaa ja Raannalle $2 miljoonaa. Raanta siten selkeä kakkosmaalivahti lähtökohdiltaan Carolinassa.
Itsekin ajattelin että Andersen ja Raanta voisi olla hyvä tandemi. Eikä varmaan kovin kalliskaan.
Eräs viime kausien heikoimmista maalivahdeista Philadelphiaan.
Todella high risk - high reward kaksikko tässä. Hartin suhteen olen melko luottavainen, että palaa tasolleen, mutta Jonesista on paha sanoa kyllä yhtään mitään.Hart-Jones on mielenkiintoinen tandemi maalivahtien hautausmaalla.
Jep, mutta siihen se sit jää. Skoda-cuppeihin jää aikaaTylsähkö mutta kelvollinen loppu Granlundin spekuloinneille. Saa asettua nyt Nashvilleen perheensä kanssa, ansiot ovat hyvät sekä vastuuta varmasti tulee.
Mrazek on kyllä niin ailahtelevainen vahti että ihmettelin jo Red Wings aikaan että jaksoivat niinkin kauan sitä menoa katsella kun otteet heitteli laidasta laitaan monta kertaa yhden pelin aikana. Veikataan Andersenille huippukautta ja paria playoff-sarjan voittoa, ehkä jopa Torontosta? Tämä tietenkin jos ei joudu hallilla Tonin kiusaamaksi.En tiedä riittääkö Mrazekin taso, mutta se tiedetään ettei Andersenin taso riitä.
Todella high risk - high reward kaksikko tässä. Hartin suhteen olen melko luottavainen, että palaa tasolleen, mutta Jonesista on paha sanoa kyllä yhtään mitään.
Anteeksi, siis. 3x3? Forbort? Mitä mulla on mennyt ohi?
Siellä toisaalta on hyvin vaativa ympäristö verrattuna Nashvilleen. Columbustakin on väläytelty, josko Granlund menisi sinne
Jos se ohi Raskin olisi puskenut, niin sehän olisi ollut silloin paras?
Siis en ymmärrä. Raskilla on näistä suomalaisista tähtikassareista paras torjuntaprosentti, voittoprosentti sekä päästettyjen maalien keskiarvo, niin jos Raanta olisi Raskia parempi niin eikö hän olisi paras suomalainen maalivahti koskaan?
Hart-Jones on mielenkiintoinen tandemi maalivahtien hautausmaalla.
En uskaltas noin väittää. Mitä Andersenia katellu, niin ei o kyllä vakuuttanut ja Raanta tuskin pysyy kasassa. Sormet ristissä ja pieni pelko perseessä, mutta jos sittenkin?Voidaanko nyt vihdoin näiden jälkeen todeta Hurricanesin maalivahtipelin olevan riittävän laadukkaalla tasolla, ilman vastaväitteitä?
Mrazek on kyllä niin ailahtelevainen vahti että ihmettelin jo Red Wings aikaan että jaksoivat niinkin kauan sitä menoa katsella kun otteet heitteli laidasta laitaan monta kertaa yhden pelin aikana. Veikataan Andersenille huippukautta ja paria playoff-sarjan voittoa, ehkä jopa Torontosta? Tämä tietenkin jos ei joudu hallilla Tonin kiusaamaksi.
Todella high risk - high reward kaksikko tässä. Hartin suhteen olen melko luottavainen, että palaa tasolleen, mutta Jonesista on paha sanoa kyllä yhtään mitään.
Millä perusteella?Saros tuskin riittää finaaleihin asti ainakaan.