Free Agent Frenzy – kesä 2019

  • 205 247
  • 758

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hei mä synnyin vasta 1993. En mä tiennyt noista varmuudella kuin Jari Kurrin...

Tikkasen taisin myös hämärästi muistaa pelanneen Oilerssissa mutta siinäpä ne.

Hämärästi voitti 4 Stanley Cupia Edmontonissa. Tosin ymmärrettävää, en minäkään kaikkia Tammisia ja muita tiennyt missä pelasi ja mitä voitti ennen syntymääni mutta, 4 Stanley Cupia Edmonton Oilersissa?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kurri, Tikkanen ja Ruotsalainen nostelivat pariin otteeseen kannua Oilersin paidassa.

Ron Hainsey siirtyy 3,5 miljoonan keskipalkalla Senatorsin riveihin. Saa nähdä monta vuotta sopimukseen tulee.
Risto Jalo ja Summanen olivat myös Oilersissa samaan aikaan Kurrin ja Tikkasen kanssa, en muista olivatko koskaan edes yhdessä pelissä kaikki 5, Reksahan sainas parikin kertaa kesken kauden Oilersiin vasta.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä vaiheessa aikaisintaan kuullaan offer sheeteistä? Oliko niin, että tänään tuo ikkuna aukeaa ja joukkueella on viikko aikaa vastata allekirjoitettuun offer sheetiin? Ja vielä: tuleeko info pelaajan allekirjoituksen jälkeen vai oikeudet omaavan joukkueen päätöksen jälkeen?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Risto Jalo ja Summanen olivat myös Oilersissa samaan aikaan Kurrin ja Tikkasen kanssa, en muista olivatko koskaan edes yhdessä pelissä kaikki 5, Reksahan sainas parikin kertaa kesken kauden Oilersiin vasta.

Joo, ja 1980-luvun alussa Kurri, Matti Hagman ja Risto Siltanen pelasivat yhtä aikaa Oilersissa. Kaudella 2002-2003 Janne NIinimaa, Jani Rita ja Kari Haakana pelasivat Edmontonissa samaan aikaan ja seuraavana vuonna Mikko Luoma, Jani Rita ja Tony Salmelainen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Hämärästi voitti 4 Stanley Cupia Edmontonissa. Tosin ymmärrettävää, en minäkään kaikkia Tammisia ja muita tiennyt missä pelasi ja mitä voitti ennen syntymääni mutta, 4 Stanley Cupia Edmonton Oilersissa?
No siis toi hämärästi oli ehkä vähän hölmö ilmaisu. Kyllähän mä muistan Tikkasen tehneen menestykästä uraa Edmontonissa. Ei vaan tullut automaattisesti mieleen kuten Kurri. Sen myönnän että Ruotsalaisen tai Summasen Oilers-vuosista mulla ei ollut mitään käryä. Pitäis joskus lukea enemmän NHL-historiaa.

Joo, ja 1980-luvun alussa Kurri, Matti Hagman ja Risto Siltanen pelasivat yhtä aikaa Oilersissa. Kaudella 2002-2003 Janne NIinimaa, Jani Rita ja Kari Haakana pelasivat Edmontonissa samaan aikaan ja seuraavana vuonna Mikko Luoma, Jani Rita ja Tony Salmelainen.
Vaikka 2002 tienoilla otin jo ensikosketukseni änäriin niin täytyy ihan rehellisesti myöntää, että olin täysin unohtanut nämä Haakanat ja Luomat laskuista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuudelta pitäisi alkaa TSN:n Freeagent Frenzy, heti kun joku löytää striimin, saa kertoa missä se on. TSN:n oma vaatii rekisteröitymisen ja ymmärtääkseni pitää asua Kanadassa osoitteenkin mukaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Zuccarello Minnesotaan?
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Jos löytyy Youtube-striimiä niin saa laittaa yv:llä. Pystyis puhelimella kattelee ennen ku kämpille pääsee.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Donskoi Coloradoon?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Redditin kautta löytyy hyvin helposti TSN:n streami.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai eikö Redditiä tapettukaan striimeistä? Oli pelkkä jalkapallo?
Juu pelkästään r/soccerstreams, näin mä ainakin ymmärsin.
Molemmat subredditit poistettiin, mutta ainakin NHL Streams -subreddit teki nopean paluun. Ja kyllähä se futisstriimit-subreddit teki myös periaatteessa paluun, mutta ei ole enää niin hyvä kuin ennen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Jimmy Vesey treidattu Buffaloon 3.kierroksen vuoroa vastaan.

Toista kertaa Buffalo maksoi 3.kierroksen Veseystä. Edellisen kerran muutama vuosi takaperin Veseyn siirryttyä ammattilaiseksi yliopistouransa päätteeksi mutta silloin Vesey ei suostunut sopimukseen Sabresin kanssa. No nyt saavat ainakin vuodeksi Veseyn ilman että tarvitsisi neuvotella sopimuksesta.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Bob jutteli hetki sitten et Panarin ei ainakaan mene Floridaan.

Jompi kumpi Isles tai Rangers sit ilmeisesti jollei tuu jtn kunnon ylläripylläriä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Anton Strålman Panthersiin, kolme vuotta ja 16,5 miljoonaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Anton Strålman Panthersiin, kolme vuotta ja 16,5 miljoonaa.

Oliko Strålmanilla joku loukkaantuminen menneellä kaudella? Onhan tuo hyvä puolustaja ollut jo vuosia ja sopimuksessa vuosia ei ole liikaa niin voisi sanoa, että hyvä hankinta panttereilta tämä.
 

viljelmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Habs

Vähän ristiriitaista. Maksetaan se mitä tarjotaan offer sheetillä, mutta voidaan tietenkin keskustella kaupoista. Tietenkin kaikki on kaupan, nähtiinhän se jo Gretzkyn kohdalla.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Hei mä synnyin vasta 1993. En mä tiennyt noista varmuudella kuin Jari Kurrin...

Tikkasen taisin myös hämärästi muistaa pelanneen Oilerssissa mutta siinäpä ne.

Kato sellanen dokkari kuin Kurrin Kolmas! Löytyy DVD:nä ja muistaakseni jossain suoratoistopalvelussa on myös, jos kiinnostaa nuo ajat Oilersin historiassa. Itse olin sillon alakoululainen
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Donskoi ilmeisesti menossa Coloradoon.

Pierre LeBrun‏Varmennettu tili @PierreVLeBrun
Still not a done deal, still some tweaking going on on the AAV, but hearing that Donskoi's deal with Colorado will be for 4 years if they complete it
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Vähän ristiriitaista. Maksetaan se mitä tarjotaan offer sheetillä, mutta voidaan tietenkin keskustella kaupoista. Tietenkin kaikki on kaupan, nähtiinhän se jo Gretzkyn kohdalla.

Useinhan näissä molemmat seurat halauavat treidin mielummin. Saavat tehdä halauamansa sopimuksen ja Canes taas saa itselleen sopivan vastineen. Offer sheetin pelossa ei välttämättä ylihintaa kannnata maksaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös