Free Agent Frenzy – kesä 2016

  • 218 804
  • 818

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Sitten täytyy myöntää että olin väärässä ja näytän urpolta. Noh, joskus niitä virhearvioita tulee :D
Näitä sattuu, ei ole vaarallista. Muistan että Flamesin kannattajatkin kehuivat Schlemkoa samalla lailla hänen siirtyessään ennen viime kautta Devilsiin. Toivotaan että pelaa hyvin myös Sharksissa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Weber Nashvilleen, maybe. Ei ole varmaa.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Näitä sattuu, ei ole vaarallista. Muistan että Flamesin kannattajatkin kehuivat Schlemkoa samalla lailla hänen siirtyessään ennen viime kautta Devilsiin. Toivotaan että pelaa hyvin myös Sharksissa.
Toivottavasti pelaisi hyvin. Toivon että syrjäyttäisi Dillonin. Ja pystyykö Schlemko muuten pelaamaan oikeallakin, mikäli Dillon ei lähdekään mihinkään?
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Penguins jatkaa puolustajien signaamista, nyt vuorossa Chad Ruhwedel.

Arvannette sopimuksen yksityiskohdat.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mukava nähdä, että Centralin päävastustajat tekevät hyviä tai ainakin potentiaalisia hankintoja parantaakseen puutteita tai menetyksiä, mutta Blackhawks & Bowman edelleen luottaa, että yhdellä ketjulla mennään pitkälle. Campbellin dollarit eivät vieläkään ole selvillä eli varmaan sai joku 4 miljoonaa.

Ja kun mun mielestä Blackhawks ei edes tarvinnut puolustajaa.......
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mukava nähdä, että Centralin päävastustajat tekevät hyviä tai ainakin potentiaalisia hankintoja parantaakseen puutteita tai menetyksiä, mutta Blackhawks & Bowman edelleen luottaa, että yhdellä ketjulla mennään pitkälle. Campbellin dollarit eivät vieläkään ole selvillä eli varmaan sai joku 4 miljoonaa.

Ja kun mun mielestä Blackhawks ei edes tarvinnut puolustajaa.......
2-miljoonaa ja vuoden soppari. Ei huono sopimus lainkaan.
 
Mukava nähdä, että Centralin päävastustajat tekevät hyviä tai ainakin potentiaalisia hankintoja parantaakseen puutteita tai menetyksiä, mutta Blackhawks & Bowman edelleen luottaa, että yhdellä ketjulla mennään pitkälle. Campbellin dollarit eivät vieläkään ole selvillä eli varmaan sai joku 4 miljoonaa.

Ja kun mun mielestä Blackhawks ei edes tarvinnut puolustajaa.......
¨
Luulin lukeneeni jostain jo hyvä tovi sitten, että vuosi ja 2milliä. Tuolla hinnalla yksikään joukkue ei jättäisi Soupyä signaamatta.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Vitsi vitsi. Vuosi, kaksisuuntainen ja varmaan minimipalkka?

Kyllä, nimenomaan. Tai siis minimipalkka jos pääsevät NHL:ssä pelaamaan, AHL:ssä varmasti kaikki noista saavat hyvän tilin.

Vielä kun saisivat Quinton Howdenin ja Michael Paliottan tuollaisilla sopimuksilla.
 

3za

Jäsen
Mukava nähdä, että Centralin päävastustajat tekevät hyviä tai ainakin potentiaalisia hankintoja parantaakseen puutteita tai menetyksiä, mutta Blackhawks & Bowman edelleen luottaa, että yhdellä ketjulla mennään pitkälle. Campbellin dollarit eivät vieläkään ole selvillä eli varmaan sai joku 4 miljoonaa.

Ja kun mun mielestä Blackhawks ei edes tarvinnut puolustajaa.......
TSN trackerissä 2 miljoona, en sitten tiedä onko miten spesifiä tietoa.
 

Ralph

Jäsen
Tällä hetkellä näyttää siltä, että ainoa pelaaja, josta Avalanche on kiinnostunut, on Nolan Patrick. Ei sillä, etteikö olisi hyvä lisäys Avalanchen rosteriin, mutta surullista kuitenkin.

Toki myös Blue Jackets, Ducks, Jets, Maple Leafs, Predators ja Stars ovat vielä ilman ainuttakaan uutta sopimusta tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös