Toby Dammit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New Jersey Devils
Olisi kelvannut takaisin Devilsiin!Schlemko. Jee, siinä meidän iso kala :D
Olisi kelvannut takaisin Devilsiin!Schlemko. Jee, siinä meidän iso kala :D
Tom Sestito jatkaa Pittsburghissa vuoden mittaisella, kaksisuuntaisella ja minimihintaisella sopimuksella.
Steve Oleksylle samanlainen jatkosopimus Penguinsin kanssa.
Hienoa, eipähän tule takaisin Devilsiin.David Warsofsky identtisellä sopimuksella takaisin Pittsburghiin.
Oli helposti viime vuonna noiden miljoonien arvoinen.Holy overpayment. Schlemkolle 4-vuotinen ja 2.3 miljoonan sopimus. Mitä ihmettä Doug. Nyt sitten Dillon ulos ja joku starahyökkääjä treidillä sisään?
Wiercioch
Hienoa, eipähän tule takaisin Devilsiin.
Heh, Sheroa kiinnostaa kaikki Penguinsiin liittyvä.Kunhan Shero ei taas harjoitusleirin päätteeksi ryöstä Warsofskyä Penguinsilta, kun olisi matkaamassa waivereiden kautta farmiin.
Heh, Sheroa kiinnostaa kaikki Penguinsiin liittyvä.
Hyvä bottom 6 haku. Toivottavasti Read siirtyy kohta tämän sopimuksen myötä.Weise 4x2.35
No tämä on hyvä kuulla. Olin siis siinä uskossa, että Schlemko on kutospakki joka on juuri tuollainen juuri ja juuri NHL-tasoinen, mutta taitaakin olla siis ihan pätevä kaveri ja olen väärässä? Tämä on ihan mahdollista sillä kauden mittaan taisin katsoa peräti kaksi tai kolme Devilsin peliä, jossa Sharks ei ollut vastakkaisena joukkueena. Jos Schlemko on hyvä vitospakki ja Dillon treidataan niin tämähän on oikein mukava diili.Oli helposti viime vuonna noiden miljoonien arvoinen.
Ei niin hirveän tuttu kaveri kyseessä, niin mahtaako herra pystyä pelaamaan oikealla puolella? Jos puhdas vasemman puolen pakki, niin aika käsittämätön veto. Huskins vol 2?Oli helposti viime vuonna noiden miljoonien arvoinen.
Taisi olla viime vuonna Devilsin kolmospakki, kun Seversonin kausi ei mennyt ihan putkeen. Kertooko sitten enemmän Devilsistä vai Schlemkosta. Mutta pelasi kyllä omasta mielestäni tosiaan hyvän viime kauden. Hyvä kiekon kanssa (taisi tehdä jokusen jatkoaikamaalinkin) ja pärjäsi ihan hyvin omassa päässäkin, yllätti positiivisesti kun en odottanut etukäteen mitään ihmeempää. Mieluummin olisin lahjoittanut Mooren muualle ja pitänyt Schlemkon Devilsissä.No tämä on hyvä kuulla. Olin siis siinä uskossa, että Schlemko on kutospakki joka on juuri tuollainen juuri ja juuri NHL-tasoinen, mutta taitaakin olla siis ihan pätevä kaveri ja olen väärässä? Tämä on ihan mahdollista sillä kauden mittaan taisin katsoa peräti kaksi tai kolme Devilsin peliä, jossa Sharks ei ollut vastakkaisena joukkueena. Jos Schlemko on hyvä vitospakki ja Dillon treidataan niin tämähän on oikein mukava diili.
Sitten täytyy myöntää että olin väärässä ja näytän urpolta. Noh, joskus niitä virhearvioita tulee :DTaisi olla viime vuonna Devilsin kolmospakki, kun Seversonin kausi ei mennyt ihan putkeen. Kertooko sitten enemmän Devilsistä vai Schlemkosta. Mutta pelasi kyllä omasta mielestäni tosiaan hyvän viime kauden. Hyvä kiekon kanssa (taisi tehdä jokusen jatkoaikamaalinkin) ja pärjäsi ihan hyvin omassa päässäkin, yllätti positiivisesti kun en odottanut etukäteen mitään ihmeempää. Mieluummin olisin lahjoittanut Mooren muualle ja pitänyt Schlemkon Devilsissä.