Kyllä tekee Philadelphia olonsa hankalaksi näillä liikkeillä. Vaikkakin leuka hieno mies olisi joukkueen paidassa ja toisi roimasti osaamista keskialueelle. Loistava pelaaja jne. Mutta tämä tarkoittaa kait sitä että sekä Coburn ja Mes ovat lähdössä? Melkoiset paineet kasattaisiin nuorisokaartille alakerrassa. Ja miten tämä vaikuttaa esim Coburnin ja Meszarosin myyntiin ja siihen mitä heistä voidaan saada? Kun muut joukkueet tietävät että Flyersin on pakko tehdä kauppaa niin tarjoukset voivat olla aika surkeita. Mutta pakko tehdä.
Meinataanko kausi aloittaa Masonilla ja luottaa häneen?
Kylläpä nyt Timosen tekemä vuoden sopimus pikkuisen ketuttaa ainakin tuolla hinnalla. Ja lähteekö Max Talbot ja Laughton ottaa hänen paikkansa kokoonpanossa? Mielenkiintoisia kysymyksiä vaikkakaan ei vielä varmaa ole siirtyykö Lecavalier Flyersiin vaikka huhut sitä kovasti kertovatkin. Itse olisin kuitenkin veikannut Kanadalaista joukkuetta.
Itse en tätä siirtoa Holmgerina tekisi vaikka tosiaan hienosta pelaajasta onkin kyse.
Meinataanko kausi aloittaa Masonilla ja luottaa häneen?
Kylläpä nyt Timosen tekemä vuoden sopimus pikkuisen ketuttaa ainakin tuolla hinnalla. Ja lähteekö Max Talbot ja Laughton ottaa hänen paikkansa kokoonpanossa? Mielenkiintoisia kysymyksiä vaikkakaan ei vielä varmaa ole siirtyykö Lecavalier Flyersiin vaikka huhut sitä kovasti kertovatkin. Itse olisin kuitenkin veikannut Kanadalaista joukkuetta.
Itse en tätä siirtoa Holmgerina tekisi vaikka tosiaan hienosta pelaajasta onkin kyse.
Viimeksi muokattu: