No ei taatusti ole.
Paskaa on tää sun ajatukses :D ei ikinä
Se on fucking Homer :D Ei voi tietää.
P.K + Gionta. sanokaa mun sanoneen
No ei taatusti ole.
Paskaa on tää sun ajatukses :D ei ikinä
Se on fucking Homer :D Ei voi tietää.
P.K + Gionta. sanokaa mun sanoneen
Onnistuneen sopparin ja täydellisen aivopierun väliin ei siis sinusta mahdu mitään? Oukei.
Minusta Filppulan sopimus on ihan markkinahintainen sopimus mitä nyt UFA-markkinoilla on ollut trendinä jakaa.
Giontaa? 5 millin caphitillä? Ei ikinä, jos ei sitten Canadiens ota osaa Giontan capista itselleen.
Joka tapauksessa toivottavasti Gionta ei ole kaupan osapuoli, jos sellainen tapahtuisi. Siinä Flyers(Homie) haukkaisi kyllä ison kasan paskaa.
En minäkään noin paljon olisi maksanut. Täälläkin moni puhuu, että aliarvostettu. Mielestäni juuri päinvastoin, eli yliarvostettu. Näkökulmia on monia, mutta onhan tuo jo aivan tolkuton sopimus Filppulalle. Hiukan luulen että kostautuu, eikä voi olla näkymättä vielä Lecavalierin lähdettyä. Toki nyt isot saappaat Vallulle tarjolla, toivotaan että täyttää ne. Hiukan kuitenkin olen skeptinen sen suhteen.
No jos pykälää kovempi pelaaja Weiss lähtee halvemalla summalla kuin Filppula niin on kyllä epäonnistuttu pahasti. Ja en pidä Weissinkään sopimusta mitenkään järin onnistuneena. UFA-markkinoilla on lähtökohtaisesti vain tarjolla huonoja diilejä, mutta silti jotkut seurat onnistuvat silti maksamaan todella reipasta ylihintaa keskinkertaisista pelaajista.
Niin eli itsekin toteat, että UFA-markkinoilla maksetaan ylihintaa. Onhan se tänäänkin nähty niin monen pelaajan kohdalla. Edelleenkin Filppulan sopimus on ihan linjassa tämän päivän muissa sopimuksissa. Ei sen huonompi tai parempi eikä edelleenkään mikään aivopieru, vaikka onkin suomalainen.
Mitä porukka on täällä mieltä tuosta Hamonicin diilistä? Seitsemän vuotta ja pahvin arvo 27 miljoonaa. Minusta Isles ottaa aikamoisen riskin tässä, ei ole noin hyvästä pelaajasta kyse jottako noin paljon pitäisi maksaa. Huti saarelaisten kannalta, sanon ma.
Filppulan sopimus on vain ylihintaisin ja typerin yhdessä Rämön ja Clarksonin sopimuksien kanssa.
Montreal hommaa jonkun Parrosin. Silläkö sitä team toughnessia saadaan jengiin? voi luoja.
Mitä porukka on täällä mieltä tuosta Hamonicin diilistä? Seitsemän vuotta ja pahvin arvo 27 miljoonaa. Minusta Isles ottaa aikamoisen riskin tässä, ei ole noin hyvästä pelaajasta kyse jottako noin paljon pitäisi maksaa. Huti saarelaisten kannalta, sanon ma.
Aijai, Keklu puhuu americcaa. Priceless!
Miten sillä onkin lievä kanadalainen aksentti puheessaan? Nero mieheksi! Paras ulosanti keneltäkään suomalaiselta lätkäjätkältä ikinä.
Ihan oikeasti tykkään tästä kaupasta. Hinta oli mitätön, hyöty taatusti vähän suurempi.
Höpsis. Nyt kuumissa runkosarjamatseissa Torontoa, Bostonia tai Ottawaa vastaan putsataan jää vain 4/5 pelaajalla.
Ihan oikeasti tykkään tästä kaupasta. Hinta oli mitätön, hyöty taatusti vähän suurempi.