Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Olin nakkikattilassa, Norrena ei kyllä vakuuttanut, eikä Hostikka tappara pelissä.
Orastava maalivahti probleema?
Katso peli selvin päin narulta, niin huomaat, ettei TPS hävinnyt Norrenan takia.
Olin nakkikattilassa, Norrena ei kyllä vakuuttanut, eikä Hostikka tappara pelissä.
Onko teitä Norre vakuuttanut näissä pelaamissaan otteluissa? Minua ei juuri, vaikka toisaalta on välillä ottanut erinomaisia koppeja sekä pitänyt joukkuetta välillä pystyssä. Plussaa myös hienosta mailapelaamisesta mitä tulee yleensä liigan veskarien mailapelaamiseen. Silti, en jotenkin saa sellaista varmuutta mv-pelaamisessa katsoessani peliä kun Norre on maalissa kuin vaikka mitä se oli parhaimmillaan Engrenin aikaan. Ei tässä maalivahtikaupoille tarvitse lähteä, mutta epävarmuus mv-pelissä heijastuu vahvasti myös puolustukseen mikä ei helpota ainakaan virheiden määrää. Vähän jännittää tämä Norre-Hostikka tandem nyt liikaa.
Silti, ei saisi mennä tuollaiset kudit kuin tänäänkin kolmas maali.
Ongelmat ovat tällä hetkellä aivan jossain muualla kun maalivahtipelissä.
Norre ei tappioon ole syyllinen mutta kolmannen maalin kaltaiset vedot pitäisi liigaveskarin ottaa kiinni.
Samoin sivuttaisliike on erittäin huonoa tietyissä tilanteissa.
Tärkeä voitto eilen, pitkälti Norrenan ansiota. Torjuntamäärätkin sitä luokkaa, mitä Engrenillä viime vuonna melkein joka pelissä. Jos vaan saa "jäädytettyä" tasonsa tähän, niin ei ole minkäänlaista hätää.
Minun mielestäni maalivahdilla on paljon suurempi kumpu noustavanaan, kun lopettamisen jälkeen palaa takaisin. Siellä on nimittäin pääkopassa tehtävä aika isoja muutoksia, taas. Maalivahti on mielestäni erillainen urheilija kun kenttäpelaajat, pääkopalla minusta paljon suurempi osuus.
Norrena kerran jo lopettaessaan antoi päälleen tietyn vapauden, mutta sitten täytyikin uudestaan ladata sinne se kilpailuvietti ja keskittyminen. Ja minusta tässä nyt ei ihan ole Norrena onnistunut. Keskittyminen ei ole sataprosenttista mikä taas näkyy ajoittaisena hapuiluna ja "kadoksissa" olona.
Ja niin valitettavaa kuin se onkin, mutta Norreenalla emme tule tästä suosta nousemaan.
Syyllinen ei ole täysin Norrena, vaan pelaajahankinnoista vastaavat. Mentiin keväällä sitten taas siitä mistä aita oli matalin.
Itse olen pelannut maalivahtina jo 17 vuotta ja voin kyllä viestisi allekirjoittaa. Paljon on pääkopasta kiinni, mutta loukkaantumiset/kivut vaikeuttavat juuri pääkopan toimintaan valtavasti. Olen juuri tällä hetkellä sairaslomalla leikkauksen takia joka teki juuri tämän.
Ei koskaan tiennyt koska jalka vihlaisi, joten liikkeet hidastui ja ääritilanteiden pelaaminen heikkeni, kaikki kivun "pelosta"
Uskonkin, että tuolla Norren vammalla voi olla hyvin suuri rooli tämän kauden otteissa. Ei se välttämättä ole valtavan suuri vamma, mutta uskon sen vaikuttavan nimenomaan henkiseen puoleen ja siitä syystä olen paljolti Sunnuntain kanssa samaa mieltä