Nyt täytyy sanoa, että olen todella positiivisesti yllättynyt (en siis pelaajaan [ei mitään hajua osaako tämä kundi pelata, joten off-topiccia pukkaa]) siihen, miten meidän kirjoittajat ovat tähän hankintaan reagoineet.
Selasin jokaisen tähän ketjuun tähän mennessä kirjoitetun viestin, ja dumaaminen, räyhääminen ja nenän vartta pitkin
kirjoittelu oli aika lailla minimissään. Kaikki antavat reilun mahdollisuuden, vaikka kortteliliigasta pelaaja tuleekin.
Tällaista toivoisin palstalle enemmän, niin ehkä ne täältä ilmapiirin takia poistuneet ja hieman takavasemmalle siirtyneet kirjoittajat uskaltaisivat pikkuhiljaa kaivautua koloistaan takaisin mukaan värittämään tätä meidän värikirjaa. Kiitos!
Lisäksi nämä mun (minäminäminä) aloittamat "Töppö Möttönen HIFK:ssa" -rakenteiset pelaajaotsikot ovat voimissaan - siitäkin olen tosi tyytyväinen, sillä mun mielestä se tuo paljon selkeyttä ja ryhtiä IFK-puolen yleisilmeeseen.
@McBean on muistaakseni näitä pelaajien ketjunavauksia rustannut useampia, joten hänelle iso käsi, että jaksaa pitää kyseistä tapaa yllä.
No otetaan nyt vielä off-topicin ulkopuolelta yksi huomio, eli tosiaan taitaa paikata Luhankaa, mutta ei mua haittaisi ainakaan yhtään, jos osoittautuisikin vahvistukseksi.
EDIT: Ihan en ehtinyt koko viestiä kirjoittaa kun alkoi tulemaan Granbergille savea niskaan. No ehkä tästä nyt saa ihan snadisti pelihousuja repiäkin, kun on kuitenkin hankintapoliittisesti aika erikoinen naaraus.