Frans Nielsen, Mikkel Bödker ja Philip Larsen Lukkoon

  • 153 228
  • 457

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Onko nuo kommentit otettu suoraan Länskäristä vai käykö siinä jutussa ilmi jotenkin se, että tanskalainen toimittaja on jututtanut Larsenia?
Käsittääkseni Larsen ja Bödker lensivät Frankfurtin kautta ison veden taakse. Voihan se olla, että toimittaja oli kentällä odottamassa kun pojat Saksaan saapuvat. Mutta oletettavasti tuo on käännös L-S:n tekstistä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Onko nuo kommentit otettu suoraan Länskäristä vai käykö siinä jutussa ilmi jotenkin se, että tanskalainen toimittaja on jututtanut Larsenia?

Ei sillä, ettenkö uskoisi Philipin puheiden olleen vilpittömiä.

Tolla asialla ei ole oikeastaan mitaan merkitysta. Lehdillahan on tapana lainatata toistensa juttuja ja nettiaikana varsinkin. Minulla ei ole pienintakaan epailysta Larsenin vilpittomyydesta. Tuntuu, etta han seisoo todella vakavana siina rivissa ja on otettu saamastaan yllatyshuomiosta.

RB:n videoklippikin on julkaistu. Hieno juttu sekin.

Kun olen jonkun verran seurannut Tanskan lehdistoa tana aikana, kun juutit Raumalla pelasivat, niin heidan menstyksensa on ollut iso juttu siella. Suomalaista latkaa kun kumminkin katsotaan viela pikkasen ylospain omaan maahansa verrattuna. Vaikka tekijamiehia siletakin loytyy.

Viela se, etta nythan nama kaikki taisivat pelata junnuaikana tai ennen NHL draftausta Ruotsissa Frolundassa tai Malmossa. Siina pieni vinkki Lukon toimistolle. Tanskasta voi saada kovia pelimiehia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En minä kyllä usko että nuo Larsenin puheet pelkkää kohteliaisuutta ja perus-jargonia olivat. Vaikka olisi miten NHL-ammattilainen ja kaiken kokenut tähtipelaaja niin kyllä minä vaan luulen että aika iso osa ihmisistä olisi ihan jumalattoman otettuja tuollaisesta huomionosoituksesta. Ja kun nämä Tanskan pojat eivät kuitenkaan NHL-tasolla vielä mitään tähtiä ole eivätkä varmasti ole tottuneet mihinkään tähden kohteluun muualla kuin ehkä korkeintaan kotimaassaan, niin luulisi tulleen aika yllätyksenä sen miten heidät otettiin Raumalla vastaan (ja ennen kaikkea sen minkälaiset jäähyväiset heille jätettiin).
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
Eiköst nyt kuuluisi manata, että kaikki ne oli ihan flegupaskoja ja parempi että lähtivät, niin oikeat Lukon pelaajat saavat vastuuta.
Niitä vittu mihinkään tarvittu ku meil on taskulämmin Kossu, kepappi-Koskine ja yhden tähden Jasu.

Mul on ikävä jo noita Lego-ukkoja.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli näemmä YLE Puheellakin huomattu että Lukossa pelasi tanskalaisia työsulun aikana. Tuskin kolmikosta noiden 27-29 pelatun pelin aikana puhuttiin Kiekkokierroksella yhteensäkään niin paljon kuin yksistään tänä iltana. Parempi tietysti myöhään kuin ei silloinkaan.

Olin hämmästynyt siitä, että ihan oikeasti sekä studion puupää ja Esa Keskinen sekä Kuopion pelin selostaja olivat valtavan yllättyneitä siitä että Lukko pelin voitti. Kyse ei ollut siitä että sarjassa alempana oleva voittaa sarjan kärkipäässä majailevan joukkueen, vaan kyllä pölkkypäiden asenne tuntui olevan se ettei Lukon enää pitänyt yhtään peliä voittaa tällä kaudella.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin hämmästynyt siitä, että ihan oikeasti sekä studion puupää ja Esa Keskinen sekä Kuopion pelin selostaja olivat valtavan yllättyneitä siitä että Lukko pelin voitti. Kyse ei ollut siitä että sarjassa alempana oleva voittaa sarjan kärkipäässä majailevan joukkueen, vaan kyllä pölkkypäiden asenne tuntui olevan se ettei Lukon enää pitänyt yhtään peliä voittaa tällä kaudella.
Samaa tuli kuunneltua. Keskinen siinä sitten selitteli moneen kertaan kuinka huanosti oli Kalpa valmistautunut otteluun ja se näkyi ottelun alussa ja lopputuloksessa. Ei siis Lukon hyvyyttä vaan Kalpan laiskuutta. Kuopion selostajan kuunteleminen on aina yhtä huvittavaa, vetää niin vitusti kotiin päin ja lässyttää maailman vääryyttä jokaikisestä Kalpalle vihelletystä jäähystä ym. Kehui tosin rehdisti Lukon hyvää ilmettä ekassa erässä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onneksi löin vetoa Lukon puolesta. Oli nimittäin niin täydelliset ennusmerkit ilmassa Lukon voitolle. Kotijoukkue joka on itseluottamuksensa huipulla kohtaa joukkueen, joka on juuri menettänyt parhaat pelaajansa. Ei tarvita kuin muutama vähemmin peliin huonosti valmistautuva kaveri ja KalPan peli oli sekaisin. Tähän lisättynä se valtava näyttämisen halu mikä oli Lukon pelaajilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös