En teineistä tiedä, mutta kyllä se mun mielestä on ainakin varsin herkullista, että vastustajien parhaat pelaajat häippäsevät ja oman jengin osakkeet paranevat. Päästään taas näkemään näiden jengien oikea taso.
Hah, niin. Eli kunhan liiga on riittävän huono niin omatkin pärjäävät. Tosin eivät kehity, koska eivät joudu yrittämään täysillä koko aikaa ?
Itse olen tyytyväinen Tanskan poikien visiittiin, niin Raumalla kuin muuallakin. Näyttivät piskuisesta Tanskasta, että ei se lätkä ole vain pohjoisen erityisoikeus. Nyt vaan pitäisi ottaa reippaasti mallia tekemisestä. Ehkä täällä Suomessa ollaan taas yllättäen tyydytty viime vuoden MM-kultaan, jotta tietynlaista kehitysaskeleiden ottamista tunnutaan jopa pelkäävän. Vai millä hemmetillä selittää Harri Rindellin valmentajapesti junnumaajoukkueessa, kenties kovimman joukkueen peräsimessä?
T.Elo kommentoi, että "Menikö treenipelit liian hyvin?" No, se on nimenomaan valmennuksesta kiinni, että osaa valmistella pelaajat peleihin ja hra Kiva ei ole kyllä oikea mies siihen hommaan ollut tietääkseni koskaan.
Smörrebröd sentään! Nyt on turha kitistä lähtijöiden perään. Sen sijaan pitää tarkentaa katse stunttaajiin, kenellä riittää pallit ottamaan sitä pelipaikkaa siellä "kolmos"-kentässä.