NHL:ltä uusi sopimusehdotus pelaajayhdistykselle | Yle Urheilu | yle.fi
Pistetään nyt tänne, kun koko Lukon kauden pelastus lepää Juuttien harteilla. Jos sopimus syntyy, lentää Lukolta pyyhe kehään.
Mitään arvailua en jaksa enää laittaa, kun olen kyllästynyt tuota sopimusneuvottelua tarkemmin seuraamaan.
Todella vaikea sanoa, miten NHL:n uusin tarjous otetaan vastaan pelaajayhdistyksessa. Kuitenkin nayttaisi silta, etta taas ollaan askelta lahempana sopimusta. Siita huolimatta, etta osapuolten valit ovat kaiketi hyvin kireat ja jopa uusista neuvotteluista sopiminen on vaikeaa.
Joka tapauksessa aika tiimalasissa kay vahiin. Kun minimi on 48 ottelun runkosarja, niin se pitaisi pyorahtaa kayntiin noin 20. tammikuuta. Sita ennen tarvitaan sopimus noin 10 paivaa aikaisemmin, jos ajatellaan, etta pelaajien kotiuttaminen vie kolme paivaa ja viikko varataan harjoitusleireihin.
Toinen deadline on 2. tammikuuta. Siihen mennessa pelaajayhdistyksen on vietava purkamispaatoksensa oikeuteen (ilmeisesti Kaliforniassa). Jos pelaajayhdistys haluaa viela lypsaa lisaa, niin se toteuttaa taman ja panee kaiken sen varaan, etta talla liikkeella saadaan taas aikaan parempi sopimus.
Silti jaisi joitakin paivia aikaa sopimiseen ja yhdistys voisi saada nurkkaan ahdetulta NHL:lta viela pari myonnytysta. Tama kaikki yllaoleva on minun yksityisajatteluani ja puhdasta spekulaatiota pelaajayhdistyksen reaktiota odotellessa.
Kun Lukon tanskalaisten pelit loppuvat sina paivana, kun sopimus on tehty, voipi olla, etta pahimmassa skenaariossa he eivat ole enaa tiistaina Aijansuolla Lukko-TPS pelissa. Tahan en itse kuitenkaan usko. Mutta huomenna Espoossa ovat takuulla laatikossa.
Mita Lukon johto aikoo tehda, jos sopimus syntyy? Ja kuinka nopeasti?