Sekoilu tulee jatkumaan. Luotto Lawsoniin on täysin nolla. Tuskin vetää edes kautta loppuun
Vaikka toivonkin Valen uran jatkumista niin en tiedä haluaisinko nähdä Red Bullilla. Todistettu viimeisen viiden kauden aikana, että kaikilla on siinä vaikeuksia. Toki Bottas varmasti suorituisi paremmin aika-ajoissa ja kolaroisi vähemmän kuin Perez, mutta jotenkin mennyt luotto siihen, että Red Bullin kakkospenkillä voisi pärjätä oikein kukaan.Mä veikkaan että se on Bottas joka menee Red Bull.
En usko minäkään mutta Tsunodasta olisi todennäköisesti nyt hyväksi kakkoskuljettajaksi. Se tuleva maailmanmestari tuskin löytyy tuolta rb junnupuolelta muutenkaan. Hadjar se totisesti ei ole mutta ei kyllä Lawsonkaan. Eiköhän redbull jossain vaiheessa kaappaa sen Verstappenin korvaajan toisesta tallista. Isolla rahalla Norris Russell Leclerc kolmikosta esimerkiksi kenen talli nyt floppaakaan seuraavanaRed Bullin pitää koulia junnuistaan uusi "johtava" kuski siltä varalta että Perstappen häipyy lähiaikoina ja siihen rooliin Tsunodasta tuskin on.
Red Bull pitää arvossa arvaamattomassa Arvid Lindbladia junnuohjelmasta. Hän ajaa ensi kaudella jo formula kakkosissa. On noussut joka vuosi sarjaporrasta ylöspäin, vaikka loppukaudesta on jonkinmoinen sulaminen aina tapahtunutkin. Mutta veikkaan, että jos vähänkään tulosta tulee, niin saa Tsunoda/Hadjar väistyä jo ensi kauden jälkeen Lindbladin tieltä. En sitten tiedä lopulta minkätason lupaus tämä on, mutta Red Bull leiri arvostaa.En usko minäkään mutta Tsunodasta olisi todennäköisesti nyt hyväksi kakkoskuljettajaksi. Se tuleva maailmanmestari tuskin löytyy tuolta rb junnupuolelta muutenkaan. Hadjar se totisesti ei ole mutta ei kyllä Lawsonkaan. Eiköhän redbull jossain vaiheessa kaappaa sen Verstappenin korvaajan toisesta tallista. Isolla rahalla Norris Russell Leclerc kolmikosta esimerkiksi kenen talli nyt floppaakaan seuraavana
Tämä on kaikkinensa ihan hemmetin härö kuvio. Doohan kiinnitetään aivan hemmetin aikaisin, sen jälkeen koko ajan liikkuu huhuja että palli tutisee ja luottoa ei ole vaikkei ole edes kisannut*, ja nyt tämä. Huhut kertoo että Colapinton irroittaminen Williamsilta ei ollut mikään halvin nakki, joten tuskin tuota ihan huvikseenkaan tekivät. Tähän kun lisätään vielä tuo, että Doohanin manageri on Briatore, niin missään ei ole mitään järkeä.Alpine palkkasi Colapinton vara- ja testikuskiksi.
Hiukan saattaa Doohanilla olla paineita nyt kisakuskin paikalla ja vähän haisee, että näinköhän koko kautta edes näkee siellä, kun paljon huhuja siitä, että ei olisi ollut Briatoren ykkösvalinta siihen hommaan.
Hauskaa tästä tekee sen, että Doohanin manageri on...Flavio Briatore itse.
Tsunoda varmasti haluaa itsekin väistyä. Pitkään ajanut kakkostallissa ja joku kokemattomampi kiilaa heti edelle ykköstalliin. Tsunodan tyytymättömyys on tiedossa ja suuntaa ensi kaudeksi muualle. Jos Toyota tulee jollain tavalla mukaan, niin siinä on Tsunodalle varma kohde.Mutta veikkaan, että jos vähänkään tulosta tulee, niin saa Tsunoda/Hadjar väistyä jo ensi kauden jälkeen Lindbladin tieltä.
Alpine palkkasi Colapinton vara- ja testikuskiksi.
Hiukan saattaa Doohanilla olla paineita nyt kisakuskin paikalla ja vähän haisee, että näinköhän koko kautta edes näkee siellä, kun paljon huhuja siitä, että ei olisi ollut Briatoren ykkösvalinta siihen hommaan.
Hauskaa tästä tekee sen, että Doohanin manageri on...Flavio Briatore itse.
Alpinen motoksi sopisi: Never stop the madness. Monta vuotta toiminta ollut aivan sekaisin, eikä se näytä siitä muuttuvan.Tämä on kaikkinensa ihan hemmetin härö kuvio. Doohan kiinnitetään aivan hemmetin aikaisin, sen jälkeen koko ajan liikkuu huhuja että palli tutisee ja luottoa ei ole vaikkei ole edes kisannut*, ja nyt tämä. Huhut kertoo että Colapinton irroittaminen Williamsilta ei ollut mikään halvin nakki, joten tuskin tuota ihan huvikseenkaan tekivät. Tähän kun lisätään vielä tuo, että Doohanin manageri on Briatore, niin missään ei ole mitään järkeä.
* = Tai no kisasi sen yhden kisan (vai oliko niitä kaksi), mutta huhuja kuului jo ennen sitä, ja spekuloitiin sillä että Doohan "testattaisiin" tuossa, juuri siksi että voitaisiin heittää bussin alle.
Kyllä! Ja kaudesta 2026 lähtien hyppäävät vielä Mercedeksen moottoreihin, joten sekin "oma" tuotanto Renaultin myllyjen kanssa loppuu.Alpinen motoksi sopisi: Never stop the madness. Monta vuotta toiminta ollut aivan sekaisin, eikä se näytä siitä muuttuvan.