Hiukan kaksijakoiset fiilikset näistä dokkareista.Huomenna taitaa muuten taas Netflixin F1-dokkarisarja tärähtää ilmoille, kausi 3.
Voisi kuvitella että kauden lopussa Grosjeanin tilanne varmasti aika isolla esissä.Josko muutaman tälläisen herkullisen sananvaihdon tai tunteen purkauksen uusi kausi toisi.
Voisi kuvitella että kauden lopussa Grosjeanin tilanne varmasti aika isolla esissä.
Uusille faneillehan tuota sarjaa tehdään ja siinä mielessä se osuukin maaliin.
Taitaa koko F1:sen oma mediatuotanto tehtävän "uusien fanien ehdoilla", siis poppoolle, joille M. Verstappen on lajin veteraani ja V8-aikakausi kaukaista menneisyyttä. "Nimimerkillä formuloita kaudesta 1998 seuranneena snobina".
Toisaalta, niinkuin joku kyseisen youtube-klipin kommenteissa kirjoittaakin, "Kimi gets 2 seconds of screen time, and absolutely owns the whole seeries", niin olisihan DTS voinut hyödyntää juuri tätä kulmaa, eli korostettu sitä, miten Kimiä ei kiinnosta vittujakaan. Koska sehän se on Kimin brändi ja osa myös F1:n brändiä viimeisen 20 vuoden ajan, samalla kun siellä on 100kpl kaikenmaailman gaslyjä voinut käydä kertomassa miten on jännää ja mennään kovaa ja voittaminen kiinnostaa.En usko, että Kimiä kiinnostaa olla Drive to Survive -dokkareissa sen enempää mitä statistina vilahtaa jossain ja se on varmasti Alfa Romeollekin täysin ok. Kyseessä on kuitenkin jenkkidokkari joka on tehty ensisijaisesti lajin mielenkiintoa kasvattamaan Pohjois-Amerikassa tyypillisine draamanhaun tehokeinoineen. Kohtaus missä haastatellaan kuskeja yksitellen kertomaan lajin vaativuudesta, tiivistää tilanteen täydellisesti. Siinä missä muut heittävät bensaa liekkeihin ja paatoksellisesti avautuvat F1-sarjan puristuvan heistä kaiken irti, Kimi toteaa vaan: "It's more like a hobby to me".
Luin "Suzuka with balls", että mitä?! Suzuka niitä kiviä vaatii eikä tuommoinen lätyskärata, ja sitten luin oikein. Minun silmiin näyttää järkyttävän huonolta, mutta olenpa ennenkin ollut vahvasti väärässä."Suzuka with walls". Periaatteessa hankala ohittaa, mutta noista nopeista mutkista voi päästä hyvin ohi jos DRS laitetaan vaikka tuolle kaarevalle takasuoralle ennen viimeistä neulansilmää.
Sinänsä radalle peukkua, mutta huolestuttaa miten kapea tuo on. Pahoin pelkään, että jonossa ajelua luvassa...Luin "Suzuka with balls", että mitä?! Suzuka niitä kiviä vaatii eikä tuommoinen lätyskärata, ja sitten luin oikein. Minun silmiin näyttää järkyttävän huonolta, mutta olenpa ennenkin ollut vahvasti väärässä.
Sekin vielä turva-auton perässä kun seinät varmasti kerää kärryjä.Sinänsä radalle peukkua, mutta huolestuttaa miten kapea tuo on. Pahoin pelkään, että jonossa ajelua luvassa...
Höpönlöpön mitään anteeksi kumartelua! Vielä jos ja kun Hamilton on hiljaa jostain ihmisoikeuksista Saudeissa, Mersun myynti nousee kohisten. Ihan kuin niitä ei varmasti nytkin mene ihan kohtalaisia määriä, eikä malliston hinnat alkaen päästä.Ja en pidättelisi hengitystä odottaessani kuinka nopeasti Saudiprinssien tuontiorjat siirtää autot ulos radalta. Voi toki olla, että raipparangaistuksen uhalla benchmark on otettu Monacosta ja kaikki on hienoa ja blingiä.
Ja anteeksi jos joku nyt pahoitti tästä mielensä, pyrin tarkoituksella kärjistämään kun omasta mielestä Formuloiden ei pitäisi missään nimessä kuulua tuonne.
Money talks, bullshit walks.
Vielä jos ja kun Hamilton on hiljaa jostain ihmisoikeuksista Saudeissa
Jos ei kolmannellakaan kaudella suomalaiset pääse yhtään parrasvaloihin, niin jo on kumma. Ihmettelin jo viime kaudella miksei Kimin ympärille rakennettu mitään, kun oli lajilegendan ja koko sarjan suosituimman kuskin mahdollisesti viimeinen kausi. Ehkä tällä kaudella.
Kimi tosin ei varmaan varsinaisesti kutsu kameroita lähelle.
Mututuntumaan. Ainakin Instagramissa kaikki F1:n Kimi-päivitykset ovat aina ihan liekeissä kommenttikentässä ja Kimiin liittymättömiinkin postauksiin pusketaan Kimi-fanitusta. Eikä kommentoijina ikinä ole suomalaiset.Mihin perustat ajatuksen Kimin suosiosta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä muistan miekkosen voittaneen jonkun faniäänestyksen joskus vuosia sitten, mutten ole sen jälkeen nähnyt missään mitään aiheesta.
Mäkin muistan kun Grosjean meni kaiteesta läpi, niin ensimmäisenä painoi peukulla tiimiradion päälle ratista ja huusi vittua. Hienosti vedetty Netflix.@Giroux Grosjeanikin ehti Bahrainin kolarissa huutaa Netflixin mukaan vittua radioon. Muutenkin noita tiimiradioita ollaan ihan hienosti miksattu miten sattuu ja jopa kaivettu jostain 2019 kaudelta ja yhdistetty 2020 kisatilanteisiin.
Renkaan lämmittimet ovat suomentajan mukaan "peittoja" ja imusta puhuttaessa käytetään jatkuvasti "hinaus" termiä.
Ekiä oli kiva kuunnella. Vähän jaaritteluksihan 75-vuotiaan Mustakarin jutut menivät, mutta hän on aito racing-mies ja rauhallisemmassa ympäristössä edelleen pätevä keskustelija. Kirjoittajana Mustakari on aina ollut hyvä, koska on mainosmaailmasta formuloihin tullut.Mikäli joku haluaa kuunnella suomenkielisen kausiennakon niin sellainen löytyy tällä hetkellä esimerkiksi, Shikaani Podcastista, suomen F1 Podcastista, sekä Sporttimeistereista. Jälkimmäisessä vieraanaa Erkki Mustakari ja Juuso Taipale.