Formula 1 – liveseuranta

  • 1 142 872
  • 23 229

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
No niin, safety car.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hamilton nöyryytti 4 kierroksessa tallikaverinsa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Se on muuten Hamilton ohi Perezistä kun turva-auto poistuu. Sen jälkeen kisataan ykköskuskit ja kakkoskuskit keskenään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ne ketkä sanovat aina että Hamiltonilla paras tuuri ja blablabla. Nyt seuratkaa tarkkaan kuinka tämän aikakauden ja mahdollisesti kaikkien aikojen paras kuljettajan tekemistä.
Minä olen puhunut Hamiltonin hyvästä tuurista, mutta sehän ei tarkoita, että en pitäisi Hamiltonia hyvänä kuskina. Olen aina sanonut, että Hamilton on sarjan paras kuski tai korkeintaan Max menee ohi. Ei tässä tämän hetken suorittamisessa ole mitään erityisen yllättävää, koska onhan tuota Hamiltonin timanttista tekemistä nähty jo todella monta vuotta.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Oon alkanut kauden edetessä jopa toivomaan että hämis voittaa mestaruuden kun se on kerrankin oikeasti kovilla tuossa mestaruustaistosssa
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän tuo autokin kulkee nyt ihan vitusti jostain syystä juuri tässä kisassa.

Kyllähän se kulkee kun on uusi moottori ja kuski, joka osaa ajaa ne mutkat paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös