No nyt tuli helpolla turva-auto
Nyt oli taas Hamiltonia parhaimmillaan.Nyt ne ketkä sanovat aina että Hamiltonilla paras tuuri ja blablabla. Nyt seuratkaa tarkkaan kuinka tämän aikakauden ja mahdollisesti kaikkien aikojen paras kuljettajan tekemistä.
Bottas on nöyryytetty paska, jälleen kerran :DOli pakko avata jatkoaika vain nähdäkseni onko @Weekend_Warrior kehissä :D
Kuka on Waltteri?Toto: Waltteri, yritä nyt ymmärtää, sinun pitää olla nopeampi. Pysy Hamiltonin perässä. Lol.
Minä olen puhunut Hamiltonin hyvästä tuurista, mutta sehän ei tarkoita, että en pitäisi Hamiltonia hyvänä kuskina. Olen aina sanonut, että Hamilton on sarjan paras kuski tai korkeintaan Max menee ohi. Ei tässä tämän hetken suorittamisessa ole mitään erityisen yllättävää, koska onhan tuota Hamiltonin timanttista tekemistä nähty jo todella monta vuotta.Nyt ne ketkä sanovat aina että Hamiltonilla paras tuuri ja blablabla. Nyt seuratkaa tarkkaan kuinka tämän aikakauden ja mahdollisesti kaikkien aikojen paras kuljettajan tekemistä.
Nyt oli taas Hamiltonia parhaimmillaan.
Mua kiinnostais kyllä tietää, että mitä Valtteri on sulle tehnyt. Sen verran henkilökohtaiselta tää sun meno on jo pitkään vaikuttanut.Bottas on nöyryytetty paska, jälleen kerran :D
Kyllähän tuo autokin kulkee nyt ihan vitusti jostain syystä juuri tässä kisassa.
No nyt tuli helpolla turva-auto
No kyllä se Hamiltonin alla kulkee ihan vitun nopeasti, koska on niin hemmetin kova kuski.Kyllähän tuo autokin kulkee nyt ihan vitusti jostain syystä juuri tässä kisassa.