Formula 1 – liveseuranta

  • 1 144 868
  • 23 229

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pari kuukautta sitten tuon Mersun piti olla lähes ajokelvoton, mutta nyt se on taas auto ilman vertaista. Noh, toivotaan, että rata oli vaan sopiva.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.
Päinvastoin, viihdyttäväähän tuota sirkusta on seurata.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bottas saa lisäpisteen sitten kuitenkin, Verstappenin kierros hylätty.
 

teppana

Jäsen
En tiedä, mutta jos se niin paljon rassaa niin ei muuta kuin arvioimaan.

Kyllä nyt meni näemmä ihon alle. Oli mauton kommentti ehkä, mutta come on.

Ai mitä come on? Eikö paskoista kommenteista saa enää antaa kyynärpäätä? Muistaakseni se en minä ollut joka alkoi alatyylisesti arvpimaan kuskien puolisoiden ulkonäköä.

Ei kai se mun vika ole, jos sulla menee vetelät housuun kun jatkokysymyksiä tulee. Itse olisin ehkä vähän nöyremmällä kannalla jos olisi tullut möläyteltyä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Näköjään kovemmilla renkailla Mersu on edelleen kurko. Sama tarina luultavasti edessä taas viikon päästä Barcelonassa, siellä nyt ei tosin tule ikinä edes turva-autoa.

Oli toiveikas fiilis parin ensimmäisen kisan jälkeen, mutta enää en ole ihan niin varma.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mitä nuo nyt selittää? Hamilton ei ajanut karkuun Valelta? Heti kun ohi pääsi niin useampi sekunti tuli eroa heti. Ei tietenkään ajanut valtavaa eroa, mutta oli selvää ettei Valtteri enää ohi mene.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.

Ei mennyt pilalle, vaikka Hamilton-negailija kai olen itsekin.

Kisana tämä ei kyllä yltänyt viime kauden kisan tasolle, se on suurin pettymys.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mazepin taisi viedä Driver of the day-tittelin, kun ei ole ruudussa näkynyt.
 

teppana

Jäsen
Ei Vale mikään tusinakuski ole, mutta se tietty aggro sieltä puuttuu mikä Mikalla ja Kimillä oli. Erot parhaiden välillä on pieniä ja usein se ero tulee juuri sieltä korvien välistä. Räikkönen parhaimmillaan repi autosta irti sellaista suoritusta että mentiin hitaammalla autolla nopeamman ohi. Valtteri tuntuu usein ulosmittaavan vain sen auton suorituskyvyn. Lopullinen puristus puuttuu.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai mitä come on? Eikö paskoista kommenteista saa enää antaa kyynärpäätä? Muistaakseni se en minä ollut joka alkoi alatyylisesti arvpimaan kuskien puolisoiden ulkonäköä.

Ei kai se mun vika ole, jos sulla menee vetelät housuun kun jatkokysymyksiä tulee. Itse olisin ehkä vähän nöyremmällä kannalla jos olisi tullut möläyteltyä.

Mitkä löysät? Ei tee ollenkaan vaikeeta myöntää, jos menee joskus paskempi viesti ilmoille. Nyt sellainen meni, mutta entäs sitten. Saat sä siihen kiinni jäädä jos haluat, aivan sama mulle.

Mutta itse asiaan: olipahan tylsä kisa lopulta. Kun Bottas-juna oli ohitettu, ei ohituksia kärjessä enää nähty. Näyttää siltä, että Bottaksen ainoa tapa voittaa on se että Hamilton ja Verstappen keskeyttävät. Ei vaan riitä muuten.
 

teppana

Jäsen
Mitkä löysät? Ei tee ollenkaan vaikeeta myöntää, jos menee joskus paskempi viesti ilmoille. Nyt sellainen meni, mutta entäs sitten. Saat sä siihen kiinni jäädä jos haluat, aivan sama mulle.

Mutta itse asiaan: olipahan tylsä kisa lopulta. Kun Bottas-juna oli ohitettu, ei ohituksia kärjessä enää nähty. Näyttää siltä, että Bottaksen ainoa tapa voittaa on se että Hamilton ja Verstappen keskeyttävät. Ei vaan riitä muuten.


Eiköhän tosiaan lopeteta tähän. Mauton ja paska läppä. Selkärankaa jos olisi, siitä voisi jopa ottaa vastuun. Mutta jos Valavuorimaisesti nostetaan kättä pystyyn virheen merkiksi niin mikäs siinä. Hyvää jatkoa jos oma ei riitä ja niin edelleen.

Kisan analyysistä samaa mieltä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.
Mitäsh sitä thuli shanottua?! Get in there Lewis -fraashin myötä shaa ottaa vielä aimo napshun jallua *hik*
 

Hexa

Jäsen
Ei Vale mikään tusinakuski ole, mutta se tietty aggro sieltä puuttuu mikä Mikalla ja Kimillä oli. Erot parhaiden välillä on pieniä ja usein se ero tulee juuri sieltä korvien välistä. Räikkönen parhaimmillaan repi autosta irti sellaista suoritusta että mentiin hitaammalla autolla nopeamman ohi. Valtteri tuntuu usein ulosmittaavan vain sen auton suorituskyvyn. Lopullinen puristus puuttuu.
Onko lopulta edes kyse puristuksesta, vaiko vain luontaisesta nopeudesta mistä se pieni ero tulee Hamiltoniin. Ero ei ole kuitenkaan niin suuri kuin luullaan. Onhan Vale myös pystynyt joskus voittamaan Hamiltonin. Mutta kyllä Hamilton nauttii myös ykköskuljettajan statusta tallissa ja palvelu on sitä kautta hieman parempaa hänelle.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ulkona keli aivan karmea, mutta onneksi saa pistää Löfbergsit tippumaan ja harjoitukset päälle.
Espanjan GP olisi edessä eli ennakkoon aina kauden tylsin kisa. Toivottavasti aurinko paistaa tänä vuonna risukasaan (tai no toivottavasti ei paista aurinko vaan sataisi) ja saataisiin kohtalainen kisa aikaan.

Viime viikolla sai menettää kunnolla hermonsa niin Aika-ajoissa kuin kisassakin Kimin suorituksiin. Jospa tällä kertaa olisi tarjolla jotain parempaa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kubica perkele. Tuli puun takaa itselle että korvaa Kimin FP1:ssä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Semi-mielenkiintoista, että Kubica tässä vaiheessa uraansa jaksaa toimia testikuskina. Viime vuonnahan kaveri veteli myös näitä FP1:siä. Huikea ura ja mahtava paluu 2019 kuninkuusluokkaan. Pätäkkää lienee tarpeeksi loppuiän luksuselämään, mutta jos ajohaluja riittää, niin paikka luulisi löytyvän tyyliin DTM:stä tai Formula E:stä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös