Päinvastoin, viihdyttäväähän tuota sirkusta on seurata.Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.
Aika hylättiin VerstappeniltaKyllä Mersu nyt ihan itse hölmöili Maxille ylimääräisen pisteen. Todella typerästi tehty.
En tiedä, mutta jos se niin paljon rassaa niin ei muuta kuin arvioimaan.
Kyllä nyt meni näemmä ihon alle. Oli mauton kommentti ehkä, mutta come on.
Näemmä, mutta ei poista sitä, että annettiin Maxille myös mahdollisuus yrittää nopeinta.Aika hylättiin Verstappenilta
Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.
Jep, samaa itsekin ihmettelin kun Valtteri otettiin kierros liian aikaisin sisään.Näemmä, mutta ei poista sitä, että annettiin Maxille myös mahdollisuus yrittää nopeinta.
Ai mitä come on? Eikö paskoista kommenteista saa enää antaa kyynärpäätä? Muistaakseni se en minä ollut joka alkoi alatyylisesti arvpimaan kuskien puolisoiden ulkonäköä.
Ei kai se mun vika ole, jos sulla menee vetelät housuun kun jatkokysymyksiä tulee. Itse olisin ehkä vähän nöyremmällä kannalla jos olisi tullut möläyteltyä.
Mitkä löysät? Ei tee ollenkaan vaikeeta myöntää, jos menee joskus paskempi viesti ilmoille. Nyt sellainen meni, mutta entäs sitten. Saat sä siihen kiinni jäädä jos haluat, aivan sama mulle.
Mutta itse asiaan: olipahan tylsä kisa lopulta. Kun Bottas-juna oli ohitettu, ei ohituksia kärjessä enää nähty. Näyttää siltä, että Bottaksen ainoa tapa voittaa on se että Hamilton ja Verstappen keskeyttävät. Ei vaan riitä muuten.
Mitäsh sitä thuli shanottua?! Get in there Lewis -fraashin myötä shaa ottaa vielä aimo napshun jallua *hik*Get in there Lewis, nasulia! Toivottavasti ei mene Hamilton-negailijoiden vapun jälkeinen sunnuntai nyt aivan piloille, ehkäpä kehitetyt juomapelit auttavat.
Onko lopulta edes kyse puristuksesta, vaiko vain luontaisesta nopeudesta mistä se pieni ero tulee Hamiltoniin. Ero ei ole kuitenkaan niin suuri kuin luullaan. Onhan Vale myös pystynyt joskus voittamaan Hamiltonin. Mutta kyllä Hamilton nauttii myös ykköskuljettajan statusta tallissa ja palvelu on sitä kautta hieman parempaa hänelle.Ei Vale mikään tusinakuski ole, mutta se tietty aggro sieltä puuttuu mikä Mikalla ja Kimillä oli. Erot parhaiden välillä on pieniä ja usein se ero tulee juuri sieltä korvien välistä. Räikkönen parhaimmillaan repi autosta irti sellaista suoritusta että mentiin hitaammalla autolla nopeamman ohi. Valtteri tuntuu usein ulosmittaavan vain sen auton suorituskyvyn. Lopullinen puristus puuttuu.