Norris jätti kyllä luukun aivan auki. Kisan kannalta paras mahdollinen tilanne, että Ferrarit ja Leclerc pääsivät kärkeen.Hienosti lähti Norris, ja hienosti ajatti Max Norrisin ulos ja sijalle neljä.
Eli kun Max piti auton radalla niin vika Maxin, mutta kun Sainz tekee saman liikkeen eikä pysynyt itse edes läheskään radalla, niin vika myös Maxin?Tässä on heti ensimmäiseen kymmeneen minuuttiin lyöty tiskiin kaikki ne asiat, miksi tämä laji ei enää paljoa kiinnosta. Asfaltit mutkien ulkolaidassa on aivan perseestä. Samoin kuin toisten ulos ajattaminen mutkissa. Verstappen käytti molempia komeasti hyväkseen. Ensin mestaruusuhka ulos ykköskurvissa ja heti perään ajaa itse kymmeniä metrejä pitkäksi kelaten vauhtia niin, että ehti Saintzin eteen. Ja koko homman kruunaa turva-auto, kun virtuaalinen olisi riittänyt.
Sainz antoi paikan takaisin, olisi muuten helposti pysynyt Maxin edellä.Eli kun Max piti auton radalla niin vika Maxin, mutta kun Sainz tekee saman liikkeen eikä pysynyt itse edes läheskään radalla, niin vika myös Maxin?
Ei, vaan Max käytti hyödykseen tätä radan surkeaa ominaisuutta molemmissa tapauksissa. Yhtälailla Sainz ajatti ulos, ei siinä. Näistä olisi oikea tuomio 10sek stop & go niin varmaan vähenisi houkutus. Sen lisäksi, että radan ulkopuolella olisi muuta materiaalia. Niinhän tuossa alkuperäisessä viestissä jo lukee, jos tavaat uudelleen.Eli kun Max piti auton radalla niin vika Maxin, mutta kun Sainz tekee saman liikkeen eikä pysynyt itse edes läheskään radalla, niin vika myös Maxin?
Ja heti meni ohi, tietysti.Perez jumissa B-tiimin Tsunodan takana. Ei ihan lähde.
Niin aina. Toivoisi kyllä Perezille kunnon onnistumista vielä loppukauteen (-uraan?), koska ei hän kuljettajana niin huono ole kuin tämä kausi on näyttänyt.Ja heti meni ohi, tietysti.
No hitto. .Taistele Verstappen! Mestarin ajoa.