Formula 1 – liveseuranta

  • 1 142 368
  • 23 229

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sopii ehkä hieman taas kyseenalaistaa Ferrarin taktisia valintoja. Ei riitä Leclercin kyyti.
Voi myös olla, että kovat vain sopivat RB:lle paremmin kuin Ferrarille. Kuitenkin olisi jäänyt Perezin taakse, jos olisi käynyt varikolla. Max on hajonneella autolla nyt selvästi nopeampi kuin Leclerc, mikä ei täysin selity 5 kierroksen kulumaerolla.

Leclerciltä sitten lopulta vielä ajovirhe ja taidetaan nähdä RB 1-2.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Joo eiköhän tämä ollut tässä. No ainakin Max pääsee vittuilemaan voittajana tuomaristolle, Las Vegasin yleisölle ja muillekin kisan jälkeen.

E: toki ei Checo pääse Leclerciltä karkuunkaan.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toto sanoo Yrjölle, että ajavat nelossijasta. 5 kierrosta jäljellä, Yrjö kuudentena ja vielä 5 sekan rankku taskussa. Ei ainakaan Totolta kunnianhimoa puutu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä olisiko? Toistaiseksi Leclerc on pysynyt hyvin Maxin perässä. AInakin jossain kohtaa Max varmasti haluaa repiä eroa yli 5sek, mutta en tiedä onko vielä yrittänyt.
Mä myönnän, vaikka olen lähes kaikki kisat katsonut ja kaikki kisat Max/RB on voittanut niin isolla erolla kuin on halunnut, niin itsekin hetken uskoin että tänään Ferrari pystyy haastamaan. Tuloksena Red Bullin kaksoisvoitto.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä myönnän, vaikka olen lähes kaikki kisat katsonut ja kaikki kisat Max/RB on voittanut niin isolla erolla kuin on halunnut, niin itsekin hetken uskoin että tänään Ferrari pystyy haastamaan. Tuloksena Red Bullin kaksoisvoitto.
Vauhdin puolesta Ferrari olisi pystynyt haastamaan, mutta ensin kusee talli ja sitten Leclerc itse, niin tässä ollaan. Yllättyneiden lista on hyvin lyhyt.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä myönnän, vaikka olen lähes kaikki kisat katsonut ja kaikki kisat Max/RB on voittanut niin isolla erolla kuin on halunnut, niin itsekin hetken uskoin että tänään Ferrari pystyy haastamaan. Tuloksena Red Bullin kaksoisvoitto.
Kyllähän Ferrari pystyi haastamaan. Olen aika varma, että Charles olisi voittanut ilman viimeisintä turva-autoa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Leclerc näytti Perezille kiveksiään viimeisellä kierroksella.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maxille taisi tulla pyyntö antaa Perezille DRS tuohon loppuun, kun kuultiin vain I'll try, mutta ei saanut tiputettua eroa kuin pariin sekuntiin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Verstappen on voittanut tällä kaudella 18 kilpailua. Mika Häkkinen voitti urallaan 20 ja Kimi Räikkönen 21 kilpailua. Toki onhan niitä kisoja paljon enemmän mitä etenkin silloin Häkkisen aikaan, mutta on tuo silti aika älytön saldo.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maxin kisainssi sanoi tälle, että 2.5 sekuntia pitäisi riittää eli siis pelkästään imuapua Checolle. DRS olisi ollut liian iso riski tuossa kohtaa.
Juuri näin, Verstappen teki sen mitä pyydettiin. Toki eiköhän täällä jo jotkut kehitä teorian tästäkin että Max tahallaan kiusaa Checoa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Verstappen on voittanut tällä kaudella 18 kilpailua. Mika Häkkinen voitti urallaan 20 ja Kimi Räikkönen 21 kilpailua. Toki onhan niitä kisoja paljon enemmän mitä etenkin silloin Häkkisen aikaan, mutta on tuo silti aika älytön saldo.
Onhan se, mutta autojen luotettavuus oli vähän eri luokkaa noina aikoina. Kertoo myös Perezin tasosta jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös