Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Totta toki tämäkin, hankala näitä on vertailla.Onhan se, mutta autojen luotettavuus oli vähän eri luokkaa noina aikoina. Kertoo myös Perezin tasosta jotain.
Totta toki tämäkin, hankala näitä on vertailla.Onhan se, mutta autojen luotettavuus oli vähän eri luokkaa noina aikoina. Kertoo myös Perezin tasosta jotain.
Korjaan itse itseäni, ei ollut by, eli ei yritetty DRS:ää sentään.Tais olla by 2.5sek, jolloin olisi tippunut siihen DRS:n sisään.
Häkkinen vielä voitti aika lyhyellä jaksolla nuo kisansa, tarkistamatta 17 kisaa kolmessa kaudessa tms. Oli niin sanotusti hyvää vääntöä silloin.Verstappen on voittanut tällä kaudella 18 kilpailua. Mika Häkkinen voitti urallaan 20 ja Kimi Räikkönen 21 kilpailua. Toki onhan niitä kisoja paljon enemmän mitä etenkin silloin Häkkisen aikaan, mutta on tuo silti aika älytön saldo.
Vaikka ei se Verstappenin vika ole. Ei taida kyllä gridillä olla ketään muuta kuin Hamilton ketä pystyisi vastaamaan Maxille koko kauden otatuksella, että sinäänsä lienee yhdentekevää ketä toisessa autossa istuu.Totta toki tämäkin, hankala näitä on vertailla.
Charles ja Max ajaneet keskenään kilpaa ihan pienestä pitän. Ehtii siinä vähän kehittyä myös jonkinlaista kemiaa. Kyllä kai kuskit sinänsä tulevat hyvin toimeen keskenään ja kaikki intohimoisia tekemisestään.Vaikka en Maxista juurikaan tykkää, niin sitä arvostan, että Max aidosti rakastaa ajamista ja kilpailua. Ihan kuten Kimikin rakasti. Max puhuu usein muiden kuskien kanssa aika-ajojen tai kisan jälkeen, jolloin huomaa miten intohimolla kaveri tuota hommaa tekee.
Ei se Häkkisen aikanakaan varsinaisesti kakkoskuskien tasosta (Irvine, höhö) ollut kiinni, vaan kilpailun tasaisuudesta edes kahden tallin kesken.Vaikka ei se Verstappenin vika ole. Ei taida kyllä gridillä olla ketään muuta kuin Hamilton ketä pystyisi vastaamaan Maxille koko kauden otatuksella, että sinäänsä lienee yhdentekevää ketä toisessa autossa istuu.
Kauden 1997 viimeisestä kisasta kauden 2001 USA:n kilpailuun, joka ajettiin tuolloin kauden lopussa. Olisiko ollut toiseksi tai kolmanneksi viimeinen kisa. Eli yksi voitto juuri kauden 1997 loppuun, sen jälkeen kolmen kauden aikana 1998-2000 tuli juurikin 17 voittoa ja loput kaksi vielä kaudella 2001.Häkkinen vielä voitti aika lyhyellä jaksolla nuo kisansa, tarkistamatta 17 kisaa kolmessa kaudessa tms. Oli niin sanotusti hyvää vääntöä silloin.
Kun tuo 1997 Jerez oli tietysti helppo muistaa kuten myös uran päätös 2001 niin onnistumisen edellytykset arvaamiselle oli olemassa.Kauden 1997 viimeisestä kisasta kauden 2001 USA:n kilpailuun, joka ajettiin tuolloin kauden lopussa. Olisiko ollut toiseksi tai kolmanneksi viimeinen kisa. Eli yksi voitto juuri kauden 1997 loppuun, sen jälkeen kolmen kauden aikana 1998-2000 tuli juurikin 17 voittoa ja loput kaksi vielä kaudella 2001.
Onhan Lando ja Max myös siivilissä ymmärtääkseni hyviä ystäviä.Charles ja Max ajaneet keskenään kilpaa ihan pienestä pitän. Ehtii siinä vähän kehittyä myös jonkinlaista kemiaa. Kyllä kai kuskit sinänsä tulevat hyvin toimeen keskenään ja kaikki intohimoisia tekemisestään.
Vaikka ei se Verstappenin vika ole. Ei taida kyllä gridillä olla ketään muuta kuin Hamilton ketä pystyisi vastaamaan Maxille koko kauden otatuksella, että sinäänsä lienee yhdentekevää ketä toisessa autossa istuu.
Ei Leclerc ole kyllä vielä esittänyt mitään sellaista, että voisi olettaa hänen taistelevan Maxia vastaan kun ajetaan mestaruudesta, eikä kukaan muukaan poislukien Hamilton. Yksittäisissä kilpailussa on helpompi loistaa kun pitää se taso yllä koko kauden.Hamilton ei kyllä ole mikään vastaaja, ura on selkeästi ehtoopuolella. Kyllä Leclerc oikeanlaisella kalustolla on ykköshaastaja.
Ei Leclerc ole kyllä vielä esittänyt mitään sellaista, että voisi olettaa hänen taistelevan Maxia vastaan kun ajetaan mestaruudesta, eikä kukaan muukaan poislukien Hamilton. Yksittäisissä kilpailussa on helpompi loistaa kun pitää se taso yllä koko kauden.
Siihen ne Bottaksen kampanjatkin kaatuivat, yksinkertaisesti ei vaan rutiinitaso ollut tarpeeksi korkealla, osan kautta pystyi roikkumaan perässä ja toisinaan olemaan jopa edellä.
Sama oikeastaan pätee Norrisiin ja Russelliin, kumpikaan ei ole mitään poikkeuksellistä esittänyt.
Verstappen tulee löytämään kengittäjänsä, mutta jollei se ole Hamilton niin heitän ilmoille väitteen, että kukaan
muu nykygridistä ei tule sitä tekemään ilman ylivoimaista autoa.
Hamiltonilla oli pieni slumppi viimekaudella, mutta tälläkaudella on ajaminen ollut taas selkeästi parempaa ja aikalailla selkeästi edellä Russelia ollut kuluvalla kaudella.Kyllä Hamiltonkin tarvitsee Verstappenin lyömiseen nopeamman auton, niin suvereeni on Verstappen ollut.
Hamilton löysi itse kengittäjänsä ja niin tulee viimein käymään myös Verstappenille, tämä on totta. Siinä vaiheessa Hamilton on jo siirtynyt Mersun nahkatakki-osastolle ja jakelee neuvoja pilttuun suojasta.
Vaikka vähän epäuskottavalta kuulostaakin, mutta todennäköisesti Ferrari on se, joka RB:n tulee lyömään.
Noniin eiköhän oteta nyt kuitenkin välillä ne värilasit pois päästä. "Verstappen on suvereeni", "Hamiltonin ajelut muistuttaa Räikkösen viimeisiä vuosia" yms hahahaKyllä Hamiltonkin tarvitsee Verstappenin lyömiseen nopeamman auton, niin suvereeni on Verstappen ollut.
Hamilton löysi itse kengittäjänsä ja niin tulee viimein käymään myös Verstappenille, tämä on totta. Siinä vaiheessa Hamilton on jo siirtynyt Mersun nahkatakki-osastolle ja jakelee neuvoja pilttuun suojasta.
Vaikka vähän epäuskottavalta kuulostaakin, mutta todennäköisesti Ferrari on se, joka RB:n tulee lyömään.
Noniin eiköhän oteta nyt kuitenkin välillä ne värilasit pois päästä. "Verstappen on suvereeni", "Hamiltonin ajelut muistuttaa Räikkösen viimeisiä vuosia" yms hahaha
Olet kyllä oikeassa tuossa että Ferrari on se joka todennäköisemmin tulee RB:n lyömään. Nyt vaikuttaa paljon paremmalta ja johdonmukaisemmalta heidän tekeminen, ja ilmeisesti ensikaudella tulee olemaan täysin erilainen suunta auton suunnittelussa. Mielenkiintoista nähdä.
Onhan tuo kaveri kyllä aivan omalaatuinen tapaus. Hänen touhujaan kun on katsellut tässä vuosien varrella niin on kyllä heittämällä gridin kuskeista se suurin kusipää. Toki viihde-arvoltaan erittäin mielenkiintoinen tapaus, ja hänestä tavallaan tämän takia paljon tykkäänkin ja toivon että ajaa vielä pitkään.Olipa Max Emilian taas elementissään toisissa harjoituksissa. Taisi käydä tosissaan luonnon päälle, että ekoissa treeneissä sai katsella varikkomuurilta Jake Dennisin ja Isack Hadjarin kurvailuja radalla. Kauhia asia oli, että yksi Williams meni ekojen punaisten lippujen jälkeen edelle jonoon ja sitten toisten punaisten jälkeen puski mersuista ohi seinää nuollen. Toisaalta tätä se on lähiaikoina tehny aikaajoissakin ihan mielensä mukaan.
Vaikuttaa sellaiselta kaverilta joka ei varmasti anna vetoketjussa tilaa kun jostain Isomäen parkkipaikalta pelin jälkeen lähdetään kohti pitseriaa.