Formula 1 – liveseuranta

  • 1 142 317
  • 23 229

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toki mielensäpahoittajille jää päällimmäisenä tunteisiin kuinka Max ei saanut autettua Checoa Leclercin edelle, mutta kukin taplaa tyylillään.
Tuskin mikään talli oikeasti olisi edes harkinnut tuota. Ei Maxia edes pyydetty hidastamaan. Sama homma kuin Leclercin aneluissa viime viikonloppuna. Ei se kakkossija kuljettajissa ole erityisen merkityksellinen, mutta kun kaikki muu oli jo päätetty, niin siihen nyt keskityttiin mediassa. Ei tallit pyytäisi riskeeraamaan kisavoittoa sen takia, että tallikaveri olisi toisena sarjassa. Ainoa syy miksi aiheesta on edes puhetta on Maxin viime viikonlopun perseily.

Varsinkin, kun Checon olisi pitänyt pystyä ihan ajamalla menemään Leclercin ohi. Sekä Ferrari, että RB niin projisoi, mutta ei Checolla henkilökohtaisesti vain vauhti riittänyt. Sekoilut Hamiltonin ohituksessa ja kiinniajaessakin useampi virhe. Ihan omissa käsissä Checolla oli tuo kakkossija tänään. Ei vain riittänyt ja ihan ansaittu kuskien kakkossija Charlesille.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Nähdäkseni en tässä juuri ole puolustellut Maxia, mielestäni Checo ei vaan ansainnut tuon enempää tänään. Ja se mitä Max teki Brasiliassa oli melko noloa, mutta se ei tätä MM-taistoa ratkaissut, vaikka joku täällä niin väittikin.
Nojoo, näinhän se on. Kunhan kehitin tylsän kauden päätteeksi pientä vastakkainasettelua edes täällä palstan puolella. Eiköhän tuolla kaikki saanut sen mitä ansaitsi. Toivotaan, että ensi kaudesta tulee paljon jännittävämpi ja tasaväkisempi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No kyllä mä väitän, että sillon kun Häkkinen ja Schumi ajo, niin ajotaidoilla oli enemmän vaikutusvaltaa. Sillon mestaruudet ratkaistiin ajamalla, eikä millään turva-auto-varikko-undercut pelleilyllä.
Paitsi että vuoden 1998 McLaren oli kauden ensimmäisellä puoliskolla noin sekunnin nopeampi kuin muut tallit. Jacques Villeneuven vauhti tipahti puolitoista sekuntia per kierros maailmanmestaruutensa jälkeen, veikkaisin syyn löytyvän autosta.

Ainahan varikkotaktiikalla on ollut iso merkitys, kymppikoneiden synkimpinä vuosina käytännössä vain varikolla ohitettiin, koska bensalastit olivat erikokoiset.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikaisempaan pahoittelut, mulle tuli joku moka omassa päässä kun laskeskelin, että se Maxin pelleily ratkaisi Checon kakkospaikan, mutta eihän näin käynyt.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Alonso toistaiseksi fp3 keulilla. Oishan tää jo sensaatio jos vauhti kantaa aika-ajoihin vaikka itse kuski on mikä on!
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Alonso toistaiseksi fp3 keulilla. Oishan tää jo sensaatio jos vauhti kantaa aika-ajoihin vaikka itse kuski on mikä on!
Joo kyllä Alonso olisi kiva saada mukaan mestaruustaistoon, mutta toivottavasti ei kuitenkaan mestaruutta nappaa. Se olisi jo vähän liikaa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kyllä nyt jo uskaltaa sanoa, että Aston Martin on real deal. Todella hyvältä näyttää meno.

Mersukin vähän väläytellyt jo vauhtiaan. Tulee huikeat aika-ajot.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä kulkee Aston Martinilla ja Fernandolla, ihan mahtava homma. Alonso vs Verstappen kamppailuissa on potentiaalia olla eeppisiä.

Paljon nähnyt harmitteluita siitä että Sebu lopetti juuri kun Aston Martin tuli kilpailukykyiseksi, mutta itse kyllä näen että Vettel alkoi olla melko gonahtanut ja teki varmasti hänelle hyvää päästä pois tuosta sirkuksesta, vaikka rattimies edelleen todisti olevansakin. Kyllä hän ehti voittonsa ottaa.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Formula 2 sprinttikisa käynnissä, ART-kuljettajat Pourchaire ja Martins tehneet hyvää nousua. Kausi on luultavasti pitkässä juoksussa ihan yhtä päätä, kyllä Pourchaire tuon kaiken järjen mukaan hoitaa.

Boschung johtaa, jahtaa ensimmäistä voittoaan vaikka ajanut tuolla tyyliin yhtä pitkään kuin Alonso ykkösissä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Uusi kausi ja edelleen yhtä huonosti toimiva F1TV, ei minkäänlaista muutosta viime vuoteen. Edelleenkään ei voi peilata iPadilta televisioon, vaan aina herjaa erroria live-lähetyksissä. Jälkeenpäin toimii kyllä. iPhonen kautta sentään peilaus toimii, mutta ärsyttävää aina puhelimella peilailla.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä kulkee Aston Martinilla ja Fernandolla, ihan mahtava homma. Alonso vs Verstappen kamppailuissa on potentiaalia olla eeppisiä.
Olen yllättynyt jos AM on lähelläkään RB:tä, kun Q3 ajettu. Olen toki mielelläni väärässä, mutta laittaisin vieläkin rahani sille, että RB>Ferrari>Aston.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen yllättynyt jos AM on lähelläkään RB:tä, kun Q3 ajettu. Olen toki mielelläni väärässä, mutta laittaisin vieläkin rahani sille, että RB>Ferrari>Aston.
Ferrari näyttä heti, että olen oikeassa, kun Fiatista tippuu lähdössä palasia ja lukot ekaan mutkaan. Oma vika, kun meni antamaan luottoa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pääsevät jatkamaan aika-ajoja tuosta uhkaavasta tilanteesta huolimatta, huojentavaa.
 

Jancky

Jäsen
F1tv katsojille kysymys. F1tv vai international feed? Kumpaa kannattaa katsoa? Viaplayn hylänneenä tuli yllätyksenä että kaksi selostusta ylipäätään vaihtoehtona
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
F1tv katsojille kysymys. F1tv vai international feed? Kumpaa kannattaa katsoa? Viaplayn hylänneenä tuli yllätyksenä että kaksi selostusta ylipäätään vaihtoehtona
Toinen taitaa olla skyn fiidi, mikä on teoriassa se Formulan virallinen feedi, mitä saa kuulla esim. Formulan Youtubessa. Sanoisin, että F1tv parempi, mutta mielipideasia.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Samalla ajalla Sargeant ulos, Norris sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös