Puolueeton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Red Bull Racing
Miksi Hamilton antaisi DRS-edun Rosbergille? Lewiksen kannattaa ajaa vaan maisemaan.Miksi Red Bull antaisi DRS-edun Leclercille? Maxin kannattaa ajaa vaan maisemaan.
Miksi Hamilton antaisi DRS-edun Rosbergille? Lewiksen kannattaa ajaa vaan maisemaan.Miksi Red Bull antaisi DRS-edun Leclercille? Maxin kannattaa ajaa vaan maisemaan.
Tuskin mikään talli oikeasti olisi edes harkinnut tuota. Ei Maxia edes pyydetty hidastamaan. Sama homma kuin Leclercin aneluissa viime viikonloppuna. Ei se kakkossija kuljettajissa ole erityisen merkityksellinen, mutta kun kaikki muu oli jo päätetty, niin siihen nyt keskityttiin mediassa. Ei tallit pyytäisi riskeeraamaan kisavoittoa sen takia, että tallikaveri olisi toisena sarjassa. Ainoa syy miksi aiheesta on edes puhetta on Maxin viime viikonlopun perseily.Toki mielensäpahoittajille jää päällimmäisenä tunteisiin kuinka Max ei saanut autettua Checoa Leclercin edelle, mutta kukin taplaa tyylillään.
Nojoo, näinhän se on. Kunhan kehitin tylsän kauden päätteeksi pientä vastakkainasettelua edes täällä palstan puolella. Eiköhän tuolla kaikki saanut sen mitä ansaitsi. Toivotaan, että ensi kaudesta tulee paljon jännittävämpi ja tasaväkisempi.Nähdäkseni en tässä juuri ole puolustellut Maxia, mielestäni Checo ei vaan ansainnut tuon enempää tänään. Ja se mitä Max teki Brasiliassa oli melko noloa, mutta se ei tätä MM-taistoa ratkaissut, vaikka joku täällä niin väittikin.
Paitsi että vuoden 1998 McLaren oli kauden ensimmäisellä puoliskolla noin sekunnin nopeampi kuin muut tallit. Jacques Villeneuven vauhti tipahti puolitoista sekuntia per kierros maailmanmestaruutensa jälkeen, veikkaisin syyn löytyvän autosta.No kyllä mä väitän, että sillon kun Häkkinen ja Schumi ajo, niin ajotaidoilla oli enemmän vaikutusvaltaa. Sillon mestaruudet ratkaistiin ajamalla, eikä millään turva-auto-varikko-undercut pelleilyllä.
Rwd bull piilottelee. 0.6 sek paalu tulossaAlonso toistaiseksi fp3 keulilla. Oishan tää jo sensaatio jos vauhti kantaa aika-ajoihin vaikka itse kuski on mikä on!
Joo kyllä Alonso olisi kiva saada mukaan mestaruustaistoon, mutta toivottavasti ei kuitenkaan mestaruutta nappaa. Se olisi jo vähän liikaa.Alonso toistaiseksi fp3 keulilla. Oishan tää jo sensaatio jos vauhti kantaa aika-ajoihin vaikka itse kuski on mikä on!
Sehän tässä vähän pelottaaki. Tylsää jos homma jatkuu viime kaudesta samalla kaavalla.Rwd bull piilottelee. 0.6 sek paalu tulossa
Tuhat kertaa ennemmin Alonso kuin Verstappen. Tai ihan kuka tahansa muu kuin Verstappen.Joo kyllä Alonso olisi kiva saada mukaan mestaruustaistoon, mutta toivottavasti ei kuitenkaan mestaruutta nappaa. Se olisi jo vähän liikaa.
Olen yllättynyt jos AM on lähelläkään RB:tä, kun Q3 ajettu. Olen toki mielelläni väärässä, mutta laittaisin vieläkin rahani sille, että RB>Ferrari>Aston.Kyllä kulkee Aston Martinilla ja Fernandolla, ihan mahtava homma. Alonso vs Verstappen kamppailuissa on potentiaalia olla eeppisiä.
Ferrari näyttä heti, että olen oikeassa, kun Fiatista tippuu lähdössä palasia ja lukot ekaan mutkaan. Oma vika, kun meni antamaan luottoa.Olen yllättynyt jos AM on lähelläkään RB:tä, kun Q3 ajettu. Olen toki mielelläni väärässä, mutta laittaisin vieläkin rahani sille, että RB>Ferrari>Aston.
Ilmaista aikaa Ferrarille korjata autoa.Onpa punaiset liput herkässä.
Toinen taitaa olla skyn fiidi, mikä on teoriassa se Formulan virallinen feedi, mitä saa kuulla esim. Formulan Youtubessa. Sanoisin, että F1tv parempi, mutta mielipideasia.F1tv katsojille kysymys. F1tv vai international feed? Kumpaa kannattaa katsoa? Viaplayn hylänneenä tuli yllätyksenä että kaksi selostusta ylipäätään vaihtoehtona