Minä ainakin olen ensimmäisenä jonossa kiittämässä, jos lopetat lajin seuraamisen.
Ota tosta kyynel, voi helpottaa suurta ahdinkoasi.
Minä ainakin olen ensimmäisenä jonossa kiittämässä, jos lopetat lajin seuraamisen.
Mitään ahdinkoa ei toki ole, mutta tämän kaltaiset kommentit vahvistavat näkemystäni.Ota tosta kyynel, voi helpottaa suurta ahdinkoasi.
Mitä nyt enää odotellaan, kisa käyntiin. Sade loppui jo ajat sitten. Vai paskoiko uusi kisajohtaja housuun heti?
Mitään ahdinkoa ei toki ole, mutta tämän kaltaiset kommentit vahvistavat näkemystäni.
Eikö kuljettajat voisi laittaa vaikka polkupyörillä kiertää rataa 78kierrosta?
Apupyörät mukaan ettei vain kukaan kaadu
Töötti pitää olla, semmoinen mikä huutaa tauotta ja saatanan kovaa.Hyvä ehdotus, ehkä apupyörät ja kumipuskurit autoihin?
Pitäis ehkä miettiä autojen suunnittelussa sadekelinmodifikaatioita.
Kertoo paljon Monacon kisasta. Rata pitäisi heivata pois kalenterista. Libertyn aikana tuo voisi jopa tapahtuakkin. Toivotaan näin.Ainakin tässä ketjussa on nähty jo nyt enemmän viestejä, kuin mitä olisi nähty kuivan kelin jonoajelun myötä koko kisan aikana. Tämä odottelu on siis kiinnostavampaa, kuin normaali Monacon kisa.
Yhtä paljon päähän tämä ainakin ottaa kuin Monacon 2017 kisaAinakin tässä ketjussa on nähty jo nyt enemmän viestejä, kuin mitä olisi nähty kuivan kelin jonoajelun myötä koko kisan aikana. Tämä odottelu on siis kiinnostavampaa, kuin normaali Monacon kisa.
Nythän siellä on sopimus loppumassa, enpä olisi yllättynyt jos jatkoa ei tule. Saman glamourin saa monesta muusta paikasta.Kertoo paljon Monacon kisasta. Rata pitäisi heivata pois kalenterista. Libertyn aikana tuo voisi jopa tapahtuakkin. Toivotaan näin.
Monesti entiset ja nykyiset kuljettajat kyllä ajaisivat vaikka lumisateessa, mutta ymmärrettävästi ne henkilöt ketkä ovat vastuussa kuljettajien turvallisuudesta, ja kenen pää on vadilla jos jotain tapahtuu, ovat hieman varovaisempia.Mun mielestä on perusteltua jättää ajamatta esimerkiksi viime kauden Span kaltaisessa tilanteessa, jossa kertakaikkiaan riskit olivat liian suuret + Hubert kuollut pari vuotta aikaisemmin. Nyt sää ei vaikuta niin pahalta - mistä Hillin ja Chandhokin kaltaiset kuljettajat ovat ilmaisseet mielipiteensä. Näitä kai tässä pitäisi kuunnella, koska he loppuviimein tietävät, millaista on ajaa sadekelillä.
Jos kisan järjestäjät haluavat maksaa, niin kyllä Libertylle raha kelpaa. En todellakaan usko, että Monaco jää kalenterista pois. Eiköhän sieltä kerrota pian jostain 15 vuoden jatkosopimuksesta.Nythän siellä on sopimus loppumassa, enpä olisi yllättynyt jos jatkoa ei tule. Saman glamourin saa monesta muusta paikasta.
Turvallisuus ei ole kärkipäässä. Oikeasti kyse on siitä, että se on vaan helvetin kallista (rahamenetykset kaikin eri tavoin) ja aikaavievää hommata uusia kuskeja toisten tilalle jos eivät kykene kisaamaan syystä jos toisesta.Monesti entiset ja nykyiset kuljettajat kyllä ajaisivat vaikka lumisateessa, mutta ymmärrettävästi ne henkilöt ketkä ovat vastuussa kuljettajien turvallisuudesta, ja kenen pää on vadilla jos jotain tapahtuu, ovat hieman varovaisempia.