Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Varmaan ennusteessa luvataan sadetta ni otetaan varman päälle! Varmuuden vuoksi ootellaan ny tunti ainaki.Noniin sade loppunut. Mitä vielä odotellaan?!?!?!
Varmaan ennusteessa luvataan sadetta ni otetaan varman päälle! Varmuuden vuoksi ootellaan ny tunti ainaki.Noniin sade loppunut. Mitä vielä odotellaan?!?!?!
Joo, mutta nyt on ennustettavissa radan kuivumisen profiili.Rauha siellä nyt, ei se rata kuivu sekunnissa.
Käännetty lähtöjärjestys pitäisi tietysti tulla vasta toiseen kisaan. Ei käännettyä järjestystä koskaan käytetä suoraan aika-ajojen perusteella, koska eihän siinä olisi järjen hiventäkään.
Surullista on se, että jos turvallisuuteen vedotaan, jäädään tällaiseen käsittämättömän välimalliin jossa on sadeprotokollat sadeajolla muttei ikinä sadeajoa.Aika surullista on tämänkin ketjun kommentoinnin taso. Pitääkö tulla ruumiita, että ymmärretään miksei todella märällä radalla lähdetä ajamaan?
Kyllä minäkin haluan nähdä kisan ja paljon tapahtumia, mutta minua kiinnostaa myös kuskien turvallisuus. En halua lähteä vaatimaan kisan aloittamista ja todistaa sitten hirveää onnettomuutta, vaan luotan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät, kun lähtöä lykätään.
Ei nykyautoilla tulee mitään ruumiita ilman epäonnisten sattumusten ketjua kuten Grosjeanin kolarissa. Monacossa nopeudet muutenkin sen verran matalia, että rata on melko turvallinen vaikka kaiteet ovatkin lähellä. Pakkokaan ei toki ole ajaa jos ei uskalla.Aika surullista on tämänkin ketjun kommentoinnin taso. Pitääkö tulla ruumiita, että ymmärretään miksei todella märällä radalla lähdetä ajamaan?
Kyllä minäkin haluan nähdä kisan ja paljon tapahtumia, mutta minua kiinnostaa myös kuskien turvallisuus. En halua lähteä vaatimaan kisan aloittamista ja todistaa sitten hirveää onnettomuutta, vaan luotan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät, kun lähtöä lykätään.
Ahtaalla ja lyhyellä radalla onnettomuudet ovat herkästi sellaisia, että niihin on osallisena useampia autoja, joka tarkoittaa, että niitä epäonnisten sattumusten ketjuja tulee varsin herkästi.Ei nykyautoilla tulee mitään ruumiita ilman epäonnisten sattumusten ketjua kuten Grosjeanin kolarissa. Monacossa nopeudet muutenkin sen verran matalia, että rata on melko turvallinen vaikka kaiteet ovatkin lähellä. Pakkokaan ei toki ole ajaa jos ei uskalla.
Viihdyttävä kisa käyntiin nyt!
Minä ainakin olen ensimmäisenä jonossa kiittämässä, jos lopetat lajin seuraamisen.RIP Formula 1.
Tätä uutta mummoversiota ei taida olla tarvetta seurata jatkossa.
Ylivoimaisesti kalenterin huonoin rata ja tylsimmät kisat, mutta en tiedä kuinka realistista on odottaa, että Monaco jäisi kalenterista pois.Monacossa on ollut hyviä kisoja, kun sataa. Nyt sekin viedään pois, joten oisko aika lopettaa koko possujunan ajelu radalla missä ei voi ohittaa.
Tällä F1 sirkuksella ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Itse en halua katsoa mitään romurallia ja leikkimistä ihmisten terveyden kanssa.Ahtaalla ja lyhyellä radalla onnettomuudet ovat herkästi sellaisia, että niihin on osallisena useampia autoja, joka tarkoittaa, että niitä epäonnisten sattumusten ketjuja tulee varsin herkästi.
Jos F1:stä tulee ruumisrallia, niin kuskien tasokin laskee selvästi ja ei puhuta enää mistään kuninkuusluokasta.