Mainos

Formula 1 – liveseuranta

  • 1 255 863
  • 24 776

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika surullista on tämänkin ketjun kommentoinnin taso. Pitääkö tulla ruumiita, että ymmärretään miksei todella märällä radalla lähdetä ajamaan?

Kyllä minäkin haluan nähdä kisan ja paljon tapahtumia, mutta minua kiinnostaa myös kuskien turvallisuus. En halua lähteä vaatimaan kisan aloittamista ja todistaa sitten hirveää onnettomuutta, vaan luotan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät, kun lähtöä lykätään.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Kannattaisi varmaan vaan vaihtaa sääntöjä, että sateessa ei ajeta ollenkaan. Tämä pelleily ei ole hyvää mainosta lajille.

Juu turvallisuus turvallisuus turvallisuus. Nykyautot kestävät melkoisia mällejä, joten takavuosiin on siinä mielessä turha verrata. Näkyvyys on sateella mitä on, mutta niin on aina ollut.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Käännetty lähtöjärjestys pitäisi tietysti tulla vasta toiseen kisaan. Ei käännettyä järjestystä koskaan käytetä suoraan aika-ajojen perusteella, koska eihän siinä olisi järjen hiventäkään.

Näin just. Normaali aika-ajo ja siitä järjestys lauantaille. Sunnuntai käänteisesti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tää sadekeliherkkyyshän on seurausta Biamchin kuolemasta.
Ymmärrettävää sinänsä mutta vitullista ylireagointia
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedottaa nyt ainakin pitäisi. Toistaiseksi ainoa info on punainen lippu. Kyllä tuolla voisi lukea minkä takia on punainen lippu ja mitä odotellaan ja esimerkiksi aika jolloin tilannetta tarkastellaan uudestaan, mutta ei mitään. Surkealla tasolla on kisan aikainen tiedottaminen.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Aika surullista on tämänkin ketjun kommentoinnin taso. Pitääkö tulla ruumiita, että ymmärretään miksei todella märällä radalla lähdetä ajamaan?

Kyllä minäkin haluan nähdä kisan ja paljon tapahtumia, mutta minua kiinnostaa myös kuskien turvallisuus. En halua lähteä vaatimaan kisan aloittamista ja todistaa sitten hirveää onnettomuutta, vaan luotan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät, kun lähtöä lykätään.
Surullista on se, että jos turvallisuuteen vedotaan, jäädään tällaiseen käsittämättömän välimalliin jossa on sadeprotokollat sadeajolla muttei ikinä sadeajoa.
Sanokaa mieluummin ettei sateella ajeta turvallisuussyistä, piste.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Bison King
Se kuinka paljon nuo full wet renkaat nostattaa vettä on ihan käsittämätön, perässä ajaessa on sama kuin ajaisi side silmillä. Tuo yhdistettynä kapeaan katurataan on aikamoinen turvallisuusriski. Siellä kun joku pyörähtää edessä ja takaa tullaan kahtasataa kylkeen niin ollaan aika kaukana hyvästä tv-viihteestä.
Toki suurin ongelma tässä on taas että mitä nämä kapeat katuradat tekevät kalenterissa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Aika surullista on tämänkin ketjun kommentoinnin taso. Pitääkö tulla ruumiita, että ymmärretään miksei todella märällä radalla lähdetä ajamaan?

Kyllä minäkin haluan nähdä kisan ja paljon tapahtumia, mutta minua kiinnostaa myös kuskien turvallisuus. En halua lähteä vaatimaan kisan aloittamista ja todistaa sitten hirveää onnettomuutta, vaan luotan siihen, että ammattilaiset tietävät mitä tekevät, kun lähtöä lykätään.
Ei nykyautoilla tulee mitään ruumiita ilman epäonnisten sattumusten ketjua kuten Grosjeanin kolarissa. Monacossa nopeudet muutenkin sen verran matalia, että rata on melko turvallinen vaikka kaiteet ovatkin lähellä. Pakkokaan ei toki ole ajaa jos ei uskalla.

Viihdyttävä kisa käyntiin nyt!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nykyautoilla tulee mitään ruumiita ilman epäonnisten sattumusten ketjua kuten Grosjeanin kolarissa. Monacossa nopeudet muutenkin sen verran matalia, että rata on melko turvallinen vaikka kaiteet ovatkin lähellä. Pakkokaan ei toki ole ajaa jos ei uskalla.

Viihdyttävä kisa käyntiin nyt!
Ahtaalla ja lyhyellä radalla onnettomuudet ovat herkästi sellaisia, että niihin on osallisena useampia autoja, joka tarkoittaa, että niitä epäonnisten sattumusten ketjuja tulee varsin herkästi.

Jos F1:stä tulee ruumisrallia, niin kuskien tasokin laskee selvästi ja ei puhuta enää mistään kuninkuusluokasta.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Eikö kuljettajat voisi laittaa vaikka polkupyörillä kiertää rataa 78kierrosta?
Apupyörät mukaan ettei vain kukaan kaadu
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Ahtaalla ja lyhyellä radalla onnettomuudet ovat herkästi sellaisia, että niihin on osallisena useampia autoja, joka tarkoittaa, että niitä epäonnisten sattumusten ketjuja tulee varsin herkästi.

Jos F1:stä tulee ruumisrallia, niin kuskien tasokin laskee selvästi ja ei puhuta enää mistään kuninkuusluokasta.
Tällä F1 sirkuksella ei ole mitään tekemistä urheilun kanssa. Itse en halua katsoa mitään romurallia ja leikkimistä ihmisten terveyden kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös