Mulle se sanoi että alue ei käy, en jaksa luuriin vpn:ää enää viritelläItse katson Itävallan ylesradion lähetystä. Ei voi valittaa selostuksesta kun ei ymmärrä sanaakaan.
Ja siihen kun vielä lisää Iltalehden kommenttiosion - aihe vapaa, niin sitten pysyy kyllä kärryillä.Tää ketju ja Iltalehden seurantakin riittää ihan hyvin.
Kamoon. Jos Häkkisellä hajosi Mersun moottori viimeisellä kierroksella niin eikö nyt voi Hamiltonillakin.
Ei.Norriksella rengasrikko. Oisko kohta Hämikselläkin.
Parasta olis jos se hajois maaliviivan takanaEnnustaisi nyt, että Hamiltonin renkaat kestää loppuun asti, tulisi oikein jännät viimeiset kierrokset.
No tämä. Tuo ei ikinä hae mitään eri linjaa edes, vaan jääräpäisesti menee samalla linjalla ja ikinä ei suoran mitta sitten riitä ohitukseen. Hämis ja Tappen hakevat aina eri linjoja mutkien ulostuloihin ja sen avulla usein pääsevätkin ohi.Bottas ei kerta kaikkiaan uskalla edes yrittää ohitusta.
Tai itse asiassa yli sata kilometriä (tjsp.) ennen maalia. Carloksen olisi pitänyt vielä ajaa siirtymäkin.Carloksellakin hajosi puoli kilometriä ennen maalia. Tosin se oli Toyota ja lajina ralli.
Ei kannata riskeerata tiimikaverin mestaruuttaBottas ei kerta kaikkiaan uskalla edes yrittää ohitusta.
Tai dimitri"Hitler saa kuulla, että Verstappen ei saa Hamiltonia kiinni uusilla renkailla." Löytyy varmaan illalla youtubesta, jos Hamilton voittaa.
Tämä on liveseuranta, menepä nyt muualle trollailemaan paskoine vertauksinesi.Sikäli toki Hamiltonin vertaaminen Aliin on osuvaa, että molemmat ovat lajinsa ehdottomia legendoja, jotka käyttivät tähteyttään myös yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen eivätkä tyytyneet olemaan vain sellaisia emmätiiä-sporttaajia. Toki sillä saa myös paljon kuraa niskaansa.
Bottas kun nyt yrittäisi uhkarohkeaa ohitusta ja kolaroisi sekä hankkisi SC:n radalle...
Tai itse asiassa yli sata kilometriä (tjsp.) ennen maalia. Carloksen olisi pitänyt vielä ajaa siirtymäkin.
Norriksella hajosi rengas, koska sir Hamiltonilla hajoaa?
Hahahahaaaa, niin suloista vinkumista.Ei sillä hajoa. Jos hajoaa niin kisa keskeytetään ja FIA:n suosikki saa käydä vaihtamassa renkaat.
Harmi, kun aina urheilussa paras ei välttämättä voita. Niin on käynyt 2013 keväällä SM-Liigassa, 2019 Stanley Cup -finaaleissa ja nyt tässä formulakilpailussa. Todella surullista.