Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei riitä Verstappenin vauhti. Hamilton osaa säästää renkaansa niin hyvin että ei tule ongelmia.
Ainakin sellaisista, jotka irvailevat esim. herran BLM-symppauksesta, voi helposti saada sellaisen kuvan.Jep, melkein kaikki jotka eivät tykkää Hamiltonista ovat vain rasisteja.
Voiko Bratt Pitt näytellä Lewistä uudessa F1 elokuvassa. Mä sanon et ei
Pitää muistaa, että Maxin ei tarvitse ohittaa Hamiltonia. Pelkkä osuma riittää...
Red Bullin uusi taktiikka, lähettää isä-Verstappen radalle.Jos Verstappen ei saa Hamiltonia kiinni
Tekosyitä. Vituttaahan se monia, kun kaveri on ylivoimainen GOAT.Tässähän se oikea syy monien Hamilton-inhoon taitaakin lukea.
Itse katson Itävallan ylesradion lähetystä. Ei voi valittaa selostuksesta kun ei ymmärrä sanaakaan.Juusela se vain ei malta olla julistamatta ennustuksiaan. 10:n kierroksen jälkeen jo totesi, että mestaruus on ratkaistu, ja nyt tietää varmaksi, että ”ajamalla ei kiinni saa”.
Twitterfeediä seuraamalla pysyy näköjään aika hyvin kärryllä vaikkei näe skabaa
Ennustaisi nyt, että Hamiltonin renkaat kestää loppuun asti, tulisi oikein jännät viimeiset kierrokset.Juusela se vain ei malta olla julistamatta ennustuksiaan. 10:n kierroksen jälkeen jo totesi, että mestaruus on ratkaistu, ja nyt tietää varmaksi, että ”ajamalla ei kiinni saa”.
Se hajoaa Bottaksella.Kamoon. Jos Häkkisellä hajosi Mersun moottori viimeisellä kierroksella niin eikö nyt voi Hamiltonillakin.
"Hitler saa kuulla, että Verstappen ei saa Hamiltonia kiinni uusilla renkailla." Löytyy varmaan illalla youtubesta, jos Hamilton voittaa.Itse katson Itävallan ylesradion lähetystä. Ei voi valittaa selostuksesta kun ei ymmärrä sanaakaan.