Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Ei tämä nyt tunnu oikealta, nämä aika-ajot. Olen muutosvastarintainen änkyrä.
Kotiyleisö tuo boostin. Koska Alastarossa? Kenties Bottaksestakin saisi jotain irti siellä.Russell seitsemänneksi tässä osiossa, not bad.
Eihän siitä mitään tulisi, että aika-ajojen perusteella tehtäisiin käännetty järjestys. Käännetty järjestys toimii mielestäni lähinnä silloin, kun pohjana toimii mm-pistetilanne. Jos käännetty järjestys pohjautuu aika-ajoihin tai toiseen kisaan, niin väkisinkin nähdään katsojien kannalta ärsyttävää taktikointia.Mitähän siitä tulisi tuosta käännetystä järjestyksestä, alkaisiko kunnon hidastelu ettei vaan ole nopein ja joutuisi jonon perälle kisaan.
Kimi ajaa, koska tykkää siitä. Ei sen kummempaa. Kyllähän Kimi tiesi, että ei Alfalla kärjessä tulla taistelemaan.Onko Kimillä jo eläke ja lonkero mielessä. Mitä helvettiä tuolla vielä pyörii jos autokin on mitä on, tappele jämäsijoista. Tuskin se mitä haki tonne mentyään.
Vaihtaisin kyllä päittäin tohon munattomaan Bottakseen ihan koska vain, parempaa tulostakin tekisi.
Miksei? Eihän tämä kokeilu mielestäni vähennä aika-ajon arvoa juurikaan - jos ollenkaan. Käytännössä sprinttikisaa voi ajatella siten, että kisa on normaalia pidempi ja pieni osa siitä ajetaan erikseen lauantaina. Aika-ajot merkitsevät edelleen todella paljon.Ei tämä nyt tunnu oikealta, nämä aika-ajot. Olen muutosvastarintainen änkyrä.
Valtteri taas nöyristelee. En tiiä, joku tossa jätkässä turhauttaa. Ei tuu koskaan saamaan parempaa autoa ja silti tulos on jatkuvasti negatiivinen
Hyvä kakkoskuski, mestaruutta ei ikinä tuu saavuttamaan
Tuntuu että monia ärsyttää lähinnä se, että Bottas ei ole yhtä nopea kuin Hamilton. Minä en oikein sitä ymmärrä, että Bottas nähdään turhauttavana ja ärsyttävänä vain sen vuoksi, että ei pärjää yhdelle F1-historian parhaista kuskeista.Valtteri taas nöyristelee. En tiiä, joku tossa jätkässä turhauttaa. Ei tuu koskaan saamaan parempaa autoa ja silti tulos on jatkuvasti negatiivinen
Hyvä kakkoskuski, mestaruutta ei ikinä tuu saavuttamaan
Ei vaan ole minun pala kakkua, huomenna marisen lisää sprinttikisan aikana.Miksei? Eihän tämä kokeilu mielestäni vähennä aika-ajon arvoa juurikaan - jos ollenkaan. Käytännössä sprinttikisaa voi ajatella siten, että kisa on normaalia pidempi ja pieni osa siitä ajetaan erikseen lauantaina. Aika-ajot merkitsevät edelleen todella paljon.
Osaatko perustella miksei? Sen kyllä ymmärrän, jos sprinttikisa tuntuu vähän turhalta, koska sitähän se tavallaan on. Ylimääräinen jatke kisalle, jossa ei ratkaista välttämättä mitään. Itse kuitenkin tykkään siitä, että kolmena päivänä on oikeaa kilpailua, eikä yksi päivä ole pelkästään harjoituksia.Ei vaan ole minun pala kakkua, huomenna marisen lisää sprinttikisan aikana.
Kai se on tuo, että aika-ajot on sprinttikisaan ja siitä sitten "oikea" lähtöjärjestys, mikä tuntuu oudolta formaatilta. Kai tämä on jotain amerikan meininkiä sitten. Laji uudistuu, minä en.Osaatko perustella miksei? Sen kyllä ymmärrän, jos sprinttikisa tuntuu vähän turhalta, koska sitähän se tavallaan on. Ylimääräinen jatke kisalle, jossa ei ratkaista välttämättä mitään. Itse kuitenkin tykkään siitä, että kolmena päivänä on oikeaa kilpailua, eikä yksi päivä ole pelkästään harjoituksia.