Formula 1 – liveseuranta

  • 1 170 644
  • 23 519

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän siitä tulisi tuosta käännetystä järjestyksestä, alkaisiko kunnon hidastelu ettei vaan ole nopein ja joutuisi jonon perälle kisaan.
Eihän siitä mitään tulisi, että aika-ajojen perusteella tehtäisiin käännetty järjestys. Käännetty järjestys toimii mielestäni lähinnä silloin, kun pohjana toimii mm-pistetilanne. Jos käännetty järjestys pohjautuu aika-ajoihin tai toiseen kisaan, niin väkisinkin nähdään katsojien kannalta ärsyttävää taktikointia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Kimillä jo eläke ja lonkero mielessä. Mitä helvettiä tuolla vielä pyörii jos autokin on mitä on, tappele jämäsijoista. Tuskin se mitä haki tonne mentyään.

Vaihtaisin kyllä päittäin tohon munattomaan Bottakseen ihan koska vain, parempaa tulostakin tekisi.
Kimi ajaa, koska tykkää siitä. Ei sen kummempaa. Kyllähän Kimi tiesi, että ei Alfalla kärjessä tulla taistelemaan.

Vaikka Kimiä fanitankin kovasti, niin totuus on, että Bottas on tällä hetkellä parempi kuski. Bottas ei ole parempi kuin Kimi parhaina päivinään, mutta Kimi ei ole enää parhaalla tasollaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tämä nyt tunnu oikealta, nämä aika-ajot. Olen muutosvastarintainen änkyrä.
Miksei? Eihän tämä kokeilu mielestäni vähennä aika-ajon arvoa juurikaan - jos ollenkaan. Käytännössä sprinttikisaa voi ajatella siten, että kisa on normaalia pidempi ja pieni osa siitä ajetaan erikseen lauantaina. Aika-ajot merkitsevät edelleen todella paljon.
 
Valtteri taas nöyristelee. En tiiä, joku tossa jätkässä turhauttaa. Ei tuu koskaan saamaan parempaa autoa ja silti tulos on jatkuvasti negatiivinen

Hyvä kakkoskuski, mestaruutta ei ikinä tuu saavuttamaan
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Valtteri taas nöyristelee. En tiiä, joku tossa jätkässä turhauttaa. Ei tuu koskaan saamaan parempaa autoa ja silti tulos on jatkuvasti negatiivinen

Hyvä kakkoskuski, mestaruutta ei ikinä tuu saavuttamaan

No ei tule, ei. Se on päivänselvää. Jos nyt yhden kisan vielä voittaisi niin olisi kiva. Eikä silti mitään pois Bottakselta, hemmetin nopea kuski. Ei vaan kovinkaan kummoinen racer.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valtteri taas nöyristelee. En tiiä, joku tossa jätkässä turhauttaa. Ei tuu koskaan saamaan parempaa autoa ja silti tulos on jatkuvasti negatiivinen

Hyvä kakkoskuski, mestaruutta ei ikinä tuu saavuttamaan
Tuntuu että monia ärsyttää lähinnä se, että Bottas ei ole yhtä nopea kuin Hamilton. Minä en oikein sitä ymmärrä, että Bottas nähdään turhauttavana ja ärsyttävänä vain sen vuoksi, että ei pärjää yhdelle F1-historian parhaista kuskeista.

Eihän se ole helppo paikka, kun ei vain millään pärjää tallikaverille, vaikka ajaa oikeasti hyvin. En minä ainakaan näe tuossa mitään turhauttavaa, kun faktat on faktoja. Bottas tekee sen minkä voi ja hoitaa hommansa hyvin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Miksei? Eihän tämä kokeilu mielestäni vähennä aika-ajon arvoa juurikaan - jos ollenkaan. Käytännössä sprinttikisaa voi ajatella siten, että kisa on normaalia pidempi ja pieni osa siitä ajetaan erikseen lauantaina. Aika-ajot merkitsevät edelleen todella paljon.
Ei vaan ole minun pala kakkua, huomenna marisen lisää sprinttikisan aikana.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vaan ole minun pala kakkua, huomenna marisen lisää sprinttikisan aikana.
Osaatko perustella miksei? Sen kyllä ymmärrän, jos sprinttikisa tuntuu vähän turhalta, koska sitähän se tavallaan on. Ylimääräinen jatke kisalle, jossa ei ratkaista välttämättä mitään. Itse kuitenkin tykkään siitä, että kolmena päivänä on oikeaa kilpailua, eikä yksi päivä ole pelkästään harjoituksia.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Osaatko perustella miksei? Sen kyllä ymmärrän, jos sprinttikisa tuntuu vähän turhalta, koska sitähän se tavallaan on. Ylimääräinen jatke kisalle, jossa ei ratkaista välttämättä mitään. Itse kuitenkin tykkään siitä, että kolmena päivänä on oikeaa kilpailua, eikä yksi päivä ole pelkästään harjoituksia.
Kai se on tuo, että aika-ajot on sprinttikisaan ja siitä sitten "oikea" lähtöjärjestys, mikä tuntuu oudolta formaatilta. Kai tämä on jotain amerikan meininkiä sitten. Laji uudistuu, minä en.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Odotukset sprinttiä kohtaan eivät ole suuret vaan pelkään seiftailua. Ehkä jotkut pikkutallit saattavat ottaa vähän enemmän riskiä, mutta kyllä se normaali aika-ajo lauantaina on se juttu.
Toki jos nyt Verstappen ja Hamilton kolaroivat itsensä ulos niin formaatti näyttää näennäisesti onnistuneelta, mutta veikkaan että pidemmässä juoksussa ei toimi.
Noh annetaan nyt mahdollisuus silti ja katsotaan.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaan, että startin jälkeen nähdään melkoista jonoajelua. Ainakaan älyttömiä riskejä ei kärkiukkojen kannata ottaa, kun sunnuntaista tulee sitten todella vaikea. Silti mielenkiintoinen kokeilu tämä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kohta painetaan Hangarin suoraa niin perkeleesti. Tulisi jotain kolarointia kärkipäässä niin saisi kuunnella kiukuttelua huomiseen asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös