Landon uran eka toinen sija olisi sata kertaa hienompi juttu kuin Bottaksen kakkossija, joka ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Miten se Landon kakkossija olisi sitten vaikuttanut johonkin jotenkin, jos Valtterin kakkossija ei vaikuttanut mitenkään mihinkään? Toki joo jos Norris olisi päässyt Bottaksesta ohi, niin sitten olisi ollut taas lisää syytä haukkua Valtteria täysin paskaksi, joten tuon mahdollisuuden kariutuminen varmasti harmittaa. Toki voihan sitä Bottasta silti aina haukkua kaikesta mitä hän tekee. Joskus voi haukkua jopa tyttöystäväänsäkin.
Tiedän joo, että antipatiat kuskeja kohtaan eivät ole aina ihan järjellä selitettävissä. Ei se kauhean järkevää liene senkään, että kuinka paljon Hamilton on loputtomalla dominoinnillaan ja teennäisellä persoonallaan päässyt minun ihon alle - josta johtuen vallan vaihtuminen Verstappenille tuntuu nautinnolliselta (ainakin siihen asti, kunnes Verstappen vie seuraavat 4 mestaruutta ja alkaa kyllästyttää).
Tiedän myös, että kaikkia ei urheilijoiden kansallisuus kiinnosta yhtään, mutta kun itse saan aina lisäbuustia urheilun seuraamisessa siitä jos suomalainen pärjää, niin etenkään siltä kantilta en voi ymmärtää tätä loputonta Valtterin haukkumista ja pelkällä negatiivisuudella mieheen suhtautumista. Etenkin kun tosiaan pian ollaan tässäkin lajissa samassa tilanteessa kuin esim. yleisurheilussa, että eipä siellä ole enää ketään suomalaista seurattavana, tai ainakaan esim. kakkossijoista on ihan turha haaveillakaan.
Ja loppuun vielä sivuhuomio, että Norriksen ja McLarenin pärjääminen kyllä maistuu minulle hyvin, kun kyseessä on sympaattisin kaveri näistä nuoremmista kuskeista.