Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Viidentenä se ainakin mun lähetyksessä on.Miten vtussa Hamilton on edelleen neljäntenä ?
Viidentenä se ainakin mun lähetyksessä on.Miten vtussa Hamilton on edelleen neljäntenä ?
Turva-auto ja kaikki muutkin kävi varikolla, niin ei tuossa nyt mahdottomia tuhlaantunut, mutta viides tosiaan on.Miten vtussa Hamilton on edelleen neljäntenä ?
Ne antaa Hamiltonille -5 sekuntia kun kävi noin huono tuuri.Tuomaristo kuumeisesti miettii miten voisivat olla rankaisematta Hamiltonia.
Kimillä 10s stoppi turva-auton aikana ja putosi kauas. Hamiltonilla minuutin stoppi ja viides...Turva-auto ja kaikki muutkin kävi varikolla, niin ei tuossa nyt mahdottomia tuhlaantunut, mutta viides tosiaan on.
Ei ole todellista! Nyt on sattunut joku virhe joka pitää pikimmiten korjata.HAMILTONILLE VIIDEN SEKUNNIN RANKKU :DDDDDDDDDDDDDD
Joo ihan pillumaisesti ohitti Hülkenbergin äsken.Onhan tuo Bottas ihan pillu. Ei vaan oo vauhtia ei
No siten että annettiin pienin mahdollinen rangaistus. Sääntörike oli selvä eikä edes Hämis siten voinut välttyä rankulta.Miten tuo nyt on kevyt rangaistus? Ainakaan itse en olisi antanut ollenkaan rankkua.